Amator w rajdowej szkole jazdy. Na szczęście bandy na torze były ze śniegu

Zamarznięte jezioro to idealny plac zabaw dla samochodów z napędem na cztery koła. W norweskiej szkole jazdy dla profesjonalistów sprawdzaliśmy, czy napęd S-AWC jest w stanie pomóc amatorowi w warunkach słabej przyczepności.

Samochód, który postawiliśmy przed tym trudnym wyzwaniem to Mitsubishi Eclipse Cross. Więcej o tym aucie można przeczytać w naszym redakcyjnym teście.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi A6 limousine 3.0 TDI quattro S line - test, opinia, spalanie, cena BMW 640i Coupé i 650i Gran Coupé xDrive - test, opinia, spalanie, cena Honda CR-V 2,2 i-DTEC Lifestyle - SUV prorodzinny [test autokult.pl] Ford Mustang Shelby GT350R - o Mount Everest, kanapce i V8 z piekła rodem Škoda Fabia Combi Scout 1,2 TSI vs Volkswagen Cross Polo 1,2 TSI - inne [test autokult.pl] Opel Mokka 1,7 CDTi 4x4 Cosmo - test Seat Tarraco 2.0 EcoTSI: ostudzone emocje Citroën C4 Picasso 1,6 THP Exclusive - test Audi RS 6 Avant: tak samo szybki, ale bardziej ekscytujący Nowy Ford Fiesta ST. Ma 3 cylindry, ale nie ma to najmniejszego znaczenia Ford Focus Sedan 1,6 EcoBoost 182 KM Titanium - dylemat [test autokult.pl] Hyundai Ioniq hybrid i electric gonią japońską konkurencję

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range