WP Pomaga: zwrotny SUV do miasta i w teren. Do wydania 25 tys. zł

Ania od młodości kocha samochody terenowe, jeździła nawet prymitywnym UAZ-em. Teraz szuka niedużego, zwrotnego SUV-a do miasta i na weekendowe wycieczki w plener. Ma do wydania 25 tys. zł i celuje w dość wąską niszę.
Ten artykuł ma 2 strony:
Czego szukamy?
Pierwszą z sugestii Ani była 3-drzwiowa Toyota RAV4 drugiej generacji, która jest obecnie jej faworytem. Dzięki temu doskonale wiem, czego szuka. Jej faworyta należy potraktować jako punkt wyjścia i poszukać opcji, które mogłaby rozważyć.
Niestety rynek 3-drzwiowych aut uterenowionych jest bardzo skromny. Dlaczego akurat taki samochód? „Szukam samochodu, który będzie krótszy i bardziej zwrotny od Freelandera, ale wciąż będzie SUV-em lub zgrabną terenówką” – pisze w zgłoszeniu Ania. Natomiast faktem jest, że Land Rover Freelander, którego czytelniczka chce się już pozbyć, to jedno z krótszych aut tego segmentu. Co do zwrotności to tylko wersje 3-drzwiowe, czyli tzw. krótkie, dadzą jej odczuwalną różnicę. Moje trzy sugestie to auta japońskie.
Zakres poszukiwań samochodu dla Ani:
- segment: SUV C,
- rocznik: nie starszy niż 2001,
- cena: maksimum 25 tys. zł,
- przebieg roczny: ok. 20 tys. km,
- silnik: benzynowy
- sugerowane modele: Honda HR-V I, Suzuki Grand Vitara II, Toyota RAV4 II
Mało popularna, przez co tania w zakupie Honda HR-V, to moim zdaniem wyjątkowo kobiecy model. Może ona być najbardziej ekonomiczną opcją. Suzuki Grand Vitara to auto, które Ania kupi w najmłodszym roczniku, a jednocześnie model ten poradzi sobie w lekkim terenie. Natomiast Toyota RAV4 to — jak już wspomniałem — faworyt naszej czytelniczki, zatem nie mogło jej tu zabraknąć.
Ten artykuł ma 8 komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze