Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Škoda Fabia Combi Monte Carlo - najlepszy bagażnik w segmencie Chevrolet Camaro Coupé V8 6,2 AT [test autokult.pl] Range Rover Evoque drugiej generacji: być jak Victoria Beckham Nowe Audi A6 bez tajemnic: pierwsze wrażenia i zapowiedź testu wideo Audi A6 55 TFSI – czy nowoczesna technika jest tyle warta? Mercedes GLB to chyba pierwszy kompaktowy SUV, który naprawdę mi się podoba Fiat Panda Cross 4x4 – test, opinia, spalanie, cena Test: Dacia Duster Outdoor 1.5 dCi 110 EDC. Kupić teraz czy poczekać na następcę? Honda Civic 1,6 i-DTEC Lifestyle - Civic z "małym" dieslem [pierwsza jazda autokult.pl] Renault Captur 1,2 TCe AT Intens [test] Volvo V60 T6 AWD Inscription: to nie niemieckie marki powinny się obawiać tego kombi Nowe Fordy Grand C-Max i S-Max - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi? Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej