Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Skoda Octavia RS 2,0 TFSI DSG - idealny kompromis? [test autokult.pl] Nowe Audi A6 3,0 TDI BiTurbo i 3,0 TFSI - pierwsza jazda Królowie miasta - wszystko o parkourze i trochę o motoryzacji [wywiad] Test Alpine A110 Pure. Kosztuje tyle co bazowe Porsche, ale to auto dla zupełnie innych klientów Opel Grandland X - witamy na długim dystansie Volkswagen Polo GTI: jeszcze GTI, czy już hot hatch? Carlsson C 63 AMG CK 63 RSR Prototyp (2011) - bliskie spotkanie trzeciego stopnia [pierwsza jazda autokult.pl] Seat Leon ST 2.0 TDI FR 4Drive: najlepsza specyfikacja hiszpańskiego kompaktu BMW serii 1 (F20) 114i - prowadź mnie [test autokult.pl] Renault Mégane R.S 275 Trophy - test, opinia, spalanie, cena Skoda Yeti 1,4 TSI - o rety, Yeti! [test autokult.pl] Volkswagen Golf Sportsvan 1,4 TSI Highline - test

Popularne w tym tygodniu:

Test BMW M5 Competition w warunkach drogowych. Auto imponuje wszechstronnością Test BMW M135i xDrive. Seria 1 straciła napęd na tył, ale to nie jest największym problemem Jeździłem toyotą 2000GT, AE86 i suprą mk IV. Teraz rozumiem korzenie GR supry Toyota Yaris czwartej generacji. Najważniejsza jest hybryda Test Range Rovera Sport HST. Z nowym silnikiem wysuwa się na prowadzenie Volkswagen California 6.1: sprawdzam, co można robić z kamperem po sezonie Pasażerowie o elektrycznym BMW i3s. Ten samochód jest po prostu fajny Lexus UX kontra Mini Countryman i Range Rover Evoque: który hybrydowy crossover najlepszy do miasta? Volkswagen Golf GTI TCR: dawka szaleństwa na pożegnanie modelu