Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Range Rover Evoque drugiej generacji: być jak Victoria Beckham Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet: najlepsze kompaktowe kombi na rynku? Gran turismo ery science-fiction: test Audi A7 na polskich drogach Ford Tourneo Courier, Connect i Custom - rodzina w komplecie Nowy Hyundai i10 (2013) - o poziom wyżej [pierwsza jazda autokult.pl] Toyota GT86 SOL - oto jestem [pierwsza jazda autokult.pl] Pierwsza jazda: Fiat Ducato po liftingu - bo liczy się wnętrze Audi A3 8Y - lifting czy nowa generacja? Seat Tarraco 2.0 EcoTSI: ostudzone emocje Lancia Ypsilon 1,3 MultiJet Platinum – fashion victim? [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8?