Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volvo C30 D4 R-design – zbuntowany szwed [test autokult.pl] Nowy Opel Corsa OPC 1.6 Turbo - test, opinia, spalanie, cena Jeździłem najlepszym Volkswagenem w historii. Nowy Touareg coraz bliżej Porsche BMW i3s jest drogie, ale życie z nim jest wyjątkowo tanie Ford S-Max 2,0 EcoBoost PowerShift Titanium - niepozorny [test autokult.pl] Opel Astra Sedan 1,6 CDTi vs. Renault Fluence 1,6 dCi vs. Škoda Octavia 1,2 TSI vs. Toyota Corolla 1,6 Valvematic - test Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Uczta dla zmysłów: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 V8 na filmie Nowa Honda CR-V: jak poprzedniczka, ale pod każdym względem lepsza Fiat 500L 1,4 95 KM Open Edition Pop - Panda XL [test autokult.pl] Audi Q8 to nie concept car. To samochód, którym jeździłem już po polskich drogach Volvo S60 & V60 T5 Summum - test

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód