Škoda Octavia RS 2.0 TDI 4x4 DSG Combi. Przywrócić magię świąt

Ten artykuł ma 2 strony:

Škoda Octavia RS 2.0 TDI 4×4 DSG Combi — dane techniczne

Škoda Octavia RS 2.0 TDI 4×4 DSG Combi - dane techniczne

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4 turbo  
Rodzaj paliwa: diesel  
Ustawienie: poprzeczne  
Rozrząd: 16V  
Objętość skokowa: 1968 cm³  
Moc maksymalna: 184 KM przy 3500 — 400 obr./min  
Moment maksymalny: 380 Nm przy 1750 — 3250 obr./min  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, automatyczna DSG  
Typ napędu: 4×4  
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane  
Zawieszenie przednie: kolumny MacPhersona  
Zawieszenie tylne: układ wielowahaczowy  
Koła, ogumienie przednie: 225/35 R19  
Koła, ogumienie tylne: 225/35 R19  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

kombi

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1572 kg  
Ładowność: 566 kg  
Długość: 4689 mm  
Szerokość:

1814 mm 

 
Wysokość: 1452 mm  
Rozstaw osi: 2680 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 55 l  
Pojemność bagażnika: 610 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Testowe:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 7,7 s  
Prędkość maksymalna: 224 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 5,9 l/100 km 8,3 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 4,7 l/100 km 5,9 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,1 l/100 km 7,5 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 6,6 l/100 km
Emisja CO2: 134 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Model od: 72 050 zł  
Jednostka silnikowa od: 113 290 zł  
Samochód testowy od: 140 020 zł  

Zobacz również: Jak działa asystent pasa ruchu i aktywny tempomat?

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Porsche Cayman vs BMW i8: jaka jest przyszłość samochodów sportowych? Peugeot 5008 vs Renault Koleos – rendez-vous dwóch dużych francuskich SUV-ów Test: Dacia Duster Outdoor 1.5 dCi 110 EDC. Kupić teraz czy poczekać na następcę? Jeep Compass 2.0 MJD 4x4: bardziej SUV niż jeep Nissan GT-R 10 lat po debiucie. Czy dalej robi wrażenie? Sprawdzamy na Torze Łódź Uczta dla zmysłów: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 V8 na filmie Hyundai i30 N: koreańczyk z genami BMW M W poszukiwaniu geniuszu Lamborghini Huracána Performante. Test (przez chwilę) najszybszego samochodu na Ziemi Volkswagen Arteon: usportowiony Passat - podejście trzecie Porsche Panamera Sport Turismo Turbo vs Audi RS 6 Avant. Starcie dwóch super-kombi Test Suzuki Swift 1.2 DualJet Hybrid. Czy potrzeba czegoś więcej? Toyota C-HR Hybrid Prime - dlaczego w Polsce jest takim hitem? Ford EcoSport - wydanie drugie, europejskie - nasza pierwsza jazda Test: BMW X5 xDrive25d - ile kosztuje teleport? Pierwsza jazda nową Dacią Duster. Czy dalej będzie rumuńskim hitem? Volkswagen Polo GTI: jeszcze GTI, czy już hot hatch? Test: Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo. Zabierz ją na wycieczkę Škoda Kodiaq Scout 2.0 TDI 4x4 - czeski sposób na bezdroża Czterodrzwiowe gran turismo po głębokiej modernizacji – pierwsza jazda Maserati Ghibli po face liftingu Porsche Cayenne S (2017) - żegnamy giganta Ostatnia podróż: żegnamy Bentleya Continentala GT Pierwsza jazda nowym Audi A8. Za kierownicą jesteśmy już (prawie) zbędni

Popularne w tym tygodniu:

Mercedes-AMG A 35: wygląda jak hot hatch, ale to prawdziwe auto sportowe Maserati Levante Trofeo - test potężnego super SUV-a Nowe BMW Z4 sDrive 30i: ma wszystko czego wymagasz od rasowego roadstera Przez Bawarię na BMW F 850 GS Test Range Rovera Evoque. Dalej będzie sprzedawał się świetnie, chociażby z racji wyglądu Kia Proceed GT: test na torze wyścigowym i trasie liczącej 1500 km Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: pierwsza jazda hybrydowym superSUV-em Mercedes Klasy E 300 de łączy silnik Diesla z motorem elektrycznym. Całkiem skutecznie, ale trochę za drogo Mini Clubman John Cooper Works – ekstremalnie mocny i do bólu brytyjski Abarth 124 Spider to roadster idealny. Ma tylko jeden problem Peugeot 508 SW BlueHDI 180 GT: wariant rodzinny, prawie idealny Skoda Kamiq: pierwsza jazda najmniejszym w rodzinie