W poszukiwaniu geniuszu Lamborghini Huracána Performante. Test (przez chwilę) najszybszego samochodu na Ziemi

Ten artykuł ma 2 strony:

Lamborghini Huracán Performante (2017) - dane techniczne

Lamborghini Huracán Performante (2017)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V10, wolnossące  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużne  
Rozrząd: DOHC 40V  
Objętość skokowa: 5204 cm³  
Moc maksymalna: 640 KM przy 8000 rpm  
Moment maksymalny: 600 Nm przy 6500 rpm  
Skrzynia biegów: automatyczna dwusprzęgłowa Lamborghini Doppia Frizzione, 7-biegowa  
Typ napędu: Na cztery koła (AWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, węglowo-ceramiczne tarcze 380 mm  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane, węglowo-ceramiczne tarcze 356 mm  
Zawieszenie przednie: Niezależne dwuwahaczowe  
Zawieszenie tylne: Niezależne dwuwahaczowe  
Średnica zawracania: 11,5 m  
Koła, ogumienie przednie: Pirelli P Zero Corsa 245/30 R20  
Koła, ogumienie tylne: Pirelli P Zero Corsa 305/30 R20  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Coupé  
Liczba drzwi: 2  
Masa własna: 1382 kg (bez płynów)  
Ładowność: b.d.  
Długość: 4506 mm  
Szerokość: 1924 mm  
Wysokość: 1165 mm  
Rozstaw osi: 2620 mm  
Rozstaw kół przód/tył 1668/1620 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 83 l  
Pojemność bagażnika: 150 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 2,9 s  
Prędkość maksymalna: 325 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 19,6 l/100 km  
Zużycie paliwa (trasa): 10,3 l/100 km  
Zużycie paliwa (mieszane): 13,7 l/100 km  
Emisja CO2: 314 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: brak testu  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: ok. 350 000€  
Wersja silnikowa od: 289 890€  
Model od: 223 003€  

Zobacz również: Tylko na Autokult.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Hyundai i40 Wagon (2015) 1.7 CRDI 7-DCT – test, opinia, spalanie, cena Dacia Duster Blackstorm - test [wideo] Audi R8 V10 plus: połączenie dwóch światów na torze Porsche Cayenne S (2017) - żegnamy giganta Auto miejskie prawie na miarę naszych czasów. Test Volvo XC40 D4 AWD Peugeot 508 1,6 THP Active - test, opinia, spalanie, cena Test Range Rovera Sport HST. Z nowym silnikiem wysuwa się na prowadzenie Opel Movano 2,3 CDTI L3H2 (2016) - gotów do pracy VW Golf GTI kontra Hyundai i30 N: pojedynek legendy z debiutantem na Silesia Ringu Audi Q8 vs Maserati Levante: dwie szkoły tworzenia Super-SUV-a BMW M3 Competition: wymagający sedan dla wymagających klientów Abarth Grande Punto Esseesse - "Ukąszony: początek" [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Test Jaguara XE po liftingu: można go kupić ze względu na sam wygląd Land Rover Discovery Sport: test szokująco terenowego SUV-a