Nissan GT-R 10 lat po debiucie. Czy dalej robi wrażenie? Sprawdzamy na Torze Łódź

Ten artykuł ma 2 strony:

Nissan GT-R (2017) - dane techniczne, osiągi, spalanie, cena

Nissan GT-R Prestige (2017)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V6 twin turbo  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużne  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 3799 cm³  
Moc maksymalna: 570 KM przy 6800 rpm  
Moment maksymalny: 637 Nm przy 3300–5800 rpm  
Skrzynia biegów: automatyczna dwusprzęgłowa BorgWarner, 6-biegowa  
Typ napędu: Na cztery koła ATTESA E-TS (AWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane 390 mm Brembo  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane 380 mm Brembo  
Zawieszenie przednie: Niezależne dwuwahaczowe z kutego aluminium  
Zawieszenie tylne: Niezależne dwuwahaczowe z kutego aluminium  
Średnica zawracania: 12,2 m  
Koła, ogumienie przednie: 255/40 ZRF20  
Koła, ogumienie tylne: 285/35 ZRF20  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Coupé  
Liczba drzwi: 2  
Masa własna: 1752 kg  
Ładowność: 448 kg  
Długość: 4710 mm  
Szerokość: 1895 mm  
Wysokość: 1370 mm  
Rozstaw osi: 2780 mm  
Rozstaw kół przód/tył 1590/1600 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 74 l  
Pojemność bagażnika: 315 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 2,7 s  
Prędkość maksymalna: 315 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 17 l/100 km 21 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 9 l/100 km 13,5 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 12 l/100 km 17 l/100 km
Emisja CO2: 275 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: brak testu  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: 549 000 zł  
Wersja silnikowa od: 549 000 zł  
Model od: 510 000 zł  

Zobacz również: Micra kreuje: jak nowy model Nissana zainspirował węgierskich projektantów do stworzenia lampy Pendant

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Porsche Cayman vs BMW i8: jaka jest przyszłość samochodów sportowych? Peugeot 5008 vs Renault Koleos – rendez-vous dwóch dużych francuskich SUV-ów Test: BMW X5 xDrive25d - ile kosztuje teleport? Pierwsza jazda nową Dacią Duster. Czy dalej będzie rumuńskim hitem? Volkswagen Polo GTI: jeszcze GTI, czy już hot hatch? Test: Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo. Zabierz ją na wycieczkę Škoda Kodiaq Scout 2.0 TDI 4x4 - czeski sposób na bezdroża Czterodrzwiowe gran turismo po głębokiej modernizacji – pierwsza jazda Maserati Ghibli po face liftingu Porsche Cayenne S (2017) - żegnamy giganta Ostatnia podróż: żegnamy Bentleya Continentala GT Pierwsza jazda nowym Audi A8. Za kierownicą jesteśmy już (prawie) zbędni BMW M2: suma wszystkich legend Renault Twingo GT EDC – nadzieja na niepewne czasy Škoda Superb Sportline - autostradowa lokomotywa dla pragmatyka Hyundai Ioniq plug-in: hybryda doskonała i przeciętny kompakt Test Fiat 124 Spider Lusso - Włosi wszystko robią po swojemu Czy Kia Stinger to prawdziwe GT? Sprawdzamy to na trasie wyścigu górskiego w Siennej Alfa Romeo Stelvio: test najważniejszego auta w historii marki Mercedes-Benz Klasy X - dzień drugi, ekstremalny Test Audi TT RS - oglądając konkurencję we wstecznym lusterku Test: Audi RS3 Limousine (2017) – sprostać oczekiwaniom sprzed lat Pierwsza jazda SsangYongiem Rextonem G4. Korea bardzo szybko się uczy Cnota powściągliwości: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 z silnikiem V8 Mercedes-Benz Klasy X - pójść na łatwiznę z gotowcem? Nie tym razem

Popularne w tym tygodniu:

Volkswagen T-Cross wprowadza nowy standard do segmentu. Jest przestronny i funkcjonalny VW Passatowi szykuje się rywal, jakiego dawno nie miał. Pierwsza jazda nową Toyotą Camry Jaguar I-Pace to prawdziwy kot. Przekona każdego, a mnie oczarował Nowa Honda CR-V: jak poprzedniczka, ale pod każdym względem lepsza Piękniś okazuje się twardzielem: Range Rover Velar w teście na polskich drogach Mercedes Sprinter 314 CDI: przedni napęd mu nie zaszkodził Range Rover Sport SVR bierze wszystko: test ekstremalnego SUV-a Mikrohybryda w Kii Sportage po liftingu. Daje skosztować elektryfikacji Dwa żywioły: Mini Countryman JCW w porównaniu z Volvo XC40 T5 Citroën C4 Cactus: teraz będzie konkurował z pragmatyczną Skodą Dzień w Monako, wieczór na alpejskich przełęczach: nasza podróż BMW M760Li V12 na Lazurowe Wybrzeże