Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Czy powinniśmy bać się downsizingu? Wymiana opon - dlaczego drogo, niefachowo i niekulturalnie? [felieton] Motoryzacyjne mity, w które wciąż wierzymy. Lepiej poznać prawdę Regeneracja maglownicy - czy warto i ile kosztuje? Ocena wyglądu świec zapłonowych [część 2] Diesel na LPG. Korzyści nie są duże, ale "efekty uboczne" zaskakują Testy bezpieczeństwa, awaryjności, spalania a zakup auta Sprzedaż pojazdu firmowego [cz. 2] Przygotuj swoje auto do wyjazdu na wakacje! [poradnik cz. 3] Regeneracja części - co warto, a czego nie warto naprawiać? Aktywny tempomat – czy kierowca jest jeszcze potrzebny? Lotnisko Modlin – parking: lokalizacje i ceny

Popularne w tym tygodniu:

Sprawne auto, ale będą kłopoty. 5 wad prawnych, na które musisz uważać Bez prawa jazdy, tylko na dowód. Pojedziesz, ale liczy się data urodzenia System start-stop w praktyce, czyli ekologia kontra trwałość silnika Wszyscy pamiętamy gumowe paski pod autami. Wiemy, czemu zniknęły Mandat za naklejkę. Nie odkleisz? Zapłacisz nawet 100 zł Wyśpij się jak król! 5 zwykłych aut, które łatwo zmienisz w kampera Błędy, przez które tracisz pieniądze. Różnicę w spalaniu poczujesz od razu Zatrzymane prawo jazdy na 3 miesiące. Co może stać się dalej? Wibracje w aucie, ale w czasie postoju. Jeśli nie układ jezdny, to co? Gdzie można spać w samochodzie? Sprawdzamy przepisy obowiązujące w Europie