Ostatnia podróż: żegnamy Bentleya Continentala GT

Ten artykuł ma 2 strony:

Bentley Continental GT (2017) - dane techniczne,
spalanie, cena

Bentley Continental GT V8 S (2015 — 2017)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V8 twin-turbo  
Rodzaj paliwa: Benzyna bezołowiowa (98 RON)  
Ustawienie: Wzdłużne  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 3993 cm³  
Moc maksymalna: 528 KM przy 6000 obr./min  
Moment maksymalny: 680 Nm przy 1700 obr./min  
Skrzynia biegów: 8-biegowa, automatyczna ZF  
Typ napędu: Na cztery koła (AWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe kute, wentylowane, perforowane, 420×46 mm  
Hamulce tylne: Tarczowe kute, wentylowane, perforowane, 356×28 mm  
Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze z pneumatycznym resorowaniem  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe z pneumatycznym resorowaniem  
Średnica zawracania: 11,3 m  
Koła, ogumienie przednie: 275/35 R21  
Koła, ogumienie tylne: 275/35 R21  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Coupé  
Liczba drzwi: 2  
Masa własna: 2295 kg  
Ładowność: 455 kg  
Długość: 4818 mm  
Szerokość: 1947 mm  
Wysokość: 1390 mm  
Rozstaw osi: 2746 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1664/1655 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 90 l  
Pojemność bagażnika: 358 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 4,7 s  
Prędkość maksymalna: 308 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 16,1 l/100 km 23 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 8,1 l/100 km 13,5 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 11,1 l/100 km 17,8 l/100 km
Emisja CO2: 258 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: brak testu  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: 278 344 €  
Wersja silnikowa od: 236 649 €  
Model od: 218 894 €  

Zobacz również: Maserati Levante S - test w zaśnieżonych górach

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Porsche Cayman vs BMW i8: jaka jest przyszłość samochodów sportowych? Czy Kia Stinger to prawdziwe GT? Sprawdzamy to na trasie wyścigu górskiego w Siennej Mercedes-Benz Klasy X - dzień drugi, ekstremalny Test Audi TT RS - oglądając konkurencję we wstecznym lusterku Test: Audi RS3 Limousine (2017) – sprostać oczekiwaniom sprzed lat Pierwsza jazda SsangYongiem Rextonem G4. Korea bardzo szybko się uczy Cnota powściągliwości: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 z silnikiem V8 Mercedes-Benz Klasy X - pójść na łatwiznę z gotowcem? Nie tym razem Citroën C-Elysée 1.6 VTi Shine LPG: trudna sztuka oszczędzania Ford Fiesta 1.0 EcoBoost: miejskie auto, którym chce się jechać w trasę Škoda Fabia Combi w wersji Drive: czy zachęca do jazdy? Ford Kuga czy Seat Ateca: którym z kompaktowych SUV-ów jeździ się przyjemniej? Porsche Panamera 4 E-Hybrid - luksusowa hybryda podszyta sportowym duchem Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM Laurin & Klement: czy to już limuzyna? Mercedes Citan 112 Tourer - test roboczego transportera Serce czy rozum? – porównujemy Peugeot 308 w wersjach 1.6 BlueHDi SW oraz GTi Range Rover Sport 5.0 V8: gdy chcesz czegoś więcej niż Discovery, ale nie podoba ci się Range Rover Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec 3 dni na serpentynach. Dzień trzeci: Lexus LC500h 3 dni na serpentynach. Dzień drugi: Toyota Prius Plug-in 3 dni na serpentynach. Dzień pierwszy: Lexus LC500 Opel Crossland X 1.2 Turbo: trochę za bardzo francuski

Popularne w tym tygodniu:

Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy Test Mazdy 3. Skupia się wokół kierowcy, ale całkowicie zapomina o pasażerach Ford Ranger Raptor: praktyczna zabawka z Australii Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D: świetnie dopasowana do potrzeb Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Jeździłem nową Toyotą Suprą. Spełnia wszystkie oczekiwania, ale prawdziwy potencjał odkryją tunerzy