Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

FMIC, TMIC, SMIC, a może V-mount? Mocujemy intercooler [część 1] Jak wymienić płyn hamulcowy [poradnik] Mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu – szpera płytkowa [część 4] Pierwszeństwo łamane i sygnalizacja świetlna. Dzielą kierowców i powodują kolizje Czy trzeba demontować kulę zaczepu haka holowniczego? Skórzana kierownica - pielęgnacja i naprawa [poradnik] Koło dwumasowe – czy naprawdę jest potrzebne? Olej w układzie klimatyzacji - czym smarowany jest kompresor? Budowa i działanie amortyzatorów dwururowych O poziom wyżej, czyli HPD ARX-01e [technika wyścigowa odc. 37] Uszkodzenia tarcz hamulcowych – przyczyny i skutki Smarowanie ekstremalne - układy z suchą miską olejową

Popularne w tym tygodniu:

Motoryzacyjne mity, w które wciąż wierzymy. Lepiej poznać prawdę Oznaczenia opon. Można się z nich wiele dowiedzieć Najlepsze silniki benzynowe w swoich klasach – które polecamy w samochodach używanych? Silniki benzynowe, których nie warto kupować. Są bardzo podobne do tych polecanych Jak dbać o koło dwumasowe? Światła przeciwmgielne - zasady, przepisy, prawo Opony całoroczne to w praktyce opony na jesień. Pozwalają zapomnieć o kilku problemach Rozpórka zawieszenia - czym jest i czy warto ją stosować? Opona letnia z homologacją zimową – czym się różni od całorocznej? Światła drogowe - kiedy i jak ich używać zgodnie z prawem? Dywaniki samochodowe - jakie wybrać: welurowe czy gumowe? Lotnisko Katowice-Pyrzowice – parking: lokalizacje i ceny