Rowery, Porsche i kierowcy nowego pokolenia. Walter Röhrl o motoryzacji

Na polskim rynku Porsche sprzedało w zeszłym roku ponad 1000 egzemplarzy swoich samochodów. Prognozy na przyszłość są optymistyczne, nic więc dziwnego, że zdecydowano się na otwarcie kolejnego salonu tej marki w Warszawie. Przy okazji imprezy mieliśmy okazję zamienić słowo z legendą rajdów i kierowcą testowym Porsche, Walterem Röhrlem.

W zeszłym roku, na polskim rynku, najpopularniejsze okazały się SUV-y Macan oraz Cayenne. Sporym zainteresowaniem cieszyła się również kultowy model 911. By nadążyć za potrzebami klientów, zdecydowano się na otwarcie kolejnego punktu, a podczas imprezy inaugurującej działalność pokazano wyjątkową wersję sportowej legendy.

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series to niezwykłe auto. Wyprodukowano zaledwie 500 egzemplarzy, a każdy z nich rozwija 607 koni mechanicznych. Sprint do setki zajmuje zaledwie 2,9 sekundy. Nie to jest jednak najważniejsze. Exclusive Series pozwala na indywidualizację pojazdu według życzenia klienta. Porsche w limonkowym kolorze z palety innego producenta? Felgi z włókna węglowego? Fikuśne kolory tapicerki? Wystarczy tylko zapłacić odpowiednią kwotę, a auto z naszych marzeń pojawi się w garażu.

Tego dnia w Warszawie pojawił się również Walter Röhrl. Legenda rajdowa, kierowca testowy Porsche odpowiedzialny za rozwój takich pojazdów jak Carrera GT, Cayman GT4 i oczywiście 911. Nie pozostało więc innego jak zadać kilka pytań…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Z V8 pod maską i smokiem na dachu. O tym "maluchu" nikt nie powie, że jest nudny Policjanci rozpoczynają akcję "Znicz". Kilka szczegółów może poprawić twoje bezpieczeństwo Honda Sports EV Concept zachwyca. Retro-futurystyczne coupé na prąd Mandat za pisanie SMS-ów na przejściu dla pieszych. Honolulu walczy z problemem Test fotelików ADAC 2017. Które są najlepsze? Kolejna Supra nie będzie Toyotą. Nowe informacje prosto od producenta Gratulacje, Mitubishi! Za koncept nowego Evo należy się medal Na tyle piękny, by wybaczyć mu długą nazwę. Nowy, limitowany Aston Martin Tak się powinno grać na konsoli. Lamborghini przerobione na kontroler Volkswagen wraca na Pikes Peak. Nietypowa technologia ma poprawić wizerunek marki Najpopularniejsze modele mało popularnego segmentu. W Polsce króluje Volkswagen Obowiązkowy dodatek sezonu. Dwukolorowe nadwozie to trend, którego nie można zignorować Rolls-Royce Phantom miał mieć zupełnie inny silnik. Potężną jednostkę, jak w żadnym innym aucie Nowe Porsche 911 Carrera T. Mniej samochodu, więcej Porsche Nowe Audi A7 Sportback. Wciąż kontrowersyjne, nadal efektowne Honda z ambitnymi planami elektryfikacji. Hybrydowa CR-V to dopiero początek Przed Apple jeszcze długa droga. Prototyp przyłapany na ulicy Amerykanie sprawdzili bezpieczeństwo aut od strony pasażera. Wyniki wciąż nie zachwycają McLaren zapowiada nowy supersamochód. Będzie szybszy niż P1 Poduszki powietrzne dla dzieci. Jest pierwsze takie rozwiązanie Powrót dwumiejscowych modeli GTS. Porsche pokazuje nową wersję 718 To już nie jest specjalna wersja Volvo. Poznajcie Polestar 1 Auta segmentu B będą znacznie droższe. Winni są klienci Czas coś przeżyć! Nowa kampania Porsche z Radzimirem Dębskim

Popularne w tym tygodniu:

Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu. Rząd pracuje nad zmianą przepisów Nowe Audi SQ8 TDI to 435-konna machina do pożerania autobahnów W Krakowie stanął "fotoradar", który sprawdza emisję spalin w jadących autach Przełomowy typ opony coraz bliżej. W pierwszym aucie pojawi się w 2024 roku Prawo jazdy można stracić też na łodzi. Przepisy są takie, jak na drodze Stłuczka lamborghini huracana evo w Warszawie. Auto spotkało się z renault kangoo AMG stworzył najmocniejszy silnik czterocylindrowy w historii. Sprawdzamy, jak to możliwe Dlaczego tiry na autostradach wyprzedzają się tak długo? Takie są przepisy Honda zbudowała kosiarkę, która do setki przyspiesza szybciej niż Ferrari 599 GTO Prawo jazdy w telefonie w 2020 r. Data potwierdzona Jeździł czołgiem po ulicach Pajęczna. 49-latek był pijany Debiut polskiego zespołu w Le Mans. Rozmawiamy z kierowcą Kubą Śmiechowskim