Audi A8 4.2 TDI quattro LWB - test [galeria]

Duże i luksusowe limuzyny to drugi skrajny segment obok bezkompromisowych aut sportowych. O ile te drugie mają dawać przyjemność kierowcy, o tyle te pierwsze stworzono głównie z myślą o pasażerach tylnej kanapy. Czy aby na pewno?

fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski

Zobacz również: Volvo V60 (2018) - premiera

fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Mariusz Zmysłowski
fot. Rafał Warecki
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie testowe:

Hyundai Grand Santa Fe 2,2 CRDi Platinum - test [galeria zdjęć] Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro S tronic (2017) - zdjęcia BMW M235i Coupé - test [galeria] Honda CR-V 1,6 i-DTEC Lifestyle - test [galeria] Skoda Octavia Scout 1.6 TDI - zdjęcia z testu Volkswagen Tiguan 1.4 TSI manual Sport & Style R-Line - zdjęcia Nowa Honda CR-V (2015) 1.6 i-DTEC 160 AT9 - test [galeria] Ford Mondeo Hybrid Titanium - zdjęcia Nowe BMW X5 M50d - test [galeria] Nowy Volkswagen Polo 1,2 TSI Highline - test [galeria] Volkswagen California Beach 2.0 TDI BiTurbo DSG - test [galeria] Fiat Tipo Hatchback 1.4 T-Jet - zdjęcia z testu