Porsche przygotuje nową wersję 911. Ma być propozycją dla purystów

Coraz częściej zarzuca się producentom samochodów, że ich modele nie są stworzone z myślą o dawaniu frajdy z jazdy. Zamiast angażować kierowcę, auta wyręczają go praktycznie we wszystkim. Nowa wersja Porsche 911 ma to zmienić.

Porsche 911 (991)

Porsche 911 (991) (Michał Zieliński)

Taki samochód już pojawił się w ofercie Porsche, a była to limitowana do 991 sztuk wersja R. W przeciwieństwie do zwykłej Carrery, pod maską skrywała się 4-litrowa, wolnossąca jednostka. Podczas, gdy GT3 z tym samym silnikiem używa automatycznej skrzyni PDK, w R znalazło się miejsce dla manualnej przekładni. Kolejka chętnych na auto zdawała się nie mieć końca.

Jak dowiedział się serwis "Autocar", niemiecki producent rozważa stworzenie wozu podobnego do 911R. Ma to być propozycja dla wszystkich, którzy w Porsche szukają wrażeń z jazdy, nie tylko na torze, ale i na zwykłych drogach. Nie należy więc spodziewać się rekordowych osiągów, ani rzucającej na kolana specyfikacji. W tym samochodzie będzie liczyć się angażowanie kierowcy i przyjemność z prowadzenia. Istotne jest też to, że produkcja nie będzie limitowana.

Nie jest pewne, czy model będzie bazował na obecnej generacji 911. Porsche od jakiegoś czasu testuje następcę 991, jednak jego premiera jest planowana na 2019 r. Niezależnie od tego kiedy pojawi się 911 stworzone dla czystej frajdy kierowcy, cieszy wiadomość, że producent nie zapomina o tej grupie swoich klientów.

Zobacz również: Porsche 911 Carrera S - wydech

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Cykl WLTP zastąpił NEDC: koniec oszukiwania klientów? 10 nowoczesnych samochodów z otwieranymi światłami. Tak mogłyby wyglądać Oszczędny czy błyskotliwy? Włożył do Rolls-Royce'a silnik Toyoty Tak mogło wyglądać Porsche Cayenne. Rewolucyjne nadwozie w SUV-ie Tesla Model S po 400 000 km jako taksówka. Naprawa droga, ale tylko jedna! Najpopularniejsze crossovery segmentu B w Europie. Dominują Francuzi Będą ostrzejsze Toyoty. Premiera już w przyszłym miesiącu Obowiązkowe wyposażenie samochodu od 2018 roku Uwaga na kontrole - dziś europejska akcja "Prędkość" 85 000 kolizji i wypadków mniej dzięki asystentowi pasa ruchu Autosan kontra MAN: porównanie autobusów polskiego i niemieckiego producenta Następca Suzuki Jimny będzie prawdziwą terenówką. Bez żadnej konkurencji Problemy ze słynnym trio? Amazon szuka nowego prowadzącego Nawet Aston Martin wie, że nie chcesz DB11 z V8. Nietypowa pozycja w konfiguratorze Mercedes zapłaci za zezłomowanie starego auta Jak powstawała nowa Mazda MX-5? Historia odświeżania legendy Wygląda spektakularnie, jak jeździ? Pierwsze spotkanie z Lexusem LC Audi wprowadza nowe oznaczenia silników. Również ogromne zamieszanie Oto zwycięzca Konkursu Elegancji w Pebble Beach Do widzenia, Californio. Ferrari pokazało Portofino Tak mogłaby wyglądać nowa Alfa Romeo Giulietta. Ale nie będzie Które SUV-y sprzedają się najlepiej w Europie? Zupełnie inne niż w Polsce Lżejsze, mocniejsze, szybsze. Takie jest nowe BMW M5 Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet na oficjalnym filmie, czyli piękno w ruchu

Popularne w tym tygodniu:

Honda NSX odnaleziona w rosyjskim lesie. Właściciel zostawił ją tam specjalnie Nowe dzieło Singera i Williamsa. Porsche 911 zwala z nóg VC-T - rewolucyjny silnik Infiniti w sprzedaży od 2018 roku Kłopoty Dębicy. Wadliwe opony Frigo 2 Koenigsegg z kolejnym rekordem. Agera RS najszybszym produkcyjnym samochodem na świecie Przejechał Chevroletem Corvette ponad milion kilometrów. Teraz oddał samochód do muzeum Jakich aut elektrycznych chcą Polacy? Są badania Powrót do przeszłości! Je Design bierze się za Seata Leona Cupra Najtańsi ubezpieczyciele. Ranking OC, AC i NNW Przywiązał telefon i tablet do kierownicy. Policjant nie mógł wyjść ze zdziwienia Pomiędzy Veloce a Quadrifoglio. Alfa Romeo Giulia może wkrótce dostać nową wersję Opel na francuskich częściach. Poznaliśmy szczegóły restrukturyzacji