Pierwsza jazda najnowszym Hyundaiem i30 N. Byliśmy w Korei i testowaliśmy przedprodukcyjny model

Ten artykuł ma 2 strony:

Hyundai i30 N (2017) - dane techniczne

Hyundai i30 N z pakietem Performance (2018)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1998 cm³  
Moc maksymalna: 275 KM przy 6000 rpm  
Moment maksymalny: 353 Nm przy 1450–4700 rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, ręczna  
Typ napędu: Na przednie koła (FWD) z elektronicznie kontrolowaną szperą (e-LSD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Średnica zawracania: 11,6 m  
Koła, ogumienie przednie: 8.0Jx19, 235/35R19  
Koła, ogumienie tylne: 8.0Jx19, 235/35R19  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Hatchback  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1429 kg  
Ładowność: 521 kg  
Długość: 4335 mm  
Szerokość: 1795 mm  
Wysokość: 1447 mm  
Rozstaw osi: 2650 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 50 l  
Pojemność bagażnika: 395/1301 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 6,1 s  
Prędkość maksymalna: 250 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): - -
Zużycie paliwa (trasa): - -
Zużycie paliwa (mieszane): - -
Emisja CO2:

-

 
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek (2017)  

Zobacz również: Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4WD - test napędu 4x4

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Focus ST MK2 & Ford Focus 1,6 EcoBoost Titanium MK3 – rodzinne spotkanie [test autokult.pl] Maserati Levante Trofeo: włoskie superauto w ciele SUV-a Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet z nowym mocnym sercem Nowe Mitsubishi Outlander (2016) 2.2 DID 6AT – test, opinia, spalanie, cena Honda Civic Tourer (kombi) 1,6 i-DTEC [pierwsza jazda] Renault Zoe Zen - życie z samochodem elektrycznym [część 2] Volkswagen Touareg X-Edition 3,0 TDI V6 4Motion - test BMW serii 1 (F20) 114i - prowadź mnie [test autokult.pl] Peugeot 3008 2,0 HDi HYbrid4 - crossover po francusku [test autokult.pl] Człowiek vs. hybryda [test autokult.pl] Opel Mokka 1,4 Turbo 4x4 vs. Suzuki SX4 S-cross 1,6 DDiS 4WD - test

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód