Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi A5 Coupé 2.0 TFSI vs Infiniti Q60 2.0t – jak Dawid z Goliatem SsangYong Tivoli 1.6 128 KM Quartz - test, opinia, spalanie, cena BMW X3 xDrive35d [test autokult.pl] Test: Rolls-Royce Ghost EWB to 3 mln zł luksusu na kołach. Ale innego, niż sobie wyobrażasz Volkswagen Golf R DSG - test, opinia, spalanie, cena Nowy Mini Cooper - test kultowego malucha Transplantologia ekstremalna: za kierownicą Fiata 500 z silnikiem Lamborghini Murcielago Test: Porsche Macan GTS - złamie nawet najbardziej zagorzałych przeciwników sportowych SUV-ów Rolls-Royce Phantom Series II - test, opinia, spalanie, cena Audi A7 50 TDI Quattro 2018 – nie, to nie jest pięć litrów Nowy Lexus IS250 F-Sport [test] Renault Master 4x4 - dostawczak na bezdroża

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Test długodystansowy: VW ID.3 – chce być gadżetem na kołach, ale jeszcze się tego uczy Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Test: Ford Puma z automatem tworzą zgraną parę, ale są jak przekąska na meczu Test: Toyota RAV4 PHEV vs. Peugeot 3008 GT HYbrid4 - 300 KM w rodzinnym SUV-ie dzięki wtyczce Test: Porsche 911 Targa 4S - ma wyglądać, a nie jeździć Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E GT to elektryk all in one. Jak spisał się w trasie przez pół Polski? Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender!