Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Ten artykuł ma 2 strony:

Skoda Yeti Outdoor Tour 4×4 2,0 TDI (2017) - dane techniczne

Skoda Yeti Outdoor 4×4 2,0 TDI

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4  
Rodzaj paliwa: Diesel  
Ustawienie: Poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1968 cm³  
Moc maksymalna: 150 KM przy 3500 rpm  
Moment maksymalny: 340 Nm przy 3000 rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, automatyczna  
Typ napędu: Na cztery koła  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Koła, ogumienie przednie: 235/45 R19  
Koła, ogumienie tylne: 215/60 R16  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

SUV

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1716 kg  
Ładowność: 1585 kg  
Długość: 4222 mm  
Szerokość: 1793 mm  
Wysokość: 1545 mm  
Rozstaw osi: 2578 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 55 l  
Pojemność bagażnika: 416/1580 l  
Osiągi:
  Katalogowo:  
Przyspieszenie 0–100 km/h: 9,2 s  
Prędkość maksymalna: 192 km/h brak danych
Zużycie paliwa (miasto): 6,3 l/100 km 7,7 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,0 l/100 km 6,3 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,5 l/100 km 6,9 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 7,4 l/100 km
Emisja CO2: 144 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Model od: brak danych  
2.0 TDCi od: 113 290 zł  
Samochód testowy od: ok. 128 940 zł*  

Zobacz również: Tylko na Autokult.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mini Clubman Cooper S All4 – mini dla dorosłych W poszukiwaniu przestrzeni, komfortu i stylu: porównanie dwóch francuskich minivanów Ford Kuga 2.0 TDCi AWD Titanium: lepszy niż pokazują statystyki Koreańczycy mierzą wysoko: pierwsza jazda Hyundaiem Koną w Namyang Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum - nadal atrakcyjne Škoda Octavia 1.0 TSI Joy (2017) - czy rozmiar ma znaczenie? Audi Q2 2.0 TDI quattro: mały crossover za 200 tys. zł Praktyczne rozwiązania w Skodzie Superb Infiniti Q50 S: tani sposób na mocnego i ładnego sedana Fiat Tipo 1.3 MultiJet: mały diesel w dużym fiacie Renault Talisman Grandtour Initiale Paris Energy DCI 160 EDC - francuski pomysł na kombi Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM – test spalania Nowy Hyundai i30 1.0 T-GDI: godny rywal Astry i Golfa Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD: wszechstronna alternatywa dla auta miejskiego BMW M240i xDrive: idealne dla amatora Lexus RX 450h F Sport: SUV stworzony z myślą o kierowcy Honda CR-V 2.0 i-VTEC: ostatni test przed nową generacją? Trzy cylindry na miasto: Citroën C3 1.2 PureTech vs Opel Corsa 1.0 Turbo W poszukiwaniu recepty na idealnego hatchbacka - test wideo nowej Hondy Civic Volkswagen Golf VII 1.4 TSI FL DSG vs Honda Civic X 1.5 CVT – Ikony klasy kompaktowej w nowym wydaniu Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: atrakcyjny mieszczuch w roboczym stroju Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach Audi A5 Coupé 2.0 TFSI vs Infiniti Q60 2.0t – jak Dawid z Goliatem

Popularne w tym tygodniu:

Test: Audi RS3 Limousine (2017) – sprostać oczekiwaniom sprzed lat Test Audi TT RS - oglądając konkurencję we wstecznym lusterku Alfa Romeo Stelvio: test najważniejszego auta w historii marki Mercedes-Benz Klasy X - dzień drugi, ekstremalny