Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum - nadal atrakcyjne

Ten artykuł ma 2 strony:

Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum — dane techniczne, spalanie, cena

Volvo V40 Cross Country T5 AWD

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, doładowany  
Rodzaj paliwa:

Benzyna

 
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1969 cm³  
Moc maksymalna: 245 KM przy 5500 obr./min.  
Moment maksymalny: 350 Nm przy 1500–4800 obr./min  
Skrzynia biegów: 8-biegowa, automatyczna,  
Typ napędu: Na cztery koła  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Oś wielowahaczowa  
Średnica zawracania: 10,5 m  
Koła, ogumienie przednie: 225/45 R18  
Koła, ogumienie tylne: 225/45 R18  

Masa i wymiary:

Typ nadwozia: Hatchback  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1568 kg  
Ładowność: 487 kg  
Długość: 4370 mm  
Szerokość: 1857 mm bez lusterek  
Wysokość: 1470 mm  
Rozstaw osi: 2646 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1552 / 1552 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 57 l  
Pojemność bagażnika: 324 l  
Osiągi:
  Dane katalogowe: Dane testowe:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 6,1 s  
Prędkość maksymalna: 210 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 8,5 l/100 km  
Zużycie paliwa (trasa): 5,2 l/100 km  
Zużycie paliwa (mieszane): 6,4 l/100 km 10,1 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada):    
Emisja CO2:

149 g/km

 
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:  
Cena wersji testowej: 198 990 zł  
Wersja silnikowa od: od 155 100 zł  
Model od: 108 000 zł  

Zobacz również: Volvo V60 (2018) - premiera

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mini Clubman Cooper S All4 – mini dla dorosłych Škoda Octavia 1.0 TSI Joy (2017) - czy rozmiar ma znaczenie? Audi Q2 2.0 TDI quattro: mały crossover za 200 tys. zł Praktyczne rozwiązania w Skodzie Superb Infiniti Q50 S: tani sposób na mocnego i ładnego sedana Fiat Tipo 1.3 MultiJet: mały diesel w dużym fiacie Renault Talisman Grandtour Initiale Paris Energy DCI 160 EDC - francuski pomysł na kombi Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM – test spalania Nowy Hyundai i30 1.0 T-GDI: godny rywal Astry i Golfa Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD: wszechstronna alternatywa dla auta miejskiego BMW M240i xDrive: idealne dla amatora Lexus RX 450h F Sport: SUV stworzony z myślą o kierowcy Honda CR-V 2.0 i-VTEC: ostatni test przed nową generacją? Trzy cylindry na miasto: Citroën C3 1.2 PureTech vs Opel Corsa 1.0 Turbo W poszukiwaniu recepty na idealnego hatchbacka - test wideo nowej Hondy Civic Volkswagen Golf VII 1.4 TSI FL DSG vs Honda Civic X 1.5 CVT – Ikony klasy kompaktowej w nowym wydaniu Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: atrakcyjny mieszczuch w roboczym stroju Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach Audi A5 Coupé 2.0 TFSI vs Infiniti Q60 2.0t – jak Dawid z Goliatem Mercedes-AMG GT R: jak zbliżyliśmy się do 100% możliwości nowego władcy torów wyścigowych Wilk z Domaniewskiej – Aston Martin V12 Vantage S na ulicach Warszawy Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - V6 lepsze od V8? Gladiator

Popularne w tym tygodniu:

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Nowa Mazda CX-30 wyjeżdża na drogi. Tego auta brakowało Japończykom Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Skoda Superb Scout: pierwsza jazda nową wersją modelu po face liftingu Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle DS 3 Cafe Racer: próbuje ukrywać wiek, ale w ogóle nie musi tego robić BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Test Mercedesa Klasy B 220 4MATIC. Minivan, z którym możesz porozmawiać