598-konne Lamborghini Diablo GTR szuka nowego właściciela

Jeśli szukasz samochodu, który trochę ożywi twoją kolekcję wozów sportowych, prawdopodobnie nie znajdziesz na internetowych aukcjach nic lepszego. Na sprzedaż wystawione zostało Lamborghini Diablo GTR.

Ten artykuł ma 2 strony:

Przykra wiadomość jest taka, że jest to bardzo uboga wersja wyposażeniowa. Diablo GTR zostało fabrycznie pozbawione takich udogodnień jak klimatyzacja, nagłośnienie i wygłuszenie kabiny, a wszystko co tylko zapewniało komfort, zostało zdemontowane. Na otarcie łez pozostają nieprzebrane możliwości wyczynowe tego wozu. Pokonanie nim Eau Rouge z prędkościami dalekimi od rozsądnych z pewnością wynagrodzi te klimatyzacyjno-dźwiękowe niedogodności.

Przykra wiadomość jest taka, że jest to bardzo uboga wersja wyposażeniowa. Diablo GTR zostało fabrycznie pozbawione takich udogodnień jak klimatyzacja, nagłośnienie i wygłuszenie kabiny, a wszystko co tylko zapewniało komfort, zostało zdemontowane. Na otarcie łez pozostają nieprzebrane możliwości wyczynowe tego wozu. Pokonanie nim Eau Rouge z prędkościami dalekimi od rozsądnych z pewnością wynagrodzi te klimatyzacyjno-dźwiękowe niedogodności.

Poza tym - po co komu wygłuszenie, a tym bardziej system audio, gdy auto wyposażone jest w centralnie umieszczone V12? I to całkiem mocarne.

Poza tym - po co komu wygłuszenie, a tym bardziej system audio, gdy auto wyposażone jest w centralnie umieszczone V12? I to całkiem mocarne.

Widlasta dwunastka w Diablo GTR fabrycznie rozwija 598 KM i 640 Nm. Parametry te generowane są z 6 litrów pojemności skokowej.

Widlasta dwunastka w Diablo GTR fabrycznie rozwija 598 KM i 640 Nm. Parametry te generowane są z 6 litrów pojemności skokowej.

Ponieważ Lamborghini Dialbo GTR przeznaczone było do sportu motorowego, na jego pokładzie znalazły się między innymi: klatka bezpieczeństwa, system gaśniczy Momo, okna z Plexiglassu i 6-punktowe pasy bezpieczeństwa z homologacją wyścigową.

Ponieważ Lamborghini Dialbo GTR przeznaczone było do sportu motorowego, na jego pokładzie znalazły się między innymi: klatka bezpieczeństwa, system gaśniczy Momo, okna z Plexiglassu i 6-punktowe pasy bezpieczeństwa z homologacją wyścigową.

Standardowo Diablo GTR wyposażone było także w potężny, regulowany spojler, lekkie, magnezowe felgi z centralnymi śrubami oraz wbudowane, pneumatyczne podnośniki.

Standardowo Diablo GTR wyposażone było także w potężny, regulowany spojler, lekkie, magnezowe felgi z centralnymi śrubami oraz wbudowane, pneumatyczne podnośniki.

Miało powstać w sumie 30 egzemplarzy, ale ostatecznie powstało ich więcej. Różne źródła podają z reguły około 40 sztuk. Dodatkowe nadwozia wyprodukowano także ze względu na konieczność zastąpienia pojazdów uszkodzonych w boju.

Miało powstać w sumie 30 egzemplarzy, ale ostatecznie powstało ich więcej. Różne źródła podają z reguły około 40 sztuk. Dodatkowe nadwozia wyprodukowano także ze względu na konieczność zastąpienia pojazdów uszkodzonych w boju.

Zobacz również: Tylko na Autokult.pl

Auto wystawione na sprzedaż to numer 22. Dotychczas przejechał on około 10 tys. km i z pewnością nie była to znana z ogłoszeń "jazda do kościoła".

Auto wystawione na sprzedaż to numer 22. Dotychczas przejechał on około 10 tys. km i z pewnością nie była to znana z ogłoszeń "jazda do kościoła".

Ferrari F50 (1995) - z wyścigowym rodowodem [lekcja historii]

Przez ponad 100 lat istnienia motoryzacji powstało wiele wybitnych samochodów, które zapisały się na kartach historii i pamiętane są jako legendy. Nie…

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Ciekawostka z ogłoszenia: Syrena pick-up TDI za 30 tysięcy złotych Micra kreuje: jak powabne krągłości i wyraziste linie nadwozia zainspirowały słowackiego projektanta do stworzenia okularów przeciwsłonecznych Porsche 911 GT2 o mocy ponad 1000 KM wystawione na sprzedaż Jaguar XE SV Project 8 (2017) - zapowiedź Kobiety kupują rodzinne samochody Autobahn Stormer Ciekawostka z ogłoszenia – mały sedan z wielkim silnikiem Volkswagen Golf GTI First Decade – ponad 400-konna hybryda na Worthersee Micra kreuje: niesamowite szezlong i lampa projektu czeskiego artysty, inspirowane sylwetką kompaktowego Nissana UE chce nowego obowiązkowego wyposażenia samochodów ciężarowych Tak umiera legenda. Zaczęła się rozbiórka toru FSO na Żeraniu „Na mechanika” - nowy sposób na oszukiwanie kierowców Floty odwracają się od diesli? Niezupełnie, ale jest trend BMW M2 z sercem M4, które okazało się zbyt mocne Dodge Challenger - ależ to brzmi! Porsche wyprodukowało milion egzemplarzy modelu 911 Tydzień w motorsporcie #23 Koniec ze skórami w Bentleyu? Firma stawia na produkty dla wegan Renault Captur po face liftingu - co się zmieniło? Zobacz jak Rosjanie zmodyfikowali Mercedesa GLE Coupé Czy polska policja może używać kolczatki? Nowe BMW Serii 8 zostanie pokazane na konkursie elegancji Micra kreuje: Przemek Gibaszewski zaprojektował kolekcję ubrań inspirowanych nowym modelem Nissana Japoński hatchback o mocy 1000 KM zdominował zawody driftingowe

Popularne w tym tygodniu:

Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu. Rząd pracuje nad zmianą przepisów Połowa nieoznakowanych radiowozów BMW brała udział w kolizjach. Policja się tłumaczy Policja prowadzi akcję "Alkohol i narkotyki". Będzie sprawdzać kierowców W Krakowie stanął "fotoradar", który sprawdza emisję spalin w jadących autach Przełomowy typ opony coraz bliżej. W pierwszym aucie pojawi się w 2024 roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny bierze się za oszustów. Oto metody naciągaczy AMG stworzył najmocniejszy silnik czterocylindrowy w historii. Sprawdzamy, jak to możliwe Stłuczka lamborghini huracana evo w Warszawie. Auto spotkało się z renault kangoo Dlaczego tiry na autostradach wyprzedzają się tak długo? Takie są przepisy Honda zbudowała kosiarkę, która do setki przyspiesza szybciej niż Ferrari 599 GTO Kierowcy będą wyłączać obowiązkowy system. Chcą jeździć szybciej Debiut polskiego zespołu w Le Mans. Rozmawiamy z kierowcą Kubą Śmiechowskim