Concorso D'Eleganza Villa D'Este 2017 - galeria zdjęć

Concorso D'Eleganza Villa D'Este 2017 - galeria zdjęć

Wyścigowy Ballot 3/8 LC z 1920 r. pod należącą niegdyś do Luchino Viscontiego Villa Erba.
Wyścigowy Ballot 3/8 LC z 1920 r. pod należącą niegdyś do Luchino Viscontiego Villa Erba.
Błażej Żuławski
04.06.2017 16:29, aktualizacja: 30.03.2023 13:11

O odbywającym się nad jeziorem Como konkursie elegancji samochodów zabytkowych najłatwiej jest opowiedzieć obrazami. Oddajemy w wasze ręce obszerną galerię zdjęć, które najlepiej przekazują panującą podczas Concorso niedzisiejszą atmosferę. Jeśli nie będziecie wiedzieli, na co patrzycie, nie przejmujcie się, pokazywane w Villa D'Este samochody to często pojedyncze, unikatowe egzemplarze. Opisy pod zdjęciami powinny pomóc.

Poranek pierwszego dnia Concorso - za pomocą taksówki wodnej wystrojeni dziennikarze pędzą oglądać wyjątkowe samochody.
Poranek pierwszego dnia Concorso - za pomocą taksówki wodnej wystrojeni dziennikarze pędzą oglądać wyjątkowe samochody.
Pojawienie się "Guardia di Finanza", włoskiej policji fiskalnej, tuż przy hotelowej przystani było w tym roku szeroko komentowane.
Pojawienie się "Guardia di Finanza", włoskiej policji fiskalnej, tuż przy hotelowej przystani było w tym roku szeroko komentowane.
Pusty jeszcze boks, z którego jury podziwiać będzie paradę konkursowych samochodów.
Pusty jeszcze boks, z którego jury podziwiać będzie paradę konkursowych samochodów.
Detal samochodu Tatra 77 z 1934 r.
Detal samochodu Tatra 77 z 1934 r.
Jury w akcji. Od lewej: Yasmin Le Bon, Patrick le Quement i Johann Philip Rathgen.
Jury w akcji. Od lewej: Yasmin Le Bon, Patrick le Quement i Johann Philip Rathgen.
Masa perłowa. Typowe wykończenie deski rozdzielczej Mercedesa-Benza 540 K z 1938 r.
Masa perłowa. Typowe wykończenie deski rozdzielczej Mercedesa-Benza 540 K z 1938 r.
Tył wyścigowego Bentley'a 4 i 1/2 litra z 1929 r.
Tył wyścigowego Bentley'a 4 i 1/2 litra z 1929 r.
Detal samochodu wyścigowego Ballot 3/8 LC z 1920 r.
Detal samochodu wyścigowego Ballot 3/8 LC z 1920 r.
Detal samochodu wyścigowego Ballot 3/8 LC z 1920 r. Uwagę zwraca zjedzona przez korniki rączka.
Detal samochodu wyścigowego Ballot 3/8 LC z 1920 r. Uwagę zwraca zjedzona przez korniki rączka.
Na Concorso stały obok siebie, a na zdjęciu walczyły zacięcie na torze: Bentley i Ballot razem na owalu w Brooklands.
Na Concorso stały obok siebie, a na zdjęciu walczyły zacięcie na torze: Bentley i Ballot razem na owalu w Brooklands.
Właściciele często wydają limitowane edycje książek o swoich samochodach. Pomagają one w przekonywaniu jurorów do przyznania nagród specjalnych.
Właściciele często wydają limitowane edycje książek o swoich samochodach. Pomagają one w przekonywaniu jurorów do przyznania nagród specjalnych.
Wlew paliwa w Bentley'u 4 i 1/2 litra.
Wlew paliwa w Bentley'u 4 i 1/2 litra.
Maskota atrapy chłodnicy samochodu Horch 853 A Sportcabriolet z 1939 r.
Maskota atrapy chłodnicy samochodu Horch 853 A Sportcabriolet z 1939 r.
Detal maski samochodu Tatra 77.
Detal maski samochodu Tatra 77.
Wnętrze Tatry 77.
Wnętrze Tatry 77.
Deska rozdzielcza Tatry 77.
Deska rozdzielcza Tatry 77.
Wnętrze samochodu Horch 853A.
Wnętrze samochodu Horch 853A.
Nonszalancko rzucona na tylne siedzenie stylowa panama.
Nonszalancko rzucona na tylne siedzenie stylowa panama.
Bagażnik samochodu Horch 853A.
Bagażnik samochodu Horch 853A.
Wyścigowe Maserati 300 S z nadwoziem Fantuzzi (1958 rok).
Wyścigowe Maserati 300 S z nadwoziem Fantuzzi (1958 rok).
Detal wnętrza Maserati 300S.
Detal wnętrza Maserati 300S.
Spektakularnie wystylizowani widzowie konkursu.
Spektakularnie wystylizowani widzowie konkursu.
Należąca do czeskiego kolekcjonera aerodynamiczna Tatra 77 w całej okazałości.
Należąca do czeskiego kolekcjonera aerodynamiczna Tatra 77 w całej okazałości.
Ręcznie wycinana z aluminium przez czeladników w fabryce Gabriela Voisin maskota samochodu Avions Voisin C23 Charante z 1932 r.
Ręcznie wycinana z aluminium przez czeladników w fabryce Gabriela Voisin maskota samochodu Avions Voisin C23 Charante z 1932 r.
Spojrzenie na wnętrze samochodu Voisin Charante.
Spojrzenie na wnętrze samochodu Voisin Charante.
Druga grupa jurorów. Tym razem od lewej: dziennikarz Stefano Pasini, Guy Berryman i były szef stylistów Rolls Royce'a Ian Cameron.
Druga grupa jurorów. Tym razem od lewej: dziennikarz Stefano Pasini, Guy Berryman i były szef stylistów Rolls Royce'a Ian Cameron.
Absolutnie niesamowite, pałacowe wnętrze samochodu Rolls-Royce Phantom I z nadwoziem Brougham de Ville by Charles Clark (1926 r).
Absolutnie niesamowite, pałacowe wnętrze samochodu Rolls-Royce Phantom I z nadwoziem Brougham de Ville by Charles Clark (1926 r).
Zegarek we wnętrzu samochodu Rolls-Royce Phantom I z nadwoziem Brougham de Ville by Charles Clark (1926 r.).
Zegarek we wnętrzu samochodu Rolls-Royce Phantom I z nadwoziem Brougham de Ville by Charles Clark (1926 r.).
Herb - detal nadwozia samochodu Rolls-Royce Phantom I z nadwoziem Brougham de Ville by Charles Clark (1926 r.).
Herb - detal nadwozia samochodu Rolls-Royce Phantom I z nadwoziem Brougham de Ville by Charles Clark (1926 r.).
Detal drzwi samochodu Rolls Royce-Phantom I z nadwoziem Brougham de Ville by Charles Clark (1926 r.).
Detal drzwi samochodu Rolls Royce-Phantom I z nadwoziem Brougham de Ville by Charles Clark (1926 r.).
Wnętrze samochodu Rolls-Royce Phantom I z nadwoziem Brougham de Ville by Charles Clark (1926 r.) w całej swojej okazałości!
Wnętrze samochodu Rolls-Royce Phantom I z nadwoziem Brougham de Ville by Charles Clark (1926 r.) w całej swojej okazałości!
Rozmowy o autach...
Rozmowy o autach...
Koło zapasowe Bentley'a 3 Litre z 1922 r.
Koło zapasowe Bentley'a 3 Litre z 1922 r.
Widok z Bentleya na malutkie Bugatti 51.
Widok z Bentleya na malutkie Bugatti 51.
Dumny właściciel Bentley'a.
Dumny właściciel Bentley'a.
Silnik Mercedesa 300 SL Gullwing z 1955 r.
Silnik Mercedesa 300 SL Gullwing z 1955 r.
Detal nadwozia. Mercedes 300 SL Gullwing z 1955 r.
Detal nadwozia. Mercedes 300 SL Gullwing z 1955 r.
Tzw. "Matching Luggage" - walizki pod kolor tapicerki, idealnie pasujące do przestrzeni załadunkowej samochodu. Mercedes 300 SL Gullwing z 1955 r.
Tzw. "Matching Luggage" - walizki pod kolor tapicerki, idealnie pasujące do przestrzeni załadunkowej samochodu. Mercedes 300 SL Gullwing z 1955 r.
Kopie artykułów o ekscentrycznym byłym właścicielu Mercedesa 300SL, doktorze Kurcie Schneiderze.
Kopie artykułów o ekscentrycznym byłym właścicielu Mercedesa 300SL, doktorze Kurcie Schneiderze.
Tabliczka upamiętniająca byłego właściciela samochodu Ghia L 6.4 z 1962 r. - aktora Deana Martina.
Tabliczka upamiętniająca byłego właściciela samochodu Ghia L 6.4 z 1962 r. - aktora Deana Martina.
Detal samochodu Maserati A6G/2000 Gran Sport z 1956 r. pochodzącego ze słynnej kolekcji Baillon.
Detal samochodu Maserati A6G/2000 Gran Sport z 1956 r. pochodzącego ze słynnej kolekcji Baillon.
Wnętrze samochodu Maserati A6G/2000 Gran Sport z 1956 r.
Wnętrze samochodu Maserati A6G/2000 Gran Sport z 1956 r.
Zniszczone fotele samochodu Maserati A6G/2000 Gran Sport z 1956 r.
Zniszczone fotele samochodu Maserati A6G/2000 Gran Sport z 1956 r.
Niezwykła "opcja". Podwójne wycieraczki tylnej szyby w samochodzie Ferrari 250 Europa GT Speciale (Coupe Pinin Farina) z 1955 r.
Niezwykła "opcja". Podwójne wycieraczki tylnej szyby w samochodzie Ferrari 250 Europa GT Speciale (Coupe Pinin Farina) z 1955 r.
Trzecia grupa jurorów wsłuchuje się w opowieść właściciela samochodu Ballot. Na zdjęciu od lewej: Guy Berryman, Derek Hill Adolfo Orsi.
Trzecia grupa jurorów wsłuchuje się w opowieść właściciela samochodu Ballot. Na zdjęciu od lewej: Guy Berryman, Derek Hill Adolfo Orsi.
Tablica informacyjna dotycząca historii samochodu Ballot.
Tablica informacyjna dotycząca historii samochodu Ballot.
Światowa premiera samochodu Rolls-Royce Sweptail. Na zdjęciu Torsten Müller-Ötvös, dyrektor generalny firmy Rolls-Royce.
Światowa premiera samochodu Rolls-Royce Sweptail. Na zdjęciu Torsten Müller-Ötvös, dyrektor generalny firmy Rolls-Royce.
Rolls-Royce Sweptail w całej okazałości.
Rolls-Royce Sweptail w całej okazałości.
Rolls-Royce Sweptail - tył ma przypominać łódź motorową.
Rolls-Royce Sweptail - tył ma przypominać łódź motorową.
Detal - Rolls-Royce Sweptail.
Detal - Rolls-Royce Sweptail.
Zamiast tablicy rejestracyjnej - dwie cyfry. To się nazywa luksus.
Zamiast tablicy rejestracyjnej - dwie cyfry. To się nazywa luksus.
Wnętrze - Rolls-Royce Sweptail.
Wnętrze - Rolls-Royce Sweptail.
Niesamowite drewniane "kapsuły" opatulające fotele samochodu Rolls-Royce Sweptail.
Niesamowite drewniane "kapsuły" opatulające fotele samochodu Rolls-Royce Sweptail.
Szuflady na teczki - Rolls-Royce Sweptail.
Szuflady na teczki - Rolls-Royce Sweptail.
Detal głośników w samochodzie Rolls-Royce Sweptail.
Detal głośników w samochodzie Rolls-Royce Sweptail.
Przednie światła - Rolls-Royce Sweptail.
Przednie światła - Rolls-Royce Sweptail.
Odlana przez firmę Lalique szklana maskota atrapy chodnicy. Rolls-Royce Sweptail.
Odlana przez firmę Lalique szklana maskota atrapy chodnicy. Rolls-Royce Sweptail.
Rolls-Royce Sweptail - tylny "pokład" maskujący przestrzeń bagażową.
Rolls-Royce Sweptail - tylny "pokład" maskujący przestrzeń bagażową.
Detal, pokrytego z zewnątrz skórą, przedziału pasażerskiego w samochodzie Hispano-Suiza T 49 z nadwoziem H.J. Mulliner (1927 r.).
Detal, pokrytego z zewnątrz skórą, przedziału pasażerskiego w samochodzie Hispano-Suiza T 49 z nadwoziem H.J. Mulliner (1927 r.).
Wnętrze samochodu Hispano-Suiza T 49 z nadwoziem H.J. Mulliner (1927 r.).
Wnętrze samochodu Hispano-Suiza T 49 z nadwoziem H.J. Mulliner (1927 r.).
Barwiona szyba w samochodzie Hispano-Suiza T 49 z nadwoziem H.J. Mulliner (1927 r.) - jak widać kolorowa "folia" zatopiona w szkle z czasem popękała ze starości.
Barwiona szyba w samochodzie Hispano-Suiza T 49 z nadwoziem H.J. Mulliner (1927 r.) - jak widać kolorowa "folia" zatopiona w szkle z czasem popękała ze starości.
Czapla w locie. Charakterystyczna maskota samochodu Hispano-Suiza T 49. Obok samochodów Isotta Fraschini, szwajcarsko-włoskie Hispano było swojego czasu największą konkurencją dla Rolls-Royce'a.
Czapla w locie. Charakterystyczna maskota samochodu Hispano-Suiza T 49. Obok samochodów Isotta Fraschini, szwajcarsko-włoskie Hispano było swojego czasu największą konkurencją dla Rolls-Royce'a.
Regalia zdobiące zderzak samochodu Duesenberg J Convertible Berline z 1930 r.
Regalia zdobiące zderzak samochodu Duesenberg J Convertible Berline z 1930 r.
Ręcznie malowany tzw. "coachline" na samochodzie Duesenberg J.
Ręcznie malowany tzw. "coachline" na samochodzie Duesenberg J.
Spektakularne, chromowane wnętrze Duesenberga...
Spektakularne, chromowane wnętrze Duesenberga...
...kontra stonowane wnętrze Lancii Dilambda z 1932 r.
...kontra stonowane wnętrze Lancii Dilambda z 1932 r.
Nadwozia firmy Viotti to wielka rzadkość i gratka dla amatorów samochodów zabytkowych.
Nadwozia firmy Viotti to wielka rzadkość i gratka dla amatorów samochodów zabytkowych.
Przód nastarszej Lancii na świecie - 12HP Tipo 51 Alfa z 1908 r.
Przód nastarszej Lancii na świecie - 12HP Tipo 51 Alfa z 1908 r.
Wskaźniki - Lancia 12 HP Tipo 51 Alfa.
Wskaźniki - Lancia 12 HP Tipo 51 Alfa.
Drewniane, szprychowe koło - Lancia 12 HP Tipo 51 Alfa.
Drewniane, szprychowe koło - Lancia 12 HP Tipo 51 Alfa.
Ballot 3/8 LC.
Ballot 3/8 LC.
Zbudowany do bicia rekordów prędkości samochód Abarth 1000 Bialbero Record z 1960 r.
Zbudowany do bicia rekordów prędkości samochód Abarth 1000 Bialbero Record z 1960 r.
Bentley 4 i 1/2 Litra.
Bentley 4 i 1/2 Litra.
W oczekiwaniu na paradę.
W oczekiwaniu na paradę.
Dalszy ciąg oczekiwania na paradę.
Dalszy ciąg oczekiwania na paradę.
W Villa D'Este odbywa się także konkurs elegancji prototypów. W tym roku było skromnie, oprócz BMW Serii 8 pojawiły się tylko dwa samochody.
W Villa D'Este odbywa się także konkurs elegancji prototypów. W tym roku było skromnie, oprócz BMW Serii 8 pojawiły się tylko dwa samochody.
Pierwszy z nich to elektryczny Techrules Ren o mocy 1282 koni mechanicznych.
Pierwszy z nich to elektryczny Techrules Ren o mocy 1282 koni mechanicznych.
Drugi to, również elektryczny, Renault Trezor projektu Laurensa Van Den Ackera.
Drugi to, również elektryczny, Renault Trezor projektu Laurensa Van Den Ackera.
Detal samochodu Trezor.
Detal samochodu Trezor.
Wnętrze prototypu Trezor.
Wnętrze prototypu Trezor.
Detal samochodu Trezor.
Detal samochodu Trezor.
W obydwu samochodach kabina unosiła się w podobny sposób... przypadek?
W obydwu samochodach kabina unosiła się w podobny sposób... przypadek?
Detal wnętrza samochodu Techrules Ren.
Detal wnętrza samochodu Techrules Ren.
Stylowi widzowie Concorso.
Stylowi widzowie Concorso.
Włosi... nic dodać, nic ująć.
Włosi... nic dodać, nic ująć.
Widok na przyhotelowy, pływający na jeziorze basen.
Widok na przyhotelowy, pływający na jeziorze basen.
Unosząca się nad jeziorem mgła i kolejno - Bentley MK VI Cresta z 1948 r. (nadwozie Pinin Farnina) i Salmson G-72 Coupe z 1951 r. (nadwozie Jacques Saoutchik).
Unosząca się nad jeziorem mgła i kolejno - Bentley MK VI Cresta z 1948 r. (nadwozie Pinin Farnina) i Salmson G-72 Coupe z 1951 r. (nadwozie Jacques Saoutchik).
Detal wnętrza samochodu Salmson G-72 Coupe.
Detal wnętrza samochodu Salmson G-72 Coupe.
Chwila wytchnienia w cieniu.
Chwila wytchnienia w cieniu.
Detal - logo firmy Pinin Farina.
Detal - logo firmy Pinin Farina.
To właśnie tu, przed laty, mieszkała księżniczka Karolina... (Caroline of Brunswick).
To właśnie tu, przed laty, mieszkała księżniczka Karolina... (Caroline of Brunswick).
Zgrabny tył w Bentley'u MK VI Coupe z nadwoziem H.J Mulliner z 1947 r.
Zgrabny tył w Bentley'u MK VI Coupe z nadwoziem H.J Mulliner z 1947 r.
Maskownica głośnika w samochodzie Salmson.
Maskownica głośnika w samochodzie Salmson.
Detal haftowanej tapicerki. Bentley MK VI Coupe, H.J Mulliner z 1947 r.
Detal haftowanej tapicerki. Bentley MK VI Coupe, H.J Mulliner z 1947 r.
Psy bardzo cierpiały w panującym w tym roku nad Como upale...
Psy bardzo cierpiały w panującym w tym roku nad Como upale...
Abarth 1000 Bialbero Record z 1960 r., a w tle Ferrari 365 GTB/4 Competizione tzw. Daytona.
Abarth 1000 Bialbero Record z 1960 r., a w tle Ferrari 365 GTB/4 Competizione tzw. Daytona.
Wnętrze samochodu Ferrari 250 GT Berlinetta SWB Competizione z 1960 roku, o wartości prawdopodobnie powyżej 20 milionów euro.
Wnętrze samochodu Ferrari 250 GT Berlinetta SWB Competizione z 1960 roku, o wartości prawdopodobnie powyżej 20 milionów euro.
Detal wnętrza. Ferrari 250 GT Berlinetta SWB Competizione z 1960 r.
Detal wnętrza. Ferrari 250 GT Berlinetta SWB Competizione z 1960 r.
Cavallino Rampante - Ferrari 250 GT Berlinetta SWB Competizione z 1960 r.
Cavallino Rampante - Ferrari 250 GT Berlinetta SWB Competizione z 1960 r.
Pedały w samochodzie Horch 853A.
Pedały w samochodzie Horch 853A.
Widok na teren, na którym wystawiane są samochody.
Widok na teren, na którym wystawiane są samochody.
Reaktywowana przez Carlo Abartha przedwojenna marka Cisitalia wyprodukowała ten pojedynczy samochód - Cisitalia Abarth Coupe Scorpione z 1961 r. z nadwoziem Allemano. Po czym znowu zbankrutowała.
Reaktywowana przez Carlo Abartha przedwojenna marka Cisitalia wyprodukowała ten pojedynczy samochód - Cisitalia Abarth Coupe Scorpione z 1961 r. z nadwoziem Allemano. Po czym znowu zbankrutowała.
Jak się później okazało, zwycięzca tegorocznej edycji Villa D'Este - Corrado Lopresto.
Jak się później okazało, zwycięzca tegorocznej edycji Villa D'Este - Corrado Lopresto.
I należąca do niego Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo z 1957 r. z nadwoziem Bertone.
I należąca do niego Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo z 1957 r. z nadwoziem Bertone.
Detal - Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo z 1957 r.
Detal - Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo z 1957 r.
Wnętrze samochodu Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo z 1957 r.
Wnętrze samochodu Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo z 1957 r.
Córka Corrado - Dora, pozuje z samochodem Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo z 1957 r.
Córka Corrado - Dora, pozuje z samochodem Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo z 1957 r.
Syn Corrado - Duccio Lopresto, udzielający wywiadu. Rodzina Lopresto jest na konkursach elegancji odpowiednikiem brytyjskiej rodziny królewskiej.
Syn Corrado - Duccio Lopresto, udzielający wywiadu. Rodzina Lopresto jest na konkursach elegancji odpowiednikiem brytyjskiej rodziny królewskiej.
Kolejny uroczy detal Alfy Romeo Giulietty SS Prototipo z 1957 r.
Kolejny uroczy detal Alfy Romeo Giulietty SS Prototipo z 1957 r.
Niesamowite, wklęsłe nadwozie samochodu Osca MT4 z nadwoziem Berlinetta Vignale (1952 r.).
Niesamowite, wklęsłe nadwozie samochodu Osca MT4 z nadwoziem Berlinetta Vignale (1952 r.).
Osca MT4 Berlinetta Vignale (1952 r.) - wnętrze.
Osca MT4 Berlinetta Vignale (1952 r.) - wnętrze.
Dzieci też lubią zabytkowe samochody.
Dzieci też lubią zabytkowe samochody.
"Bohaterowie ery samochodów odrzutowych" - czyli klasa D - Maserati 5000 GT Allemano z 1962 r. i Lagonda Rapide Touring Superleggera z tego samego roku. Obydwa rozpędzały się do prędkości powyżej 250 km/h.
"Bohaterowie ery samochodów odrzutowych" - czyli klasa D - Maserati 5000 GT Allemano z 1962 r. i Lagonda Rapide Touring Superleggera z tego samego roku. Obydwa rozpędzały się do prędkości powyżej 250 km/h.
Tył Fiata 1100 z nadwoziem Frua z 1946 r. - samochód brał już udział w konkursie w roku 1947.
Tył Fiata 1100 z nadwoziem Frua z 1946 r. - samochód brał już udział w konkursie w roku 1947.
Silnik "boxer" w samochodzie Intermeccanica Imp 700 GT z 1961 r.
Silnik "boxer" w samochodzie Intermeccanica Imp 700 GT z 1961 r.
Spojrzenie na wnętrze samochodu Fiat 8V (Otto Vu) Berlinetta Vignale z 1955 r.
Spojrzenie na wnętrze samochodu Fiat 8V (Otto Vu) Berlinetta Vignale z 1955 r.
Wynalazca Jay Everett zbudował w 1952 roku jeden egzemplarz samochodu. Nazwał go... Astra Coupe!
Wynalazca Jay Everett zbudował w 1952 roku jeden egzemplarz samochodu. Nazwał go... Astra Coupe!
Tył Astry Coupe.
Tył Astry Coupe.
Wnętrze Astry Coupe z 1952 r.
Wnętrze Astry Coupe z 1952 r.
I jeszcze szybkie spojrzenie na jej logo...
I jeszcze szybkie spojrzenie na jej logo...
Niektóre samochody dopuszczane są do konkursu ze względu na... kolor. To jedyne na świecie Ferrari 365 GT/4 BB pomalowane fabrycznie na kolor limonki. Nadwozie? Oczywiście Pininfarina (1976r.).
Niektóre samochody dopuszczane są do konkursu ze względu na... kolor. To jedyne na świecie Ferrari 365 GT/4 BB pomalowane fabrycznie na kolor limonki. Nadwozie? Oczywiście Pininfarina (1976r.).
Siata 208 S Spider Motto z 1954 r.
Siata 208 S Spider Motto z 1954 r.
Siata 208 S Spider Motto z 1954 r. - wnętrze.
Siata 208 S Spider Motto z 1954 r. - wnętrze.
Dostojne Bentley'e MK VI.
Dostojne Bentley'e MK VI.
Detale samochodu Fiat Otto Vu Supersonic Ghia z 1953 r.
Detale samochodu Fiat Otto Vu Supersonic Ghia z 1953 r.
Tylne światła. Fiat Otto Vu Supersonic Ghia z 1953 r.
Tylne światła. Fiat Otto Vu Supersonic Ghia z 1953 r.
Niesamowita ozdoba tablicy rejestracyjnej. Fiat Otto Vu Supersonic Ghia z 1953 r. - samochód wystawiany przez holenderskiego specjalistę od restaurowania samochodów zabytkowych w rzeczywistości należy do polskiego kolekcjonera.
Niesamowita ozdoba tablicy rejestracyjnej. Fiat Otto Vu Supersonic Ghia z 1953 r. - samochód wystawiany przez holenderskiego specjalistę od restaurowania samochodów zabytkowych w rzeczywistości należy do polskiego kolekcjonera.
Supersonic znaczy "naddźwiekowy" - nazwa jak najbardziej trafiona.
Supersonic znaczy "naddźwiekowy" - nazwa jak najbardziej trafiona.
Wnętrze Alfy Romeo 6C 2500 Super Sport Pinin Farina z 1951 r.
Wnętrze Alfy Romeo 6C 2500 Super Sport Pinin Farina z 1951 r.
5 sztuk samochodu Maserati 5000 GT powstało na osobiste zamówienie Szacha Iranu.
5 sztuk samochodu Maserati 5000 GT powstało na osobiste zamówienie Szacha Iranu.
"Mr. Lamborghini", czyli Valentino Balboni - wieloletni kierowca testowy marki.
"Mr. Lamborghini", czyli Valentino Balboni - wieloletni kierowca testowy marki.
Krótka przerwa na obrady w podgrupach.
Krótka przerwa na obrady w podgrupach.
Concorso nie istniałoby bez chociaż jednego Ferrari 250 GT Spyder California. To jest akurat prototypem. Wartość? Lepiej nie pytać. Rok - 1957.
Concorso nie istniałoby bez chociaż jednego Ferrari 250 GT Spyder California. To jest akurat prototypem. Wartość? Lepiej nie pytać. Rok - 1957.
Przepiękna, malutka a jednocześnie muskularna Lancia Flaminia Sport. Nadwozie Zagato (1959 r.).
Przepiękna, malutka a jednocześnie muskularna Lancia Flaminia Sport. Nadwozie Zagato (1959 r.).
Wnętrze: Lancia Flaminia Sport Zagato.
Wnętrze: Lancia Flaminia Sport Zagato.
Wnętrze: Lancia Flaminia Sport Zagato. Co za design!
Wnętrze: Lancia Flaminia Sport Zagato. Co za design!
Wszystko jasne.
Wszystko jasne.
Silnik samochodu Lancia Flaminia Sport Zagato.
Silnik samochodu Lancia Flaminia Sport Zagato.
Medaliki ze św. Krzysztofem to atrybut nie tylko polskich taksówkarzy.
Medaliki ze św. Krzysztofem to atrybut nie tylko polskich taksówkarzy.
Fantastyczne wnętrze w stylu art déco - Fiat 1100 Frua.
Fantastyczne wnętrze w stylu art déco - Fiat 1100 Frua.
Płetwa grzbietowa - Fiat 1100 Frua.
Płetwa grzbietowa - Fiat 1100 Frua.
Wczesne rozumienie aerodynamiki w wykonaniu Pietro Frury na przykładzie Fiata 1100.
Wczesne rozumienie aerodynamiki w wykonaniu Pietro Frury na przykładzie Fiata 1100.
Daytona teamu N.A.R.T. (North American Racing Team) Luigiego Chinetti, importera samochodów Ferrari do Stanów Zjednoczonych.
Daytona teamu N.A.R.T. (North American Racing Team) Luigiego Chinetti, importera samochodów Ferrari do Stanów Zjednoczonych.
Bentley MK VI Cresta Pinin Farina.
Bentley MK VI Cresta Pinin Farina.
Zadowolony gość Concorso.
Zadowolony gość Concorso.
Wyścigowe Maserati 300 S z nadwoziem Fantuzzi (1958 rok). Tym razem od tyłu.
Wyścigowe Maserati 300 S z nadwoziem Fantuzzi (1958 rok). Tym razem od tyłu.
Bentley MK VI Cresta i Salmson G-72.
Bentley MK VI Cresta i Salmson G-72.
Chwila odpoczynku od samochodów.
Chwila odpoczynku od samochodów.
Dwa samochody zbudowane wokół koncepcji prędkości - dwa zupełnie różne pomysły. Abarth 1000 Bialbero i Ferrari 250 GT SWB Competizione.
Dwa samochody zbudowane wokół koncepcji prędkości - dwa zupełnie różne pomysły. Abarth 1000 Bialbero i Ferrari 250 GT SWB Competizione.
Detal Lamborghini Miura P 400, które niegdyś należało do syna słynnego Arthura Conan Doyle'a.
Detal Lamborghini Miura P 400, które niegdyś należało do syna słynnego Arthura Conan Doyle'a.
Silnik w Maserati A6G/2000 Gran Sport z kolekcji Baillon.
Silnik w Maserati A6G/2000 Gran Sport z kolekcji Baillon.
Czy to aby bezpieczne?
Czy to aby bezpieczne?
Najpiękniejsze, w naszej opinii, wnętrze świata - Lancia Aurelia B24 Spider (Pinin Farina, 1955 r.).
Najpiękniejsze, w naszej opinii, wnętrze świata - Lancia Aurelia B24 Spider (Pinin Farina, 1955 r.).
Zaczynamy paradę. Najpierw przejeżdżają motocykle i motorowery z kolekcji muzealnej BMW.
Zaczynamy paradę. Najpierw przejeżdżają motocykle i motorowery z kolekcji muzealnej BMW.
Trofeum Gran Premio Pneumatici Pirelli i dumna właścicielka samochodu Ballot.
Trofeum Gran Premio Pneumatici Pirelli i dumna właścicielka samochodu Ballot.
Praca szofera nie jest taka zła, gdy jedzie się samochodem takim jak Tatra 77.
Praca szofera nie jest taka zła, gdy jedzie się samochodem takim jak Tatra 77.
Wpuszczana, dla lepszego opływu powietrza, klamka samochodu Tatra 77.
Wpuszczana, dla lepszego opływu powietrza, klamka samochodu Tatra 77.
W oczekiwaniu na paradę - jury.
W oczekiwaniu na paradę - jury.
Powoli zbierają się także widzowie.
Powoli zbierają się także widzowie.
Stare samochody są nie tylko dla starych ludzi.
Stare samochody są nie tylko dla starych ludzi.
Copa D'Oro Villa D'Este.
Copa D'Oro Villa D'Este.
Widok na jezioro w pełnym słońcu.
Widok na jezioro w pełnym słońcu.
Lurani Nibbio z 1935 r. - najgłośniejszy samochód na Concorso.
Lurani Nibbio z 1935 r. - najgłośniejszy samochód na Concorso.
Przy stoliku z lewej Ulrich Knieps - szef BMW Classic.
Przy stoliku z lewej Ulrich Knieps - szef BMW Classic.
Na zapleczu trwa naprawa kreacji towarzyszących samochodom modelek.
Na zapleczu trwa naprawa kreacji towarzyszących samochodom modelek.
Wszystkie stroje odzwierciedlały, odwiedzone podczas odbytej przez Phileasa Fogga podróży, kontynenty.
Wszystkie stroje odzwierciedlały, odwiedzone podczas odbytej przez Phileasa Fogga podróży, kontynenty.
Avions Voisin czeka na swoją kolej.
Avions Voisin czeka na swoją kolej.
I pojechał.
I pojechał.
Podobno Czesi, w odróżnieniu od Polaków, zawsze chodzą słoneczną stroną ulicy...
Podobno Czesi, w odróżnieniu od Polaków, zawsze chodzą słoneczną stroną ulicy...
Wnętrze osobistego samochodu Luigiego Chinetti  - stworzonego w jednym egzemplarzu Ferrari 365 GTB/4 Spyder N.A.R.T z 1972 r.
Wnętrze osobistego samochodu Luigiego Chinetti - stworzonego w jednym egzemplarzu Ferrari 365 GTB/4 Spyder N.A.R.T z 1972 r.
Nadwozie Ferrari 365 GTB/4 Spyder N.A.R.T projektował Giovanni Michelotti.
Nadwozie Ferrari 365 GTB/4 Spyder N.A.R.T projektował Giovanni Michelotti.
Porsche 911 Carrera RSR z 1973 r. Dziś za tą wyścigową wersje "garbusa" trzeba zapłacić grubo ponad 2 miliony euro.
Porsche 911 Carrera RSR z 1973 r. Dziś za tą wyścigową wersje "garbusa" trzeba zapłacić grubo ponad 2 miliony euro.
Kapelusze jak podczas wyściu w Ascot.
Kapelusze jak podczas wyściu w Ascot.
Przyczajony Horch 853 A.
Przyczajony Horch 853 A.
Astra Coupe i Fiat 8V Vignale.
Astra Coupe i Fiat 8V Vignale.
Ghia L 6.4 ex. Dean Martin.
Ghia L 6.4 ex. Dean Martin.
Smakowity detal nadwozia Ghia L 6.4.
Smakowity detal nadwozia Ghia L 6.4.
Maserati A6G 2000 Gran Sport Frua - aż się prosi, żeby do niego wsiąść i odjechać w siną dal.
Maserati A6G 2000 Gran Sport Frua - aż się prosi, żeby do niego wsiąść i odjechać w siną dal.
Idealna prostota - Siata 208 S.
Idealna prostota - Siata 208 S.
OSCA MT4.
OSCA MT4.
Czy może być coś piękniejszego? Alfa Romeo 6C 2500 Super Sport Convertible (Pinin Farina) i jezioro Como w tle.
Czy może być coś piękniejszego? Alfa Romeo 6C 2500 Super Sport Convertible (Pinin Farina) i jezioro Como w tle.
Salmson G-72 Coupe.
Salmson G-72 Coupe.
Lancia Aurelia B24 przejazd podczas parady.
Lancia Aurelia B24 przejazd podczas parady.
Mercedes-Benz 300SL Gullwing, niegdyś należący Dr.Schneidera, mija widzów z podniesionymi drzwiami. W Gullwingu nie otwierają się bowiem okna.
Mercedes-Benz 300SL Gullwing, niegdyś należący Dr.Schneidera, mija widzów z podniesionymi drzwiami. W Gullwingu nie otwierają się bowiem okna.
Psy odnalazły cień i mogą wreszcie odpocząć.
Psy odnalazły cień i mogą wreszcie odpocząć.
Flaminia Zagato. Jeden z faworytów podczas tegorocznego Concorso.
Flaminia Zagato. Jeden z faworytów podczas tegorocznego Concorso.
Maserati z kolekcji Baillion. Po zatrzymaniu się przed boksem jurorów miało problemy z odpaleniem.
Maserati z kolekcji Baillion. Po zatrzymaniu się przed boksem jurorów miało problemy z odpaleniem.
Porzucone za hotelem Maserati A6G 2000 Super Sport Frua.
Porzucone za hotelem Maserati A6G 2000 Super Sport Frua.
Jedna z modelek.
Jedna z modelek.
Wlew paliwa w Astonie Martinie DB4 GT Zagato z 1962 r.
Wlew paliwa w Astonie Martinie DB4 GT Zagato z 1962 r.
Wjazd Astona przed jury.
Wjazd Astona przed jury.
Tego pana pewnie poznajecie - Horacio Pagani.
Tego pana pewnie poznajecie - Horacio Pagani.
Fiat 8V Berlinetta Vignale z 1955 r.
Fiat 8V Berlinetta Vignale z 1955 r.
Całkowicie szałowe, wpuszczone w tylną szybę wlewy paliwa w Fiacie 8V Vignale.
Całkowicie szałowe, wpuszczone w tylną szybę wlewy paliwa w Fiacie 8V Vignale.
I szczęśliwa współwłaścicielka Fiata 8V Vignale.
I szczęśliwa współwłaścicielka Fiata 8V Vignale.
Abarth 1000 Bialbero Record wzbudzał ogromne zainteresowanie i wspaniale brzmiał!
Abarth 1000 Bialbero Record wzbudzał ogromne zainteresowanie i wspaniale brzmiał!
Zwycięzca Copa D'Oro Villa D'Este Lurani Nibbio.
Zwycięzca Copa D'Oro Villa D'Este Lurani Nibbio.
Dzierżący puchar wnuk konstruktora Frederico Goetsche Bebert wraz z Ulrichem Kniepsem, szefem BMW Classic (z lewej) i matką.
Dzierżący puchar wnuk konstruktora Frederico Goetsche Bebert wraz z Ulrichem Kniepsem, szefem BMW Classic (z lewej) i matką.
Żegnaj Villa D'Este. Relacje z drugiego dnia Concorso, publicznego dnia na terenie Villa Erba, opublikujemy na Facebooku Autokult.pl
Żegnaj Villa D'Este. Relacje z drugiego dnia Concorso, publicznego dnia na terenie Villa Erba, opublikujemy na Facebooku Autokult.pl
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (6)