Renault Talisman Grandtour Initiale Paris Energy DCI 160 EDC - francuski pomysł na kombi

Ten artykuł ma 2 strony:

Renault Talisman Grandtour DCI 160 (2016) - dane techniczne

Renault Talisman Grandtour (2016)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbodoładowany, w układzie twinturbo  
Rodzaj paliwa: Diesel  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1598 cm³  
Moc maksymalna: 160 KM przy 4000 rpm  
Moment maksymalny: 380 Nm przy 1750 rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, automatyczna, EDC  
Typ napędu: Przedni (FWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson  
Zawieszenie tylne: Belka skrętna  
Średnica zawracania: 10,8 m  
Koła, ogumienie przednie: 245/40 R19  
Koła, ogumienie tylne: 245/40 R19  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Kombi  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1632 kg  
Ładowność: 558 kg  
Długość: 4866 mm  
Szerokość: Z lusterkami: 2081 mm
Bez lusterek: 1870 mm
 
Wysokość: 1465 mm  
Rozstaw osi: 2809 mm  
Rozstaw kół przód/tył: b.d.  
Pojemność zbiornika paliwa: 47 l  
Pojemność bagażnika: 572 / 1681 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 9,6 s  
Prędkość maksymalna: 213 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 5,0 l/100 km 6,7 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 4,2 l/100 km 5,5 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 4,5 l/100 km  
Emisja CO2: 117 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: 94 350 zł  
Wersja silnikowa od: 123 400 zł  
Model od: 160 900 zł  

Zobacz również: Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4 BOSE - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mini Clubman Cooper S All4 – mini dla dorosłych Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM – test spalania Nowy Hyundai i30 1.0 T-GDI: godny rywal Astry i Golfa Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD: wszechstronna alternatywa dla auta miejskiego BMW M240i xDrive: idealne dla amatora Lexus RX 450h F Sport: SUV stworzony z myślą o kierowcy Honda CR-V 2.0 i-VTEC: ostatni test przed nową generacją? Trzy cylindry na miasto: Citroën C3 1.2 PureTech vs Opel Corsa 1.0 Turbo W poszukiwaniu recepty na idealnego hatchbacka - test wideo nowej Hondy Civic Volkswagen Golf VII 1.4 TSI FL DSG vs Honda Civic X 1.5 CVT – Ikony klasy kompaktowej w nowym wydaniu Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: atrakcyjny mieszczuch w roboczym stroju Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach Audi A5 Coupé 2.0 TFSI vs Infiniti Q60 2.0t – jak Dawid z Goliatem Mercedes-AMG GT R: jak zbliżyliśmy się do 100% możliwości nowego władcy torów wyścigowych Wilk z Domaniewskiej – Aston Martin V12 Vantage S na ulicach Warszawy Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - V6 lepsze od V8? Gladiator Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: przestarzały czy dojrzały? Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet z nowym mocnym sercem Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym

Popularne w tym tygodniu:

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Nowa Mazda CX-30 wyjeżdża na drogi. Tego auta brakowało Japończykom Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Skoda Superb Scout: pierwsza jazda nową wersją modelu po face liftingu Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle Jeep Renegade Trailhawk wjedzie w teren, ale w mieście nie czuje się tak pewnie Test Infiniti Q50S: jeden przycisk zmienia wszystko Test Mercedesa Klasy B 220 4MATIC. Minivan, z którym możesz porozmawiać