DEKRA 2017: samochody w dobrym stanie z przebiegiem 100-150 tys. km

Zdecydowana większość zmotoryzowanych może sobie pozwolić jedynie na zakup samochodu używanego. Dla nich niezwykle ważne jest to, jak dany model znosi upływ czasu. Oto samochody, które po przejechaniu do150 tys. km w badaniach DEKR-y wypadły najlepiej.

mechanik

mechanik (Fotolia/Puhhha)

Ten artykuł ma 2 strony:

Starsze, ale solidne

Dziś prezentujemy te, które — w opinii  naszych zachodnich sąsiadów — są w najlepszym stanie mimo upływu lat i przejechanych kilometrów. Skupiamy się na modelach wypadających najlepiej po pokonaniu od 100 do 150 tys. km, ponieważ to przedział szczególnie interesujący dla tych, którzy myślą o zakupie pojazdu z drugiej ręki. Samochody o takim przebiegu straciły już znaczną część swojej pierwotnej wartości, a odpowiednio serwisowane mogą jeszcze przez kilka lat służyć bez generowania znacznych kłopotów.

Spośród wielu parametrów opisywanych przez DEKRA jako punkt odniesienia przyjmiemy procent egzemplarzy z poważnymi usterkami. Jak wiadomo, w przypadku kilkuletniego auta nie należy się spodziewać całkowitej bezawaryjności, a największym utrapieniem nabywcy używanego pojazdu są nieprzewidziane, poważne wydatki, wiążące się z naprawą ważnych elementów.

Raporty grupy DEKRA są wynikiem analizy danych otrzymywanych podczas obowiązkowych kontroli stanu pojazdów w Niemczech. By na liście znalazł się dany model, przebadanych musi zostać przynajmniej tysiąc jego egzemplarzy. Dzięki tej zasadzie dane są wiarygodniejsze. W tegorocznej edycji raportu uwzględniono rekordową liczbę modeli — ponad 500. Przedstawiamy najlepsze w poszczególnych segmentach. Oprócz ich nazw podajemy też odsetek z poważnymi usterkami.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

LaFerrari, McLaren P1 i Porsche 918 Spyder: "święta trójca" supersamochodów na jednej aukcji Łada Niva obchodzi 40. urodziny i nadal ma się dobrze Sportowy Jaguar z silnikiem 2.0 pokazuje różnice pomiędzy USA i Europą Dodge Challenger SRT Demon – najszybszy produkcyjny samochód świata Genialne koncepty Jeepa w siedmiu odsłonach Nowy Mercedes SL 500 i historia, w którą trudno uwierzyć Tydzień w motorsporcie #18 Mercedes-Benz 680 S Torpedo-Sport Avant-Garde Saoutchik (1928) wystawiony na sprzedaż DEKRA 2017: najbardziej kłopotliwe samochody z przebiegiem 50-100 tys. km Współczesna technologia w ciele klasycznego Mini - nowe dzieło Davida Browna Polska aukcja klasyków już wkrótce - jakie pojazdy pójdą pod młotek? Polski rynek samochodów osobowych – marzec 2017 Nie ma drugiego takiego Ferrari - teraz możesz je kupić Mercedes rezygnuje z programu rozwoju napędów wodorowych Mazda MX-5 RF zdobyła nagrodę za design Budują obwodnicę Radomia, niszcząc okoliczne drogi Tydzień w motorsporcie #17 Toyota wydłuży program WEC do 2019 roku! Wyjątkowy Mustang z numerem 00002 trafi na aukcję Wołga może powrócić na rynek w zaskakującej formie Christian von Koenigsegg pokazał jak skonfigurowałby swoją Regerę Tydzień w motorsporcie #16 Drobna kolizja nie musi się zakończyć mandatem Zmierzch Coupé i Cabrio? BMW i Mercedes ograniczą ofertę modeli

Popularne w tym tygodniu:

Nowe dzieło Singera i Williamsa. Porsche 911 zwala z nóg Na Polonezie można zarobić. Specjalna wersja dla policji sprzedała się błyskawicznie VC-T - rewolucyjny silnik Infiniti w sprzedaży od 2018 roku Kłopoty Dębicy. Wadliwe opony Frigo 2 Przejechał Chevroletem Corvette ponad milion kilometrów. Teraz oddał samochód do muzeum Jakich aut elektrycznych chcą Polacy? Są badania Powrót do przeszłości! Je Design bierze się za Seata Leona Cupra Najtańsi ubezpieczyciele. Ranking OC, AC i NNW Prokuratora skonfiskowała 1000-konnego Mercedesa. Samochód wyceniają na 3 mln zł Przywiązał telefon i tablet do kierownicy. Policjant nie mógł wyjść ze zdziwienia Opel na francuskich częściach. Poznaliśmy szczegóły restrukturyzacji Pomiędzy Veloce a Quadrifoglio. Alfa Romeo Giulia może wkrótce dostać nową wersję