Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Opel Astra GTC 1,4 Turbo 140 KM Enjoy - więcej mocy! [test autokult.pl] Škoda Octavia - 1.0 TSI pod maską i zestaw nowych akcesoriów Odważny krok naprzód. Jeździłem nowym BMW M5 z napędem na cztery koła Volkswagen Beetle 1,2 TSI Design - kult retro [test autokult.pl] BMW M135i sDrive manual - test, opinia, spalanie, cena Volvo XC60 D5 Summum Polestar AT [test autokult.pl] Peugeot 508 1,6 THP Active - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen up! 1,0 75 KM High up! - egzamin dojrzałości [test autokult.pl] Audi S1 Sportback - test Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Volkswagen T-Cross wprowadza nowy standard do segmentu. Jest przestronny i funkcjonalny Škoda Rapid 1,2 TSI Elegance - podejście do Octavii [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Audi RS 5 Sportback – czego bało się Audi? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej