Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach

Ten artykuł ma 2 strony:

Toyota C-HR Hybrid E-CVT (2017) - dane techniczne,
spalanie

Toyota C-HR 1,8 Hybrid (2017)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, wolnossący + silnik elektryczny  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1798 cm³  
Moc maksymalna: 122 KM przy 5200 rpm  
Moment maksymalny: b.d.  
Skrzynia biegów: Bezstopniowa, E-CVT  
Typ napędu: przedni (FWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPhersona z drążkami stabilizującymi  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe ze sprężynami śrubowymi  
Średnica zawracania: 10,4 m  
Koła, ogumienie przednie: 225/50 R18  
Koła, ogumienie tylne: 225/50 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Crossover  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: b.d.  
Ładowność: b.d.  
Długość: 4360 mm  
Szerokość: 1795 mm  
Wysokość: 1555 mm  
Rozstaw osi: 2640 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1540 / 1540 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: b.d.  
Pojemność bagażnika: 377 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 11,0 s  
Prędkość maksymalna: 170 km/h  
Zużycie paliwa (mieszane): 3,6 l/100 km 6–7 l/100 km
Emisja CO2: 84 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: b.d.  
Cena:
Model od: 79 900 zł  
Wersja hybrydowa od: 89 900 zł  
Wersja testowa: b.d.  

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi A5 Coupé 2.0 TFSI vs Infiniti Q60 2.0t – jak Dawid z Goliatem Mercedes-AMG GT R: jak zbliżyliśmy się do 100% możliwości nowego władcy torów wyścigowych Wilk z Domaniewskiej – Aston Martin V12 Vantage S na ulicach Warszawy Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - V6 lepsze od V8? Gladiator Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: przestarzały czy dojrzały? Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet z nowym mocnym sercem Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo? Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Citroën C3 1.2 PureTech 82 i 110 - segment B alternatywny Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze

Popularne w tym tygodniu:

Ford Kuga czy Seat Ateca: którym z kompaktowych SUV-ów jeździ się przyjemniej? Škoda Fabia Combi w wersji Drive: czy zachęca do jazdy? Porsche Panamera 4 E-Hybrid - luksusowa hybryda podszyta sportowym duchem Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM Laurin & Klement: czy to już limuzyna?