Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Historia:

Lee Iacocca - człowiek, któremu zawdzięczamy dwa ważne samochody. Nie tylko Forda Mustanga Król limuzyn. Jak Mercedes Klasy S podnosił poprzeczkę konkurencji DTM (część 4) – czas na sedany [historia motorsportu] Niki Lauda – niezniszczalny marzyciel Ruf CTR2 Sport osiągnął cenę czterech 911 GT3 RS. Po 23 latach to nadal jedno z najszybszych 911 Wywiad z właścicielem Jeepa Willysa/Forda GPW [auta pasjonatów] Kto był prawdziwym pionierem systemu ABS? Historia jest dość skomplikowana Jak ewoluowała flota Škody przez ostatnich 13 lat wspierania Tour de France Historia poduszki powietrznej | Kto był pierwszy: Niemcy czy Amerykanie? 37 lat minęło i historia Mitsubishi Pajero się kończy. Żegnamy japońskiego klasyka Audi Sport quattro E2 - rajdowe monstrum [część 2] | Historia WRC Porsche 919 Hybrid (2014) [wyścigi]

Popularne w tym tygodniu:

BMW X5 V12 Le Mans było najszybszym SUV-em świata, zanim to stało się modne Mercedes-Benz 300 Messwagen to nieznany model, bez którego nie powstałyby najlepsze "merce" Porsche C88 tylko dla Chin. Wielkie nadzieje, zaprzepaszczone szanse Belaz 75710 - opis największej wywrotki świata to liczby z pogranicza absurdu 25 lat Porsche Boxstera. "Zbudujcie auto takie, jak koncept" Volkswagen Golf Pikes Peak to 652-konny potwór, któremu prawie udało się zdetronizować audi