Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Christian von Koenigsegg pokazał jak skonfigurowałby swoją Regerę

W ciągu ostatnich tygodni różni, kluczowi pracownicy firmy Koegnisegg pokazywali swoje konfiguracje Regery. Teraz przyszedł czas na samego maestro Christiana von Koenigsegga.

Auto zostało zaprojektowane w wirtualnym konfiguratorze szwedzkiego producenta. Marka, która zasłynęła jako twórca jednych z najwybitniejszych drogowych wozów sportowych XXI wieku dopiero wprowadza Regerę na rynek. Jest to model, który stanowi pierwszą, prawdziwą rewolucję od czasu stworzenia rodziny CC. W tej zawierają się takie modele jak CC8S, CCX, CCGT oraz najmocniejsza ewolucja - Agera.

Auto zostało zaprojektowane w wirtualnym konfiguratorze szwedzkiego producenta. Marka, która zasłynęła jako twórca jednych z najwybitniejszych drogowych wozów sportowych XXI wieku dopiero wprowadza Regerę na rynek. Jest to model, który stanowi pierwszą, prawdziwą rewolucję od czasu stworzenia rodziny CC. W tej zawierają się takie modele jak CC8S, CCX, CCGT oraz najmocniejsza ewolucja - Agera.

Regera skonfigurowana przez Christiana von Koenigsegga ma barwy nawiązujące do szwedzkiej flagi. Intensywny niebieski został jednak zastąpiony przez głęboki granat.

Regera skonfigurowana przez Christiana von Koenigsegga ma barwy nawiązujące do szwedzkiej flagi. Intensywny niebieski został jednak zastąpiony przez głęboki granat.

Uzupełnieniem granatowo-żółtego zestawu są felgi z pozłacanymi elementami. Cienkie płatki z metalu szlachetnego nanoszone są na lekkie felgi ręcznie.

Uzupełnieniem granatowo-żółtego zestawu są felgi z pozłacanymi elementami. Cienkie płatki z metalu szlachetnego nanoszone są na lekkie felgi ręcznie.

Największą ciekawostkę stanowi jednak wnętrze tej Regery. Christian von Koenigsegg zdradził, że nie jest to przypadkowy wybór kolorów, który po prostu odpowiada jego gustowi. Szef szwedzkiej manufaktury wzorował się tutaj na swojej Mazdzie MX-5 generacji NA, którą posiadał od roku 1992. Wtedy wielki sukces firmy Koenigsegg miał jeszcze przed sobą, ale jak widać, już gustował w samochodach, które dostarczają mnóstwo frajdy z jazdy.

Największą ciekawostkę stanowi jednak wnętrze tej Regery. Christian von Koenigsegg zdradził, że nie jest to przypadkowy wybór kolorów, który po prostu odpowiada jego gustowi. Szef szwedzkiej manufaktury wzorował się tutaj na swojej Mazdzie MX-5 generacji NA, którą posiadał od roku 1992. Wtedy wielki sukces firmy Koenigsegg miał jeszcze przed sobą, ale jak widać, już gustował w samochodach, które dostarczają mnóstwo frajdy z jazdy.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Czołgi trafiły na policyjny parking. Przewoźnik nie miał zezwoleń BMW X5M i X6M od G-POWER Następca Nissana GT-R w 2013 Bugatti Super Veyron nie powstanie – nowe auto w 2016 roku? Zapomniałeś ubezpieczyć samochód? Wykorzystaj kalkulator OC! Trzydrzwiowy Volkswagen Gol - motoryzacyjny hat-trick [São Paulo 2012] W UK Mazda RX-8 droższa niż w Japonii Paryż 2010 | 2013 Lotus Esprit [wideo] Hawtai Baolige - Porsche Cayenne po chińsku Lotus Exige LF1 Limited Edition Europejski debiut Mazdy Takeri w Genewie [aktualizacja] Fiat nie boi się kryzysu!

Popularne w tym tygodniu:

Zaskoczenie na budowie drogi S61. Wykopali dobrze zachowane szczątki radzieckiego myśliwca z II WŚ Lamborghini Huracán z przebiegiem ponad 300 tys. km trafiło na sprzedaż. To mina czy okazja? 10 tys. zł kary za jazdę na rowerze. RPO bierze mężczyznę w obronę BMW M2 znika z Europy. Powodem są normy emisji spalin Ubezpieczenie na kierowcę, a nie na samochód. Zmiany w systemie pozbawione są sensu UE twierdzi, że Polska buduje nie te drogi, co trzeba, zaniedbuje je i przekazuje niewiarygodne dane. GDDKiA i ekspert odpierają zarzuty Koniec klasycznego CB radia w Niemczech. Od 1 lipca za trzymanie "gruszki" będzie groził mandat Maseczki w samochodach i na parkingu. Sprawdzamy wytyczne Audi S6 Plus Sedan trafiło na sprzedaż. To jeden z 97 egzemplarzy To koniec downsizingu? Porsche twierdzi, że norma Euro 7 da nam większe silniki Silniki spalinowe nigdzie się nie wybierają. Producenci już wiedzą, co robić Opancerzone radiowozy niebawem dołączą do policyjnej floty. Znamy wymogi przetargu