Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC: przestarzały czy dojrzały?

Ten artykuł ma 2 strony:

Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC Intense Navi Plus — dane techniczne, spalanie, wyposażenie

Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC Intense Navi Plus

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, wolnossący  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1590 cm³  
Moc maksymalna: 117 KM przy 6000 rpm  
Moment maksymalny: 154 Nm przy 4000 rpm  
Skrzynia biegów: 5-biegowa, manualna  
Typ napędu: Na przednie  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Koła, ogumienie przednie: 225/55 R18  
Koła, ogumienie tylne: 225/55 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

Crossover

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1260 kg  
Ładowność: 610 kg  
Długość: 4355 mm  
Szerokość: 1770 mm  
Wysokość: 1640 mm  
Rozstaw osi: 2670 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 63 l  
Pojemność bagażnika: 419 l  
Osiągi:
  Katalogowo:  
Przyspieszenie 0–100 km/h: 11,5 s  
Prędkość maksymalna: 183 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 7,4 l/100 km 7,7 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 4,9 l/100 km 6,1 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,8 l/100 km 7,0 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 9,7 l1/00 km
Emisja CO2: 135 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Model od: 69 990 zł  
Diesel od: 96 990 zł  
Samochód testowy od: 89 990 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe wersji Intense Navi Plus:
Elementy nadwozia:

Kierunkowskazy wbudowane w lusterka boczne, przyciemniane szyby tylne, chromowane wykończenie osłony chłodnicy i obramowania okien, antena dachowa w kształcie płetwy rekina

Elementy wnętrza:

Aluminiowe nakładki na pedały, skórzane obszycie kierownicy i gałki dźwigni zmiany biegów, materiałowa tapicerka siedzeń w kolorze czarnym

Koła i opony: Opony 225/55 R18 z felgami aluminiowymi 18 cali
Komfort:

Elektrycznie sterowane szyby i lusterka, tempomat, automatyczna klimatyzacja, podgrzewane siedzenia przednie, dostęp i uruchamianie samochodu bez kluczyka

Bezpieczeństwo:

7 poduszek powietrznych (łącznie z poduszką kolanową kierowcy), reflektory ksenonowe, reflektory przeciwmgielne, czujniki parkowania z tyłu, 

Multimedia: Stacja multimedialna z nawigacją Mitsubishi Global Navigation, 6 głośników, sterowanie systemem audio na kierownicy, bluetooth
Mechanika: -

Zobacz również: Jak działa asystent pasa ruchu i aktywny tempomat?

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet z nowym mocnym sercem Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo? Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Citroën C3 1.2 PureTech 82 i 110 - segment B alternatywny Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Volvo V60 Polestar - test najszybszego kombi ze Szwecji Nowy Suzuki Ignis: crossover, który poprawia nastrój Škoda Kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 - test pierwszego dużego SUV-a czeskiej marki Lexus GS F - jedna litera zmienia wszystko Hyundai Elantra 1.6 CRDI DCT: po prostu porządny samochód

Popularne w tym tygodniu:

Jedyny taki pick-up na świecie. Škoda Mountiaq to dzieło studentów, które pozostanie unikatem Mitsubishi ASX po liftingu niedługo na drogach. Mocniejszy silnik, ogólny przepis bez zmian Mercedes GLC po liftingu ma więcej gadżetów, ale zachowuje to, za co docenili go klienci Peugeot 508 zadomawia się na rynku. Sprawdzam, co warto do niego zamówić Ostatni test 991: za kierownicą Porsche 911 Carrery T Kia Proceed 1.4 T-GDI: gran turismo za rozsądną cenę