Zestawy aerodynamiczne Vorsteinera dla dwóch supersportowców

Firma tuningowa Vorsteiner wychodzi z założenia, że żaden samochód, nawet supersportowy nie jest wystarczająco radykalny dla klientów, których pasją są wyścigi. Dlatego przygotowuje pakiety zupełnie zmieniające ich postrzeganie. Nawet jeżeli pod ich maską jest stado kilkuset koni mechanicznych, po modyfikacjach wyglądają jakby ich liczba się podwoiła.

Ten artykuł ma 2 strony:

Modyfikacje, które tu widzicie to elementy nadwozia wykonane głównie z węglowych kompozytów, nadające supersportowym maszynom agresywnego charakteru. Wystarczy popatrzeć na prezentowane Audi R8. Po odbyciu kuracji w studiu stylistycznym tunera, prezentuje się jak maszyna torowa, która przy okazji odwiedziła plan filmowy „Mad Maxa”.

Modyfikacje, które tu widzicie to elementy nadwozia wykonane głównie z węglowych kompozytów, nadające supersportowym maszynom agresywnego charakteru. Wystarczy popatrzeć na prezentowane Audi R8. Po odbyciu kuracji w studiu stylistycznym tunera, prezentuje się jak maszyna torowa, która przy okazji odwiedziła plan filmowy „Mad Maxa”.

Ogromny grill został pozbawiony oznaczeń producenta i powiększony do maksimum jakie udało się osiągnać. Przedni zderzak jest całkowicie nowy i kosztuje 2695 dolarów, co daje równowartość około 11 000 zł!

Ogromny grill został pozbawiony oznaczeń producenta i powiększony do maksimum jakie udało się osiągnać. Przedni zderzak jest całkowicie nowy i kosztuje 2695 dolarów, co daje równowartość około 11 000 zł!

Modyfikacje obejmują także tylny zderzak z bardzo rozbudowanym dyfuzorem oraz skrzydło na pokrywie silnika. Razem kosztują bagatela 6190 dolarów, czyli ponad 25 000 zł. Zarówno dyfuzor jak i skrzydło zostały opracowane w tunelu aerodynamicznym z uwzględnieniem zachowania się samochodu w masie powietrza. Nie są to jedynie elementy ozdobne.

Modyfikacje obejmują także tylny zderzak z bardzo rozbudowanym dyfuzorem oraz skrzydło na pokrywie silnika. Razem kosztują bagatela 6190 dolarów, czyli ponad 25 000 zł. Zarówno dyfuzor jak i skrzydło zostały opracowane w tunelu aerodynamicznym z uwzględnieniem zachowania się samochodu w masie powietrza. Nie są to jedynie elementy ozdobne.

Nawet nie mogłyby być, bo już seryjne Audi R8 wyposażono w silnik 5,2 litra generujący 540 KM, a jest jeszcze mocniejsza, 610-konna wersja. Samochód rozpędza się do 100 km/h w 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 323 km/h.

Nawet nie mogłyby być, bo już seryjne Audi R8 wyposażono w silnik 5,2 litra generujący 540 KM, a jest jeszcze mocniejsza, 610-konna wersja. Samochód rozpędza się do 100 km/h w 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 323 km/h.

Audi R8 nie jest jedynym samochodem, dla którego Vorsteiner przygotował tak stylizowany pakiet. Podobny zestaw, ale w jeszcze wyższej cenie zaprojektowano również do auta, które znajdziecie na następnej stronie.

Audi R8 nie jest jedynym samochodem, dla którego Vorsteiner przygotował tak stylizowany pakiet. Podobny zestaw, ale w jeszcze wyższej cenie zaprojektowano również do auta, które znajdziecie na następnej stronie.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Motoryzacyjne niebo - BMW Classic [megagaleria] Vorsteiner Lamborghini Aventador-V na obręczach ADV.1 Volkswagen pokazał wnętrze Amaroka po liftingu Dodge Challenger: 40 lat minęło [galeria] Druga generacja Audi R8 na ponad setce nowych zdjęć [galeria zdjęć] Garaże marzeń maniaków samochodów [galeria] Lamborghini przypomina o swoim pierwszym SUV-ie. Miał geny supersamochodu SEMA: Galeria hostess Honda Civic X gen. (2017) - nowe zdjęcia Nowa Škoda Fabia Combi – galeria zdjęć Najpiękniejsze finalistki Miss Tuning z lat 2006-2011 [galeria] Porsche wzbogaca linię nowego 911 o rodzinę GTS