Seat Leon Cupra 300: taki jak trzeba

Ten artykuł ma 2 strony:

Seat Leon Cupra 300 — dane techniczne

Seat Leon Cupra 300 SC (2017)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, doładowany
Rodzaj paliwa: Benznyna
Ustawienie: Poprzecznie
Rozrząd: DOHC 16V
Objętość skokowa: 1984 cm³
Moc maksymalna: 300 KM przy 5500–6200 rpm
Moment maksymalny: 380 Nm przy 1800–5500 rpm
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Typ napędu: Na przednie koła
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane
Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe
Średnica zawracania: 10,4 m
Koła, ogumienie przednie: 235/35 R19
Koła, ogumienie tylne: 235/35 R19

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Hatchback/coupe
Liczba drzwi: 3
Masa własna: 1375 kg 
Ładowność: 495 kg
Długość: 4246 mm
Szerokość: 1810 mm 
Wysokość: 1424 mm
Rozstaw osi: 2596 mm
Rozstaw kół przód/tył: 1536 / 1510 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 50 l
Pojemność bagażnika: 380 l
Osiągi:
  Katalogowo:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 5,7 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Zużycie paliwa (miasto): b.d. l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): b.d. l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 6,9 l/100 km
Emisja CO2:

158 g/km

Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek
Cena:
Cupra SC od: 128 300 zł
Cupra 5d od: 129 800 zł
Cupra ST od: 133 400 zł
dopłata za przekładnię DSG 8200 zł
dopłata za napęd 4Drive:  15 300 zł (tylko w nadwoziu ST z przekładnią DSG)

Seat Leon Cupra 300 — zdjęcia z pierwszych jazd

Seat Leon Cupra 300 nie udaje samochodu sportowego, choć jego osiągi są więcej niż dobre. Pomimo 300 KM zachowuje charakter pierwotnego GTI, bo hot…

Zobacz również: SsangYong XLC 1.6 Diesel AWD AT - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo? Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Citroën C3 1.2 PureTech 82 i 110 - segment B alternatywny Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Volvo V60 Polestar - test najszybszego kombi ze Szwecji Nowy Suzuki Ignis: crossover, który poprawia nastrój Škoda Kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 - test pierwszego dużego SUV-a czeskiej marki Lexus GS F - jedna litera zmienia wszystko Hyundai Elantra 1.6 CRDI DCT: po prostu porządny samochód Nowe Audi Q2 1.4 TFSI S tronic (2016) - na współczesne potrzeby i zachcianki Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI: kombi z dieslem to również ścisła czołówka segmentu C Toyota C-HR 1,8 Hybrid - Toyota taka jak nigdy

Popularne w tym tygodniu:

Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie Jeździłem nową Toyotą Suprą. Spełnia wszystkie oczekiwania, ale prawdziwy potencjał odkryją tunerzy Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? Pierwsza jazda Mercedesem EQC: komfort na prąd Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Wiem jak jeździ nowy Opel Corsa. Pod tym względem jest fantastyczny Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D: świetnie dopasowana do potrzeb