Opel Insignia Sports Tourer (2017) - premiera

Opel zaprezentował swoje najnowsze kombi - Insignię Sports Tourer z większym bagażnikiem, przestronniejszą kabiną i nowszymi rozwiązaniami technicznymi od poprzedniej Insignii.

Ten artykuł ma 2 strony:

O nowym Oplu Insignii już pisaliśmy obszernie, więc przypomnimy jedynie, że jest to zupełnie nowy model, który zastąpił pierwszą generację. Auto jest przestronniejsze, około 200 kg lżejsze, a sedan nosi nazwę Grand Sport. Ma 490-litrowy bagażnik, natomiast odmiana Sports Tourer, czyli kombi, dodaje jeszcze 30 litrów.

O nowym Oplu Insignii już pisaliśmy obszernie, więc przypomnimy jedynie, że jest to zupełnie nowy model, który zastąpił pierwszą generację. Auto jest przestronniejsze, około 200 kg lżejsze, a sedan nosi nazwę Grand Sport. Ma 490-litrowy bagażnik, natomiast odmiana Sports Tourer, czyli kombi, dodaje jeszcze 30 litrów.

W 520-litrowym bagażniku, którego pojemność maksymalna wzrosła o 100 litrów do wartości 1640 litrów, zmieścimy trochę więcej niż w poprzedniku, który był znany ze skromnego kufra. Nowy również nie jest szczególnie przepastny. Dzięki skróconemu zwisowi z tyłu załadunek i rozładunek jest teraz wygodniejszy. Bagażnik jest też dłuższy o 97 milimetrów — po złożeniu tylnych siedzeń mierzy aż 2005 milimetrów.

W 520-litrowym bagażniku, którego pojemność maksymalna wzrosła o 100 litrów do wartości 1640 litrów, zmieścimy trochę więcej niż w poprzedniku, który był znany ze skromnego kufra. Nowy również nie jest szczególnie przepastny. Dzięki skróconemu zwisowi z tyłu załadunek i rozładunek jest teraz wygodniejszy. Bagażnik jest też dłuższy o 97 milimetrów — po złożeniu tylnych siedzeń mierzy aż 2005 milimetrów.

Przypominamy również, że nowa Insignia ma w opcji zupełnie nowy napęd na cztery koła bez centralnego mechanizmu różnicowego oraz bardziej zaawansowane reflektory diodowe IntelliLux.

Przypominamy również, że nowa Insignia ma w opcji zupełnie nowy napęd na cztery koła bez centralnego mechanizmu różnicowego oraz bardziej zaawansowane reflektory diodowe IntelliLux.

Pierwsza publiczna prezentacja nowego Opla Insignii nastąpi podczas salonu samochodowego w Genewie, na początku marca 2017 r.

Pierwsza publiczna prezentacja nowego Opla Insignii nastąpi podczas salonu samochodowego w Genewie, na początku marca 2017 r.

Zobacz również: Peugeot 508 (2018) - premiera w Genewie

Nowy Opel Insignia Grand Sport (2017) – premiera

Wreszcie zadebiutował nowy Opel Insignia, znacznie odchudzony i bardziej zaawansowany technicznie od poprzednika.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Ducati Streetfighter nadchodzi! Porsche 911 GT3 R - rasowa wyścigówka Roadster z Hunzenschwil – FAB Design SLS AMG Roadster Jetstream (2012) Marussia nie robi już samochodów Zdewastowany salon samochodowy BMW w Egipcie [wideo] Felino cB7 – oryginalny sportowiec Polski rynek samochodów osobowych – grudzień 2015 – podsumowanie roku Sprzedaż Solarisów w 2011 roku - podsumowanie Edo Competition Maserati MC 12 XX (2013) Pionierskie rozwiązanie w Polsce - BMW i3 jako mobilny wpłatomat Lamborghini Aventador w służbie policji w Dubaju Mercedes-Benz GLK 350 4MATIC Schwarz Edition - mroczny SUV dla Japonii

Popularne w tym tygodniu:

Wyprzedził policjantów jadąc 300 km/h. Dostał 10 punktów karnych i 500 zł mandatu Ford zbudował elektrycznego Mustanga, który ma 900 KM i manualną skrzynię Audi RS Q8 jeszcze nie zadebiutowało, a już podbiło rekord Nürburgringu Zmiana przepisów od 6 grudnia. Korytarz życia i jazda na suwak będą obowiązkowe Dodge Charger SpeedKore to wyjątkowy prezent o mocy 1546 KM Szalony Volkswagen T5 z silnikiem z Porsche 911 Turbo i kierownicą pośrodku Filmowy Ford Mustang GT500 wystawiony na aukcję. Mówcie jej Eleanor Ford Mustang Mach 1 z 8,5-litrowym V8 zachwyci nie tylko wielbicieli klasyki Kreatywne ogłoszenie o sprzedaży samochodu. Nakręcili prawdziwy reportaż Przednie słupki ograniczają widoczność w autach. 14-latka ma na to sposób Zmierzyli policyjnym radarem prędkość domu. Wynik to 12 km/h BMW rozważa bardzo mocnego diesla dla Serii 3. Audi ma się czego bać