Poprawione Subaru Impreza WRX oraz WRX STi (2017)

Subaru zaprezentowało na nowy rok modelowy poprawki w swoim topowym samochodzie jakim jest WRX oraz WRX STi. Auto nabrało charakteru, a technicznie jest odrobinę lepsze i bardziej funkcjonalne.

Ten artykuł ma 2 strony:

Auta zaprezentowano w specyfikacji na rynek amerykański, ale zmiany stylistyczne i techniczne względem modelu europejskiego będą nieznaczne. W obu uwagę zwraca przestylizowany, przedni zderzak, który dzięki bardziej agresywnym liniom, nadaje modelowi WRX więcej sportowego charakteru. Nowe są światła kierunkowe, które podświetlają drogę na zakrętach i skrzyżowaniach. Wykonano je w technologii diodowej.

Auta zaprezentowano w specyfikacji na rynek amerykański, ale zmiany stylistyczne i techniczne względem modelu europejskiego będą nieznaczne. W obu uwagę zwraca przestylizowany, przedni zderzak, który dzięki bardziej agresywnym liniom, nadaje modelowi WRX więcej sportowego charakteru. Nowe są światła kierunkowe, które podświetlają drogę na zakrętach i skrzyżowaniach. Wykonano je w technologii diodowej.

Subaru Impreza WRX z rocznika modelowego 2017 jest wyposażone w 272-konny motor z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Stały napęd na cztery koła uzupełniono o aktywne wektorowanie momentu obrotowego. Opcją dla auta jest przekładnia CVT Sport Lineartronic. W przekładni manualnej zmniejszono tarcie wewnętrzne oraz poprawiono pracę synchronizatorów.

Subaru Impreza WRX z rocznika modelowego 2017 jest wyposażone w 272-konny motor z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Stały napęd na cztery koła uzupełniono o aktywne wektorowanie momentu obrotowego. Opcją dla auta jest przekładnia CVT Sport Lineartronic. W przekładni manualnej zmniejszono tarcie wewnętrzne oraz poprawiono pracę synchronizatorów.

Zmieniono nastawy zawieszenia zarówno z przodu jak i z tyłu dla poprawy stabilności. Na nowo skalibrowano elektryczny układ kierowniczy dla lepszego czucia, ale też niższej masy. Lżejsze są poszczególne elementy systemu wspomagania.

Zmieniono nastawy zawieszenia zarówno z przodu jak i z tyłu dla poprawy stabilności. Na nowo skalibrowano elektryczny układ kierowniczy dla lepszego czucia, ale też niższej masy. Lżejsze są poszczególne elementy systemu wspomagania.

W modelu WRX STi napędzanym 305-konnym silnikiem, poprawiono przede wszystkim pracę układu napędowego i po raz pierwszy zastosowano 19-calowe obręcze kół z oponami w rozmiarze 245/35 R19. System Driver Controlled Center Differential AWD sterujący pracą centralnego mechanizmu różnicowego skalibrowano tak, by rozdział momentu pomiędzy osie był łagodniejszy, a jednocześnie zapewniał jeszcze wyższą stabilność na zakrętach.

W modelu WRX STi napędzanym 305-konnym silnikiem, poprawiono przede wszystkim pracę układu napędowego i po raz pierwszy zastosowano 19-calowe obręcze kół z oponami w rozmiarze 245/35 R19. System Driver Controlled Center Differential AWD sterujący pracą centralnego mechanizmu różnicowego skalibrowano tak, by rozdział momentu pomiędzy osie był łagodniejszy, a jednocześnie zapewniał jeszcze wyższą stabilność na zakrętach.

Pod nowymi obręczami kół, kryje się poprawiony układ hamulcowy, którego dostawcą jest firma Brembo. Nowe są zaciski z sześcioma tłokami z przodu i dwoma z tyłu, a nawiercane tarcze odprowadzają więcej ciepła. Mieszanka części ciernej zastosowana w klockach hamulcowych charakteryzuje się podwyższoną odpornością na przegrzanie oraz lepszym czuciem na pedale hamulca.

Pod nowymi obręczami kół, kryje się poprawiony układ hamulcowy, którego dostawcą jest firma Brembo. Nowe są zaciski z sześcioma tłokami z przodu i dwoma z tyłu, a nawiercane tarcze odprowadzają więcej ciepła. Mieszanka części ciernej zastosowana w klockach hamulcowych charakteryzuje się podwyższoną odpornością na przegrzanie oraz lepszym czuciem na pedale hamulca.

Dla modelu WRX przewidziano opcję w postaci Performance Package, zawierającego fotele kubełkowe Recaro z 8-kierunkową regulacją, malowane na czerwono zaciski hamulcowe z klockami o podwyższonej wydajności oraz 18-calowe obręcze kół o nowym wzorze.

Dla modelu WRX przewidziano opcję w postaci Performance Package, zawierającego fotele kubełkowe Recaro z 8-kierunkową regulacją, malowane na czerwono zaciski hamulcowe z klockami o podwyższonej wydajności oraz 18-calowe obręcze kół o nowym wzorze.

Zobacz również: Nowy Peugeot 308 SW i 308 GTi - podsumowanie serii testów

Z nowości, które odnajdziemy w obu wersjach WRX, mamy materiały lepszej jakości, poprawiony podłokietnik z tyłu, wyposażony w uchwyty na kubki. Zmieniono także kieszenie na napoje w panelach drzwi, system otwierania bagażnika oraz zaczepy na relingi dachowe. Lepsze jest wyciszenie kabiny, większy wyświetlacz o przekątnej 5,9 cala w standardowej stacji multimedialnej. W pakiecie Premium ekran ma 7 cali. To zaskakujące, jak wiele uwagi poświęcono detalom zwiększającym funkcjonalność tego bądź co bądź sportowego samochodu, lub przynajmniej auta o sportowym charakterze.

Z nowości, które odnajdziemy w obu wersjach WRX, mamy materiały lepszej jakości, poprawiony podłokietnik z tyłu, wyposażony w uchwyty na kubki. Zmieniono także kieszenie na napoje w panelach drzwi, system otwierania bagażnika oraz zaczepy na relingi dachowe. Lepsze jest wyciszenie kabiny, większy wyświetlacz o przekątnej 5,9 cala w standardowej stacji multimedialnej. W pakiecie Premium ekran ma 7 cali. To zaskakujące, jak wiele uwagi poświęcono detalom zwiększającym funkcjonalność tego bądź co bądź sportowego samochodu, lub przynajmniej auta o sportowym charakterze.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Czym jeździłby święty Mikołaj, gdyby we krwi miał benzynę? Legendarny Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II na aukcji za 200 000 dolarów Restmod Ford Mustang Mach 1 z 1971 roku McLaren F1 GTR Longtail na nowym zestawie oficjalnych zdjęć Range Rover i fotograf Jonas Bendiksen zapoczątkowali wyjątkowy projekt Ultimate Vistas Austin-Healey Sprite Mark I w słonecznej Hiszpanii Nowy Ford Fiesta w czterech odsłonach Nowe zdjęcia Renault Twingo GT (2017) BMW Abu Dhabi udowadnia, że i8 nie musi być szare Ford Mustang GT przygotowany do kampanii Tune it! Safe! Nowe akcesoria do Mini Cooper S i Countryman Nowe Audi A5 Coupé w polskich górach Prototyp Mazda RT24-P na IMSA Lamborghini Huracán RWD Spyder (2017) - premiera Odświeżona Mazda CX-5 (2017) - premiera Nowe zdjęcia Škody Octavii - Laurin & Klement oraz detale wnętrza Ford Mustang na SEMA z ponad 1000-konnym motorem Toyota Tacoma w wojskowym stylu od Carlex Design Jeden z ostatnich Fordów Mustangów Shelby GT350 na sprzedaż Kawalkada Maserati pierwszy raz w Polsce Restomod nie musi być sportowy - poznajcie Chevroleta Napco od Legacy Classic Trucks Porsche 911 GT3 Cup (2017) - premiera Hyundai RN30 concept (2016) - premiera 5 specjalnych wersji na 70. urodziny marki Ferrari

Popularne w tym tygodniu:

Dzisiejsze samochody jak sprzed lat. 7 przykładów, jak mogłyby wyglądać Nowy Chevrolet Corvette ZR1. Amerykański król powraca 5 świetnych aut, których nie kupisz w Polsce. Byłyby u nas bezkonkurencyjne