Mercedes-Benz Klasy S Coupé z muskularnym ciałem

Mercedes-Benz Klasy S Coupé w wydaniu S65 AMG wygląda groźnie, ale wciąż elegancko. Pomimo 630-konnego silnika V12 ten luksusowy pojazd pozostaje wygodnym GT na długie podróże, choć można nim przyspieszyć do setki w 4,1 s. Jeżeli jednak ktoś potrzebuje więcej wizualnego wulgaryzmu, nie może liczyć nawet na AMG.

Ten artykuł ma 2 strony:

W tym momencie z pomocą przychodzi firma Prior Design, która specjalizuje się w pakietach wizualnych, zmieniających sposób postrzegania samochodu. Tu zamienia eleganckie coupé  w wulgarną, agresywną bestię, z poszerzonymi błotnikami i nisko ustawionym zawieszeniem. Już sam wygląd dodaje mu przynajmniej 300 KM, choć w przypadku tego egzemplarza, nawet nie wiemy na jakiej wersji bazuje. Tuner pozdejmował wszystkie oznaczenia modelu, a nawet marki, za wyjątkiem dużej gwiazdy na grill.

W tym momencie z pomocą przychodzi firma Prior Design, która specjalizuje się w pakietach wizualnych, zmieniających sposób postrzegania samochodu. Tu zamienia eleganckie coupé w wulgarną, agresywną bestię, z poszerzonymi błotnikami i nisko ustawionym zawieszeniem. Już sam wygląd dodaje mu przynajmniej 300 KM, choć w przypadku tego egzemplarza, nawet nie wiemy na jakiej wersji bazuje. Tuner pozdejmował wszystkie oznaczenia modelu, a nawet marki, za wyjątkiem dużej gwiazdy na grill.

Zestaw modyfikacji nadwozia o nazwie PD75SC Wide-Body został przygotowany dla tych, którzy jak twierdzi tuner, chcą rządzić na ulicy. Trudno nie zrozumieć idei, bo taka czarna bestia rzeczywiście może budzić respekt na dzielni. Poszerzenia wykonano z materiału Duraflex i w elegancki sposób połączono je ze zderzakami. W tylny wkomponowano cztery końcówki układu wydechowego ze stali nierdzewnej, które jednoznacznie wskazują, że pod maską pracuje naprawdę potężny motor. Całość poszerza auto o 10 cm z każdej strony, co daje łącznie 212 cm szerokości nadwozia. Uwagę zwracają także elementy aerodynamiczne, takie jak rozbudowany dyfuzor oraz spojler z prawdziwego zdarzenia, zamontowany na tylnej klapie.

Zestaw modyfikacji nadwozia o nazwie PD75SC Wide-Body został przygotowany dla tych, którzy jak twierdzi tuner, chcą rządzić na ulicy. Trudno nie zrozumieć idei, bo taka czarna bestia rzeczywiście może budzić respekt na dzielni. Poszerzenia wykonano z materiału Duraflex i w elegancki sposób połączono je ze zderzakami. W tylny wkomponowano cztery końcówki układu wydechowego ze stali nierdzewnej, które jednoznacznie wskazują, że pod maską pracuje naprawdę potężny motor. Całość poszerza auto o 10 cm z każdej strony, co daje łącznie 212 cm szerokości nadwozia. Uwagę zwracają także elementy aerodynamiczne, takie jak rozbudowany dyfuzor oraz spojler z prawdziwego zdarzenia, zamontowany na tylnej klapie.

W tych potężnych nadkolach kręcą się 22-calowe obręcze kół, o szerokości 10 cali z przodu oraz 12 cali z tyłu. Tuner założył na nie ogumienie o rozmiarze odpowiednio 265/30 R22 i 315/25 R22. O stosowną glebę zadbało zawieszenie przygotowane przez firmę H&R.

W tych potężnych nadkolach kręcą się 22-calowe obręcze kół, o szerokości 10 cali z przodu oraz 12 cali z tyłu. Tuner założył na nie ogumienie o rozmiarze odpowiednio 265/30 R22 i 315/25 R22. O stosowną glebę zadbało zawieszenie przygotowane przez firmę H&R.

To wszystkie informacje, jakie przekazał Prior na temat swojej dość kontrowersyjnej modyfikacji. Modyfikacji samochodu, który teoretycznie nie powinien być w ten sposób przerabiany. Jednak jak niektórzy twierdzą, gustów jest tak wiele, że nie da się stworzyć czegoś obiektywnie brzydkiego. Mi się ten pakiet podoba i tak dla mnie mógłby wyglądać Mercedes-AMG S65 Black Series, gdyby oczywiście miała powstać. A wam przypadł do gustu?

To wszystkie informacje, jakie przekazał Prior na temat swojej dość kontrowersyjnej modyfikacji. Modyfikacji samochodu, który teoretycznie nie powinien być w ten sposób przerabiany. Jednak jak niektórzy twierdzą, gustów jest tak wiele, że nie da się stworzyć czegoś obiektywnie brzydkiego. Mi się ten pakiet podoba i tak dla mnie mógłby wyglądać Mercedes-AMG S65 Black Series, gdyby oczywiście miała powstać. A wam przypadł do gustu?

Zobacz również: Mercedes-Benz GLC 250 AMG Line (2016) - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Przed Apple jeszcze długa droga. Prototyp przyłapany na ulicy V12 o pojemności 46 litrów?! BMW Brutus! [wideo] W Paryżu nie zobaczymy Lamborghini Joty! Ford “Ole Yeller” Mustang - po raz dziewiąty dla amerykańskiej szkoły pilotów EAA Audi RS3 przedpremierowo wyposażone w felgi z włókna węglowego Wiadomo, ile kosztuje nowa Skoda Fabia. Po liftingu jest tańsza Daimler zaprzecza zarzutom dotyczącym oszustw przy badaniach spalin Super Bowl: 3 miliony za 30 sekund reklamy Wyprzedaż u Forda - unikalne koncepty do kupienia! Chrysler PT Cruiser zmartwychwstaje! Lamborghini przypadkiem pokazało Urusa. Znamy też osiągi i moc SUV-a Wściekłe wersje wściekłych aut [cz. 1]

Popularne w tym tygodniu:

Porsche 911 Turbo z przebiegiem 1,2 mln km. Właściciel jeździ nim od 44 lat SUV-y są groźne dla pieszych. ETCS proponuje zakazać im wjazdu do miast Francuzi mają pomysł na ograniczony zasięg elektryków. Jest tak absurdalny, że aż go lubię W środę 19 lutego policyjna akcja "Smog". Na celowniku starsze diesle Pijany policjant dachował. Alkomat jego kolegów nic nie wykazał, ale do akcji wkroczyli strażacy Rozszerzona historia pojazdu w CEPiK 2.0. Bardzo przydatne zmiany Mercedes S73 T AMG sułtana Brunei jest jak pagani zonda w rodzinnym przebraniu Unikatowy Mercedes S70 AMG na sprzedaż w Polsce. To jeden ze 112 egzemplarzy Land Rover Defender w "No time to die". Reklama w starym, dobrym stylu Dożywocie dla kierowcy w Niemczech. Sąd potraktował wypadek jak morderstwo Podwyżki na autostradzie A2. Zapłacimy więcej od 2 marca 2020 roku Lancia Delta Integrale Evo o mocy 700 KM to najlepsze, co dziś zobaczycie