Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Nowy Citroën C3 - podano polskie ceny

Citroën C3 debiutuje w polskiej ofercie francuskiego producenta. Mały kuzyn Cactusa startuje z bardzo atrakcyjną ceną 39 900 zł.

Najnowszy Citroën C3 na tle swojego poprzednika wyróżnia się śmiałą stylistyką, czerpiącą z większego C4 Cactus. Podobny jest pas przedni oraz boki nadwozia, wyposażone w nakładki Airbump. Do tego wnętrze także przypomina teraz bardziej Cactusa niż znane nam od lat C3.

Dzięki programowi Citroën Advanced Comfort model ten jest teraz bardziej komfortowy. W samochodzie debiutuje kilka rozwiązań z wyższych segmentów. Należą do nich m. in. kamera ConnectedCAM Citroën czy nawigacja on-line Citroën Connect Navi. Auto może być wyposażone w duży, dotykowy tablet umieszczony na desce rozdzielczej. Niestety tak jak w przypadku aut premium, niektóre elementy wyposażenia mamy wyłącznie za dopłatą.

Co prawda nie znamy jeszcze szczegółów oferty na ten model, ale warto zwrócić uwagę na fakt, że klimatyzacja jest dostępna w standardzie dopiero w drugiej specyfikacji FEEL. Zatem realna cena startowa to 44 900 zł za benzynową, 68-konną wersję 1.2.

Podobnie jest w starszej generacji C3, której cennik nadal jest aktualny. O ile wersja podstawowa kosztuje 39 990 zł, to auto z klimatyzacją kupimy za 45 490 zł. Jednocześnie można zauważyć symboliczny spadek cen.

Auto na polskim rynku będzie oferowane w trzech wersjach wyposażenia i z pięcioma różnymi silnikami. Łącznie ma być aż 14 konfiguracji wyposażenie-silnik, cztery wersje wykończenia wnętrza oraz cała masa połączeń kolorystyki nadwozia i dachu. Zamówienia klienci mogą składać już od 1 listopada. Samochody z automatycznymi skrzyniami biegów pojawią się dopiero w lutym przyszłego roku.

Wersje silnikowe Citroëna C3:

  • 1.2 Pure Tech – benzynowy, wolnossący o mocy 68 lub 82 KM – manualna skrzynia biegów
  • 1.2 Pure Tech – benzynowy, turbodoładowany o mocy 110 KM – manualna lub automatyczna skrzynia biegów
  • 1.6 HDI – wysokoprężny, turbodoładowany o mocy 75 lub 110 KM — manualna skrzynia biegów

Zobacz również: DS 5 1.6 THP - test samochodu

Wersje i podstawowe elementy wyposażenia Citroëna C3:

LIVE

  • szyby przednie sterowane elektrycznie,
  • poduszki powietrzne czołowe, boczne i kurtynowe,
  • system zapobiegania niezamierzonemu opuszczeniu pasa ruchu,
  • fotel kierowcy regulowany na wysokość,
  • instalacja radiowa z dwoma głośnikami.

FEEL

  • klimatyzacja manualna,
  • radio z Bluethoot i złączem USB,
  • sterowane z kierownicy,
  • lusterka sterowane elektrycznie,
  • poszerzenia nadwozia (nadkola i dolna część karoserii),
  • światła dzienne LED,
  • lakierowana fasada deski rozdzielczej,
  • klamki lakierowane w kolorze nadwozia,
  • obudowy lusterek lakierowane.

SHINE

  • szyby sterowane sekwencyjnie z przodu i z tyłu,
  • pakiet automatyczny (lusterko elektrochromatyczne, automatyczne wycieraczki i czujnik zmierzchowy),
  • ekran dotykowy 7 cali,
  • Mirror Screen,
  • klimatyzacja automatyczna,
  • czujniki cofania z tyłu,
  • dach w kolorze czarnym,
  • panele Airbump,
  • reflektory przeciwmgielne,
  • obudowy lusterek lakierowane w kolorze dachu,
  • kierownica i mieszek dźwigni biegów pokryte skórą.

Ceny podstawowe Citroëna C3:

  • Live 1.2 Pure Tech 68 (MT*) - od 39 900 zł
  • Live 1.2 Pure Tech 82 (MT) - od 41 900 zł
  • Live 1.6 HDi 75 (MT) - od 49 900 zł
  • Feel 1.2 Pure Tech 68 (MT) - od 44 900 zł
  • Feel 1.2 Pure Tech 82 (MT) - od 46 900 zł
  • Feel 1.2 Pure Tech 110 (MT) - od 51 900 zł
  • Feel 1.2 Pure Tech 110 (AT) - od 57 500 zł
  • Feel 1.6 HDi 75 (MT) - od 54 900 zł
  • Feel 1.6 HDi 100 (MT) - od 58 900 zł
  • Shine 1.2 Pure Tech 82 (MT) - od 53 900 zł
  • Shine 1.2 Pure Tech 110 (MT) - od 58 900 zł
  • Shine 1.2 Pure Tech 110 (AT) - od 64 500 zł
  • Shine 1.6 HDi 75 (MT) - od 61 900 zł
  • Shine 1.6 HDi 100 — od 65 900 zł

*MT – manualna skrzynia biegów; AT – automatyczna skrzynia biegów

Nowy Citroën C3 — zdjęcia

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

BMW serii 5 GT z dieslem do serwisu Ermini 686 Seiottosei Roadster - projekt lekkiego sportowca Concept Car BMW w sprzedaży już w przyszłym roku? Nowe zdjęcie Audi A5 Sportback! Audi A6 po facelifcie na wideo Lancer Evo X po tuningu o WORKSa Audi Sport: SUV spod znaku RS ważniejszy od samochodów sportowych "I Am Paul Walker". Premiera filmu w sierpniu Chery S16... Wow, to jest ofensywa! Jedna kontrola - maksymalnie 10 punktów karnych Nowe BMW serii 6 coupe przyłapane w Monachium! Abt S3 Power (2013)

Popularne w tym tygodniu:

Kierowcy nie wiedzą o nowych przepisach od 1 lipca. Przekonają się dopiero, gdy stracą prawo jazdy Zaskoczenie na budowie drogi S61. Wykopali dobrze zachowane szczątki radzieckiego myśliwca z II WŚ Lamborghini Huracán z przebiegiem ponad 300 tys. km trafiło na sprzedaż. To mina czy okazja? 10 tys. zł kary za jazdę na rowerze. RPO bierze mężczyznę w obronę BMW M2 znika z Europy. Powodem są normy emisji spalin Ubezpieczenie na kierowcę, a nie na samochód. Zmiany w systemie pozbawione są sensu UE twierdzi, że Polska buduje nie te drogi, co trzeba, zaniedbuje je i przekazuje niewiarygodne dane. GDDKiA i ekspert odpierają zarzuty Prowadzi komis na osiedlowym parkingu. Policja jest bezradna Maseczki w samochodach i na parkingu. Sprawdzamy wytyczne Audi S6 Plus Sedan trafiło na sprzedaż. To jeden z 97 egzemplarzy To koniec downsizingu? Porsche twierdzi, że norma Euro 7 da nam większe silniki Silniki spalinowe nigdzie się nie wybierają. Producenci już wiedzą, co robić