Nowy Citroën C3 - podano polskie ceny

Citroën C3 debiutuje w polskiej ofercie francuskiego producenta. Mały kuzyn Cactusa startuje z bardzo atrakcyjną ceną 39 900 zł.

Najnowszy Citroën C3 na tle swojego poprzednika wyróżnia się śmiałą stylistyką, czerpiącą z większego C4 Cactus. Podobny jest pas przedni oraz boki nadwozia, wyposażone w nakładki Airbump. Do tego wnętrze także przypomina teraz bardziej Cactusa niż znane nam od lat C3.

Dzięki programowi Citroën Advanced Comfort model ten jest teraz bardziej komfortowy. W samochodzie debiutuje kilka rozwiązań z wyższych segmentów. Należą do nich m. in. kamera ConnectedCAM Citroën czy nawigacja on-line Citroën Connect Navi. Auto może być wyposażone w duży, dotykowy tablet umieszczony na desce rozdzielczej. Niestety tak jak w przypadku aut premium, niektóre elementy wyposażenia mamy wyłącznie za dopłatą.

Co prawda nie znamy jeszcze szczegółów oferty na ten model, ale warto zwrócić uwagę na fakt, że klimatyzacja jest dostępna w standardzie dopiero w drugiej specyfikacji FEEL. Zatem realna cena startowa to 44 900 zł za benzynową, 68-konną wersję 1.2.

Podobnie jest w starszej generacji C3, której cennik nadal jest aktualny. O ile wersja podstawowa kosztuje 39 990 zł, to auto z klimatyzacją kupimy za 45 490 zł. Jednocześnie można zauważyć symboliczny spadek cen.

Auto na polskim rynku będzie oferowane w trzech wersjach wyposażenia i z pięcioma różnymi silnikami. Łącznie ma być aż 14 konfiguracji wyposażenie-silnik, cztery wersje wykończenia wnętrza oraz cała masa połączeń kolorystyki nadwozia i dachu. Zamówienia klienci mogą składać już od 1 listopada. Samochody z automatycznymi skrzyniami biegów pojawią się dopiero w lutym przyszłego roku.

Wersje silnikowe Citroëna C3:

  • 1.2 Pure Tech – benzynowy, wolnossący o mocy 68 lub 82 KM – manualna skrzynia biegów
  • 1.2 Pure Tech – benzynowy, turbodoładowany o mocy 110 KM – manualna lub automatyczna skrzynia biegów
  • 1.6 HDI – wysokoprężny, turbodoładowany o mocy 75 lub 110 KM — manualna skrzynia biegów

Zobacz również: DS 5 1.6 THP - test samochodu

Wersje i podstawowe elementy wyposażenia Citroëna C3:

LIVE

  • szyby przednie sterowane elektrycznie,
  • poduszki powietrzne czołowe, boczne i kurtynowe,
  • system zapobiegania niezamierzonemu opuszczeniu pasa ruchu,
  • fotel kierowcy regulowany na wysokość,
  • instalacja radiowa z dwoma głośnikami.

FEEL

  • klimatyzacja manualna,
  • radio z Bluethoot i złączem USB,
  • sterowane z kierownicy,
  • lusterka sterowane elektrycznie,
  • poszerzenia nadwozia (nadkola i dolna część karoserii),
  • światła dzienne LED,
  • lakierowana fasada deski rozdzielczej,
  • klamki lakierowane w kolorze nadwozia,
  • obudowy lusterek lakierowane.

SHINE

  • szyby sterowane sekwencyjnie z przodu i z tyłu,
  • pakiet automatyczny (lusterko elektrochromatyczne, automatyczne wycieraczki i czujnik zmierzchowy),
  • ekran dotykowy 7 cali,
  • Mirror Screen,
  • klimatyzacja automatyczna,
  • czujniki cofania z tyłu,
  • dach w kolorze czarnym,
  • panele Airbump,
  • reflektory przeciwmgielne,
  • obudowy lusterek lakierowane w kolorze dachu,
  • kierownica i mieszek dźwigni biegów pokryte skórą.

Ceny podstawowe Citroëna C3:

  • Live 1.2 Pure Tech 68 (MT*) - od 39 900 zł
  • Live 1.2 Pure Tech 82 (MT) - od 41 900 zł
  • Live 1.6 HDi 75 (MT) - od 49 900 zł
  • Feel 1.2 Pure Tech 68 (MT) - od 44 900 zł
  • Feel 1.2 Pure Tech 82 (MT) - od 46 900 zł
  • Feel 1.2 Pure Tech 110 (MT) - od 51 900 zł
  • Feel 1.2 Pure Tech 110 (AT) - od 57 500 zł
  • Feel 1.6 HDi 75 (MT) - od 54 900 zł
  • Feel 1.6 HDi 100 (MT) - od 58 900 zł
  • Shine 1.2 Pure Tech 82 (MT) - od 53 900 zł
  • Shine 1.2 Pure Tech 110 (MT) - od 58 900 zł
  • Shine 1.2 Pure Tech 110 (AT) - od 64 500 zł
  • Shine 1.6 HDi 75 (MT) - od 61 900 zł
  • Shine 1.6 HDi 100 — od 65 900 zł

*MT – manualna skrzynia biegów; AT – automatyczna skrzynia biegów

Nowy Citroën C3 — zdjęcia

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Fiat będzie produkował silniki w Polsce Które opony zimowe są w tym roku najlepsze? Grand Prix USA 2016 - Hamilton walczy o swoje Nowe Renault Mégane GrandCoupé - znamy ceny i szczegóły techniczne Zobacz jak ABT odmieniło Volkswagena Tiguana Mercedes niebawem odsłoni swojego pickupa Drogowy Mercedes-AMG GT od stajni wyścigowej Nowy, w pełni autonomiczny autopilot Tesli jest już gotowy Toyota rozszerza produkcję podzespołów w Polsce Seat odświeżył Leona - sprawdź co się zmieniło Lynk & Co 01 – chiński SUV, który podbije Europę? Nowy Renault Scénic – znamy cenę bazową Vilner zajął się wnętrzem Range Rovera Sport Toyota zbuduje hot hatcha opartego na Yarisie? Bugatti 101P - wizja bolidu Formuły 1 na sezon 2020 Mocna Fiesta ST od Mountune Badanie techniczne po terminie dwa razy drożej i tylko w państwowej stacji - projekt nowych przepisów Rząd Niemiec przestrzega właścicieli Tesli przed autopilotem Samochód firmy Apple przechodzi do historii Po downsizingu przyjdzie pora na upsizing? BMW M4 DTM Champion Edition po raz drugi i tym razem mocniejszy MINI Countryman eDrive – pierwsza hybryda marki przed premierą Nico Hülkenberg kierowcą Renault Sport F1 od sezonu 2017 Rajd Hiszpanii 2016 - Ogier czwarty raz z rzędu mistrzem świata

Popularne w tym tygodniu:

To już nie jest specjalna wersja Volvo. Poznajcie Polestar 1 Drzewo zmiażdżyło volkswagena T2. Późniejszy wyczyn auta jest dowodem niezniszczalności starych konstrukcji Poduszki powietrzne dla dzieci. Jest pierwsze takie rozwiązanie Nowe auto Kena Blocka. W przeszłości jeździł nim Krzysztof Hołowczyc Nowa Toyota Century - staruszek w doskonałej formie Honda z ambitnymi planami elektryfikacji. Hybrydowa CR-V to dopiero początek Ekstremalna wersja legendarnego Mercedesa do kupienia w Polsce Polacy wybierają znów Fiata Tipo. To już mocny gracz na polskim rynku Lexus pracował nad jednym lakierem kilkanaście lat. Co go wyrożnia? Nowe Audi A7 Sportback. Wciąż kontrowersyjne, nadal efektowne Porsche przechodzi na subskrypcję. Zmieniasz auta jak rękawiczki Electric Explorer African Challenge 2018. Z Afryki do Polski… autem elektrycznym!