Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowa Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: daj sobie spokój z minivanem Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet Allgrip AT - test, opinia, spalanie, cena Toyota Corolla 2,0 D4D Prestige - wszystko w normie [test autokult.pl] Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi – wybór z rozsądku? [test autokult.pl] Hyundai i40 1,7 CRDi – do Paryża i z powrotem [test autokult.pl] Maserati Levante Trofeo - test potężnego super SUV-a BMW X1 xDrive25d - XS [test autokult.pl] Renault Megane CC 1,9 dCI - lato po francusku [test autokult.pl] Škoda Octavia III 1,8 TSI DSG & 2,0 TDI MT Elegance - nowa era Octavii [pierwsza jazda autokult.pl] Test na torze Audi R8 Performance: bestia, którą łatwo oswoić Peugeot RCZ 1,6 THP 200 – teoria szpanu [test autokult.pl] Opel Adam Rocks 1,0 Turbo - pierwsza jazda

Popularne w tym tygodniu:

SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle