Puchar hot hatchów: Peugeot 208 GTi vs Seat Ibiza Cupra [runda 4]

Kolejna runda pucharu, w którym do walki stają hot hatche, po stricte francuskim starciu przenosi nas częściowo do Hiszpanii. Peugeot 208 GTi zetrze się z Seatem Ibizą Cuprą.

Ten artykuł ma 3 strony:

Porównaj wygląd

Przeczytaj wstęp i poznaj zasady porównania:

Puchar hot hatchów — wielka wojna małych sportowców — wstęp

Segmenty A, B i C — to właśnie z tych kategorii pochodzi grupa 26 bohaterów naszego kolejnego pucharu, w którym zwycięzca może być tylko jeden i to Wy…

Kolejna runda starcia małych, gorących maszyn nieco się opóźniła ze względu na wprowadzanie zmian na polskiej stronie Peugeota, przez co nie mieliśmy dostępu do cennika 208 GTi. Ponieważ Peugeot.pl już działa jak należy w nowej odsłonie, szybkiego lwa możemy postawić naprzeciwko maszyny z "niemiecką techniką i hiszpańskim temperamentem".

W szranki stają dwa 3-drzwiowe hatchbacki segmentu B. Jest to więc pojedynek podobnych aut, czego nie można powiedzieć o wszystkich rundach, które nas jeszcze czekają.

Nie zmienia to faktu, że pod względem wyglądu samochody te wyraźnie się od siebie różnią. Ibiza Cupra ma ostre linie, narysowane bardzo twardo i wyraźnie. Tymczasem 208 sprawia wrażenie bardzo lekkiego stylistycznie. Myślę, że oba nadwozia mają swoich zwolenników i przeciwników.

Poniżej możecie w łatwy sposób porównać wygląd tych wozów.

Zobacz również: Nowa marka Cupra na Poznań Motor Show 2018

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Zobacz więcej artykułów z serii: Puchar hot hatchów

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Treści cykliczne:

Mercedes 190 W201 - jazda youngtimerem [cz. 19] 10 najtańszych nowych kabrioletów na polskim rynku Opel OnStar jako opiekun kierowcy w czasie podróży rodzinnych w nowym Oplu Zafirze Sportowy Samochód Roku 2013 według Czytelników Autokult.pl Temat tygodnia: tydzień wysokich mocy Porażki motoryzacyjne przyłapane na wideo Na czym polega wsparcie Tour de France przez Škodę? Rodzinny Samochód Roku 2013 według Czytelników Autokult.pl Kierowcy Formuły 1 i ich prywatne samochody Top Gear na fali kontrowersji [cz. 1] Współczesne samochody, które nie są egzotykami, ale będą cenionymi klasykami [cz.1] Wybraliście najlepszy samochód segmentu E! Przedstawiamy zwycięzców [cz.6]