Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Za kierownicą Noble'a M600 – ostatniego analogowego superauta Nissan Qashqai z bazowym silnikiem 1.3 l. To jednostka z Dustera i Klasy A Citroën DS4 1,6 THP 200 Sport Chic - lubię to! [test autokult.pl] Test: Cupra Formentor – rewolucji nie będzie, ale przyjemności też nie zabraknie BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Test: Peugeot e-208 wygląda świetnie, daleko zajedzie, ale sporo trzeba mu wybaczyć Mitsubishi Eclipse Cross - test napędu i zasięgu Kia Carens 2.0 GDI 166 KM AT - test, opinia, spalanie, cena Test: Škoda Fabia 1.0 MPI Style za prawie 100 tys. złotych! Dacia Duster 1,5 dCi 4x4 Prestige FL - test Nowe Audi RS4 kontra RS6 - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: Mazda CX-5 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym. Czy pójście wbrew trendom się opłaciło? Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: Renault Master piwoplan firmy Plandex - bo widelcem nie da się jeść zupy Test: Volkswagen Taigo - logiczna alternatywa dla Polo, kiedy chcesz wydać 100 tys. zł Test: Ford Focus Active 1.0 EcoBoost – kiedy zniknie, to będzie naprawdę wielka strata Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej