Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Kolory tablic rejestracyjnych w Polsce – co oznaczają? Zawieszenie pneumatyczne – jak działa, jakie są jego wady i zalety Szelki - czyli sportowe pasy bezpieczeństwa Zima to test dla akumulatora i kierowcy. Co robić, żeby go nie oblać? Jak zadbać o układ kierowniczy w swoim aucie? [poradnik] Uwaga na silnik 2.5 TDI – to najgorsza jednostka napędowa w historii koncernu Volkswagena! [część 1] Układ wydechowy [technika wyścigowa odc. 23] Przyczyny awarii turbosprężarek – część 3 Podstawowe zadania kadłubów i głowic silników [część 2] Test opon zimowych ADAC 2017/2018 Jak rozpoznać awarię wtryskiwacza benzynowego? Pompowtryskiwacze czy Common Rail?

Popularne w tym tygodniu:

Rozszyfruj oznaczenia opon. Dowiesz się z nich więcej, niż może się wydawać Nie mógł zatankować paliwa. Przyczyna zdziwiła nawet mechanika Tuning nie zawsze jest zgodny z prawem. Przez niewiedzę można mieć poważne kłopoty 9 najgorszych rzeczy, jakie możesz zrobić z autem w czasie mrozu Jak dbać o diesla, żeby przejechać bezawaryjnie więcej niż 300 tys. km? Pasek rozrządu szybko do wymiany. Silniki, w których nie wytrzyma nawet 100 tys. km Tym lubią chwalić się sprzedawcy. Uważaj, łatwo wpaść w pułapkę Odmowa przyjęcia mandatu a jego zaskarżenie. Są duże różnice Jak przygotować auto na mróz? Warto pamiętać o kilku kwestiach 6 przepisów ruchu drogowego, które kierowcy nagminnie ignorują Domowe sposoby na odmrażanie szyb. Woda jednym z najgorszych? Brexit a polskie prawo jazdy. Co w razie kontroli na Wyspach?