Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe Audi A6 3,0 TDI BiTurbo i 3,0 TFSI - pierwsza jazda Seat Ibiza FR 1.2 TSI (90 KM) – test, opinia, spalanie, cena Nowe Mitsubishi L200 oferuje mniej mocy, ale uważam, że to lepszy samochód Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Renault Kadjar dCi 130 4x4 BOSE - test, opinia, spalanie, cena Renault Captur 1,2 TCe AT Intens [test] Test: BMW 530e (G30) xDrive po liftingu - warte polecenia, ale nie z tym napędem Mercedes-Benz GLE 450 daje nienaturalny komfort jazdy. Jego silnik to "złoto" Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: pierwsza jazda hybrydowym superSUV-em Volkswagen CC 2,0 TDI DSG - w ładnym opakowaniu [test autokult.pl] Ahoj Skoda Scala. Rozpoczynamy długodystansowy test czeskiego kompaktu Hyundai Elantra 1,6 MPI Style - test

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test długodystansowy: VW ID.3 – chce być gadżetem na kołach, ale jeszcze się tego uczy Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E GT to elektryk all in one. Jak spisał się w trasie przez pół Polski? Test: Porsche 911 Targa 4S - ma wyglądać, a nie jeździć