Puchar hot hatchów: Mini John Cooper Works vs Alfa Romeo Giulietta Veloce [runda 2]

Kontynuujemy puchar hot hatchów. Tym razem zetrze się prawdziwy gokart i włoski charakter. Do walki staje Mini JCW oraz Alfa Romeo Giulietta Veloce, zwana wcześniej Quadrifoglio Verde.

Ten artykuł ma 3 strony:

Porównaj wygląd

Poprzednią rundę z drastyczną przewagą wygrało BMW M140i. 70% głosujących zdecydowało, że wybrałoby bawarskiego hatchbacka z 3-litrowym motorem ponad Audi S3 Sportback quattro. 258 osób zagłosowało na bawarski model, a 111 na wóz z Ingolstadt.

Na razie wcale nie jest pewne, że BMW dostanie się do kolejnej rundy. We wstępie wyznaczyliśmy regułę czarnej karty, przez którą odpadnie samochód-zwycięzca, na który zagłosuje najmniej osób we wszystkich pojedynkach. Zatem wygrana w pojedynku nie jest gwarantem sukcesu. Liczy się też liczba osób, która w sumie postanowiła zagłosować na daną maszynę.

Wróćmy jednak do dzisiejszych bohaterów. Są nimi Mini John Cooper Works i Alfa Romeo Giulietta Veloce. Gokart z oznaczeniem JCW to 3-drzwiowe, stylowe pudełeczko, którego nie sposób pomylić z jakimkolwiek innym samochodem. Mini ma silną rzeszę fanów, więc wierzę, że sporo osób odda głos na ten wóz po prostu z czystej sympatii do modelu.

Sęk w tym, że po drugiej stronie barykady sytuacja jest identyczna. Jeśli Alfy Romeo nie wybiera się sercem, to właściwie czym innym? Giulietta Veloce jest świetnie naszkicowana, ma doskonały motor i trójkątną atrapę chłodnicy, której nie da się pomylić z żadną inną. A zatem — brytyjsko-niemiecki gokart z okrągłymi światłami, czy zalotna włoszka z połyskującym scudetto? Porównajmy wygląd tych gorących hatchbacków.

Zobacz również: Volvo XC40 T3 - idealne do miasta? Czy może za duże?

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Zobacz więcej artykułów z serii: Puchar hot hatchów

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Treści cykliczne:

Finał wielkiego starcia w segmencie E: BMW vs Lexus vs Maserati vs Volvo [cz.5] Wielkie starcie w segmencie E: Mercedes Klasy E vs Volvo S90 [cz.1] Kierowcy Formuły 1 i ich prywatne samochody Kompilacja parkingowych porażek [cz. 1] Sekretne koncepty Porsche Rolls-Royce'y dla najbardziej wymagających - wyjątkowe egzemplarze na specjalne zamówienie [cz.1] 100 samochodów, które musisz poprowadzić przed śmiercią [cz. 2] Samochody przyszłości z przeszłości [cz. 2] Rodzinny Samochód Roku 2014 Czytelników Autokult.pl [ankieta] Najmocniejsze nowe kombi na polskim rynku Ewolucja Godzilli: jak od początku zmieniał się Nissan Skyline GT-R Akumulatory w autach elektrycznych ulepszają się i zmieniają świat na lepsze