Agresywny pakiet nadwoziowy dla 911 od rosyjskiego Topcar

Agresywny pakiet nadwoziowy dla 911 od rosyjskiego Topcar

Za cel postawiono sobie zmianę wyglądu 911 Turbo S w bardziej przypominający GT3. Jak sam tuner twierdzi, pakiet Stinger GTR Gen.2 jest jednym z najbardziej skomplikowanych jaki stworzyli i jaki można obecnie kupić.
Za cel postawiono sobie zmianę wyglądu 911 Turbo S w bardziej przypominający GT3. Jak sam tuner twierdzi, pakiet Stinger GTR Gen.2 jest jednym z najbardziej skomplikowanych jaki stworzyli i jaki można obecnie kupić.
Marcin Łobodziński
13.09.2016 06:14, aktualizacja: 01.10.2022 21:59

Moskiewski tuner Topcar znany z agresywnych pakietów stylistycznych, przygotował najmocniejsze Porsche 911 jakie wyjechało z tej stajni. Jednak nie moc, a wygląd tego samochodu robi wrażenie.

Jak w swoich wcześniejszych projektach, wymieniono niektóre panele nadwozia, w tym przednie i tylne błotniki, a część elementów wykonano z kompozytów węglowych.
Jak w swoich wcześniejszych projektach, wymieniono niektóre panele nadwozia, w tym przednie i tylne błotniki, a część elementów wykonano z kompozytów węglowych.
Cechą charakterystyczną Stingera są ostre cięcia, których normalnie nie spodziewalibyśmy się w czystej linii klasycznej dziewięćset jedenastki.
Cechą charakterystyczną Stingera są ostre cięcia, których normalnie nie spodziewalibyśmy się w czystej linii klasycznej dziewięćset jedenastki.
Utworzono kanały przepływu powietrza działające dokładnie na tej samej zasadzie co w 911 GT3 RS.
Utworzono kanały przepływu powietrza działające dokładnie na tej samej zasadzie co w 911 GT3 RS.
Z tyłu posłużono się dyfuzorem, czyli czymś od czego Porsche stroni i nadal niechętnie wykorzystuje. Stajnia Topcar jest dumna z wykorzystania technologii łączenia paneli stalowych z kompozytami węglowymi przy pomocy klarboksylowych okładzin. Każdy ze zmodyfikowanych paneli jest sztywniejszy i lżejszy od fabrycznego.
Z tyłu posłużono się dyfuzorem, czyli czymś od czego Porsche stroni i nadal niechętnie wykorzystuje. Stajnia Topcar jest dumna z wykorzystania technologii łączenia paneli stalowych z kompozytami węglowymi przy pomocy klarboksylowych okładzin. Każdy ze zmodyfikowanych paneli jest sztywniejszy i lżejszy od fabrycznego.
Również maskę wykonano z włókna węglowego, natomiast przedni splitter został powiększony.
Również maskę wykonano z włókna węglowego, natomiast przedni splitter został powiększony.
Tuner proponuje dowolny wystrój wnętrza na życzenie klienta, modyfikacje zawieszenia, układu hamulcowego, wydechowego i strojenie silnika. Wspomina o maksymalnej mocy na poziomie 750 KM, ale bez żadnych szczegółów, bo to nie moc jest w tym pakiecie najistotniejsza.
Tuner proponuje dowolny wystrój wnętrza na życzenie klienta, modyfikacje zawieszenia, układu hamulcowego, wydechowego i strojenie silnika. Wspomina o maksymalnej mocy na poziomie 750 KM, ale bez żadnych szczegółów, bo to nie moc jest w tym pakiecie najistotniejsza.
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)