Agresywny pakiet nadwoziowy dla 911 od rosyjskiego Topcar

Moskiewski tuner Topcar znany z agresywnych pakietów stylistycznych, przygotował najmocniejsze Porsche 911 jakie wyjechało z tej stajni. Jednak nie moc, a wygląd tego samochodu robi wrażenie.

Za cel postawiono sobie zmianę wyglądu 911 Turbo S w bardziej przypominający GT3. Jak sam tuner twierdzi, pakiet Stinger GTR Gen.2 jest jednym z najbardziej skomplikowanych jaki stworzyli i jaki można obecnie kupić.

Za cel postawiono sobie zmianę wyglądu 911 Turbo S w bardziej przypominający GT3. Jak sam tuner twierdzi, pakiet Stinger GTR Gen.2 jest jednym z najbardziej skomplikowanych jaki stworzyli i jaki można obecnie kupić.

Jak w swoich wcześniejszych projektach, wymieniono niektóre panele nadwozia, w tym przednie i tylne błotniki, a część elementów wykonano z kompozytów węglowych.

Jak w swoich wcześniejszych projektach, wymieniono niektóre panele nadwozia, w tym przednie i tylne błotniki, a część elementów wykonano z kompozytów węglowych.

Cechą charakterystyczną Stingera są ostre cięcia, których normalnie nie spodziewalibyśmy się w czystej linii klasycznej dziewięćset jedenastki.

Cechą charakterystyczną Stingera są ostre cięcia, których normalnie nie spodziewalibyśmy się w czystej linii klasycznej dziewięćset jedenastki.

Utworzono kanały przepływu powietrza działające dokładnie na tej samej zasadzie co w 911 GT3 RS.

Utworzono kanały przepływu powietrza działające dokładnie na tej samej zasadzie co w 911 GT3 RS.

Z tyłu posłużono się dyfuzorem, czyli czymś od czego Porsche stroni i nadal niechętnie wykorzystuje. Stajnia Topcar jest dumna z wykorzystania technologii łączenia paneli stalowych z kompozytami węglowymi przy pomocy klarboksylowych okładzin. Każdy ze zmodyfikowanych paneli jest sztywniejszy i lżejszy od fabrycznego.

Z tyłu posłużono się dyfuzorem, czyli czymś od czego Porsche stroni i nadal niechętnie wykorzystuje. Stajnia Topcar jest dumna z wykorzystania technologii łączenia paneli stalowych z kompozytami węglowymi przy pomocy klarboksylowych okładzin. Każdy ze zmodyfikowanych paneli jest sztywniejszy i lżejszy od fabrycznego.

Również maskę wykonano z włókna węglowego, natomiast przedni splitter został powiększony.

Również maskę wykonano z włókna węglowego, natomiast przedni splitter został powiększony.

Zobacz również: Super Drag Race 2012

Tuner proponuje dowolny wystrój wnętrza na życzenie klienta, modyfikacje zawieszenia, układu hamulcowego, wydechowego i strojenie silnika. Wspomina o maksymalnej mocy na poziomie 750 KM, ale bez żadnych szczegółów, bo to nie moc jest w tym pakiecie najistotniejsza.

Tuner proponuje dowolny wystrój wnętrza na życzenie klienta, modyfikacje zawieszenia, układu hamulcowego, wydechowego i strojenie silnika. Wspomina o maksymalnej mocy na poziomie 750 KM, ale bez żadnych szczegółów, bo to nie moc jest w tym pakiecie najistotniejsza.

Porsche 911 Carrera 4S (2016) - test, opinia, cena, spalanie

Trudno już zliczyć wszystkie generacje i liftingi Porsche 911, ale trzeba przyznać, że każda zmiana wprowadza coś na plus. Coś, co sprawia, że…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Zakonnice przy BMW i8. Internetowa kariera jednego zdjęcia Leon Cupra po liftingu zadebiutuje w Barcelonie Nissan Skyline C10 | Kontynentalne klasyki Lynk & Co rusza z drugą zmianą w chińskiej fabryce. Samochody bazujące na Volvo hitem Podwójna śmierć na Nürburgringu Kosmiczne koła opracowane przez NASA i Goodyear Porsche bierze się na poważnie za elektryki. Właśnie kupili 10 proc. Rimaca Nissan Patrol VII wchodzi na rynek australijski WhiteEagle Racing - zespół Formuły Student pod patronatem medialnym Autokult.pl Mansory Cyrus - Aston Martin DBS & DB9 Dlaczego filtr kabinowy jest tak ważny? [poradnik] Give Your Car Wings - Väth SLS AMG V63S (2011)

Popularne w tym tygodniu:

500 zł za nietrzymanie rąk na kierownicy? Nowe przepisy jeszcze w tym roku Przepłynęli 5000 km passatem przez ocean. Podróż zajęła aż 119 dni Hyundai iMax N Drift to 8-osobowa, 407-konna zabawka do jazdy bokiem Ojciec wydrukował lamborghini aventadora na drukarce 3D dla syna – jeździ, skręca i hamuje 14-latek w kradzionym Subaru zderzył się z Lamborghini Urusem Monstrualny Volkswagen Lupo, przy którym nawet Bugatti Chiron wymięka Mountune wycisnęło 684 KM z 2,3-litrowego silnika Forda Focusa RS Nowy Mercedes-AMG C63 będzie czterocylindrową hybrydą? Rolls-Royce Ghost za 1,5 mln złotych zderzył się z taksówką w Warszawie Ktoś próbuje sprzedać zgliszcza po Ferrari 458 Spider. Jacyś chętni? Hyundai pokazuje, że spalinami Nexo można oddychać Wywiadówka nie skończyła się dla nich dobrze. 44 rodziców wróciło z mandatami za parkowanie