Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Hyundai i20 w wersji Launch: skrojony pod polski rynek Mercedes-AMG A 35: wygląda jak hot hatch, ale to prawdziwe auto sportowe Test: "nowy" Jeep Compass - rozmycie charakteru Jeep Grand Cherokee SRT8 - diabeł [test autokult.pl] Pierwsza jazda nowym BMW Serii 4. Nie patrz na grill. Jak nigdy wcześniej, tu liczy się "wnętrze" Peugeot 508 SW BlueHDI 180 GT: wariant rodzinny, prawie idealny Škoda Citigo Monte Carlo 1,0 MPI 75 KM - test Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Škoda Fabia RS - nauka jazdy dla wymagających [test autokult.pl] 3 dni na serpentynach. Dzień trzeci: Lexus LC500h Kamper Renault Master Ebacamp - jedna wada, brak zalet Mercedes-Benz CLA 220 Coupe: klasa średnia zamknięta w kompakcie

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Test długodystansowy: VW ID.3 – chce być gadżetem na kołach, ale jeszcze się tego uczy Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Test: Ford Puma z automatem tworzą zgraną parę, ale są jak przekąska na meczu Test: Toyota RAV4 PHEV vs. Peugeot 3008 GT HYbrid4 - 300 KM w rodzinnym SUV-ie dzięki wtyczce Test: Porsche 911 Targa 4S - ma wyglądać, a nie jeździć Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E GT to elektryk all in one. Jak spisał się w trasie przez pół Polski? Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender!