Temat tygodnia: tydzień z tanimi SUV-ami i crossoverami

Tym razem w naszym cyklu specjalnym zabraliśmy Was na spotkanie z niedrogimi SUV-ami i crossoverami. Przetestowaliśmy dla Was SsangYonga XLV, Nissana X-Traila i Kię Sorento, a także przejrzeliśmy rynek używanych SUV-ów. Przeanalizowaliśmy również cenniki aut nowych i sprawdziliśmy ile tak naprawdę trzeba zapłacić za nowego crossovera.

Podziel się:

SsangYong XLV goni światową czołówkę i kusi nie tylko ceną

SsangYong bez żadnych skrupułów goni światową czołówkę i nie ma zamiaru grać roli cichej myszki. Jeszcze jakiś czas temu, koreański producent walczył głównie ceną. Dziś konkuruje z najlepszymi jakością oraz funkcjonalnością. W dziedzinie crossoverów ma duże doświadczenie, a model XLV pokazuje, że nauka nie poszła w las.

Używane SUV-y i crossovery za 30 000 — 40 000 zł — poradnik kupującego

Tydzień z tanimi SUV-ami nie obejdzie się bez samochodów używanych. Tym razem wybraliśmy nieco wyższy przedział cenowy, ponieważ uważamy, że zakup crossovera ma najwięcej sensu jeżeli dysponuje się kwotą około 30 tys. zł lub wyższą. Kupicie wówczas w miarę nowoczesne auto z poprawnie zagospodarowanym wnętrzem, odpowiednim poziomem bezpieczeństwa i wyposażenia. Proponujemy po trzy, naszym zdaniem najlepsze modele dla sześciu grup klientów, o różnych, czasami specyficznych wymaganiach.

Tanie SUV-y i crossovery w Polsce — ile naprawdę kosztują?

Producenci z ekranów telewizorów, billboardów i tabelek porównawczych krzyczą do nas cenami podstawowymi. O ile wygląd auta może przyciągnąć wzrok potencjalnego klienta do reklamy, tak do salonów zaciągnie go dopiero dobra cena. Ile naprawdę trzeba zapłacić za pozornie tanie SUV-y i crossovery w Polsce?

Nissan X-Trail DIG-T 160: duży SUV z małym silnikiem i brakiem napędu 4×4

Nie od dziś wiadomo, że SUV wcale nie musi mieć napędu na cztery koła, choć patrząc na potężnego Nissana X-Trail trudno oprzeć się wrażeniu, że przedni napęd to za mało. Japoński producent udowadnia jednak, że współczesne podejście do konstrukcji samochodu jest o klasę lepsze od tradycyjnego.

Co wiemy o nowym Jeepie Wranglerze?

Nowy Jeep Wrangler zadebiutuje już w przyszłym roku. Na szczęście zmieni się nieznacznie, choć nie myślcie sobie, że nie będzie małych rewolucji.

Na co zwrócić uwagę kupując SUV-a?

Samochody uterenowione typu SUV czy crossover zyskały na popularności i stanowią mocny segment niezależny od innych. Są samochodami po części specyficznymi, po części osobowymi, ale po części terenowymi więc warto wiedzieć co nieco na ich temat zanim zdecydujecie się na zakup.

Kia Sorento 2.2 CRDi 6AT — duży SUV za nieduże pieniądze

Kia to jeden z młodszych producentów rozwijających się na europejskim rynku, jednak ostatnie lata to intensywny rozwój oferty i gwałtowny wzrost zainteresowania wśród klientów. Można by pokusić się o stwierdzenie, że koreański producent coraz lepiej odnajduje się w kolejnych segmentach, a im wyższa klasa auta, tym wychodzi z ciekawszymi propozycjami. Większość konkurencyjnych marek zamyka gamę modelową dużym SUV-em. Podobnie jest u Kii, która najbardziej wymagającym klientom proponuje Sorento.

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Treści cykliczne:

Kalendarz imprez motoryzacyjnych 2014 Najlepszy samochód terenowy świata pochodzi z Polski! Na czym polega wsparcie Tour de France przez Škodę? Tanie SUV-y i crossovery w Polsce - ile naprawdę kosztują? Temat tygodnia: tydzień z hot hatchami Budowa nadwozi samochodowych - typy, historia i stosowane materiały Zarządzanie pojazdami i mobilnymi pracownikami. Technologie zmieniają sposób, w jaki pracujemy Specyfika przygotowania do zimowej podróży W redakcji Autokult.pl #6: temat tygodnia - tydzień z turbo oraz starcie pickupów Rolls-Royce'y dla najbardziej wymagających - wyjątkowe egzemplarze na specjalne zamówienie [cz.1] Czy da się połączyć zalety minivana i auta dla biznesu? Stare reklamy motoryzacyjne z polskiej telewizji