Moc 740 KM w BMW M6 bez modyfikacji silnika

Moc 740 KM w BMW M6 bez modyfikacji silnika

Tuner proponuje trzy etapy modyfikacji sterowania pracą silnika. Podstawowy wariant daje 650 KM, mocniejszy 700 KM, natomiast topowy 740 KM. Można tego dokonać na dwa sposoby: całkowicie zmienić mapy lub podpinając urządzenie z programem korygującym. Oba warianty wymagają komputera G-Power, odpowiednio Bi-Tronik 2 lub Bi-Tronik 5.
Tuner proponuje trzy etapy modyfikacji sterowania pracą silnika. Podstawowy wariant daje 650 KM, mocniejszy 700 KM, natomiast topowy 740 KM. Można tego dokonać na dwa sposoby: całkowicie zmienić mapy lub podpinając urządzenie z programem korygującym. Oba warianty wymagają komputera G-Power, odpowiednio Bi-Tronik 2 lub Bi-Tronik 5.
Marcin Łobodziński
02.09.2016 22:28, aktualizacja: 01.10.2022 22:03

Niemiecki tuner G-Power z ogromnym doświadczeniem w modyfikacjach silników BMW wykorzystuje potencjał 4,4-litrowej jednostki V8 biturbo napędzającej modele M5 i M6. Twierdzi, że bez żadnego problemu i utraty trwałości można wejść na poziom 740 KM.

Silnik przestrojony na 650 KM generuje 830 Nm momentu obrotowego, natomiast przy mocy 700 KM aż 905 Nm. Przy tym drugim etapie wymagane są również pewne zmiany mechaniczne, m. in. sportowy układ wydechowy z kolektorami, wykonany ze stali nierdzewnej i opcjonalnie sportowymi katalizatorami.
Silnik przestrojony na 650 KM generuje 830 Nm momentu obrotowego, natomiast przy mocy 700 KM aż 905 Nm. Przy tym drugim etapie wymagane są również pewne zmiany mechaniczne, m. in. sportowy układ wydechowy z kolektorami, wykonany ze stali nierdzewnej i opcjonalnie sportowymi katalizatorami.
Uzyskanie 740 KM mocy maksymalnej wymaga użycia komputera Bi-Tronik 2 V3, a także nowego układu wydechowego z tytanu. Maksymalny moment obrotowy wzrasta do 975 Nm. Przyspieszenie do 200 km/h zajmuje wówczas 10,5 s. Prędkość maksymalna to 325 km/h. Takie parametry osiąga prezentowany tu egzemplarz. Dzięki tytanowemu wydechowi, auto jest nie tylko głośniejsze, ale także lżejsze o 10,5 kg od seryjnego odpowiednika.
Uzyskanie 740 KM mocy maksymalnej wymaga użycia komputera Bi-Tronik 2 V3, a także nowego układu wydechowego z tytanu. Maksymalny moment obrotowy wzrasta do 975 Nm. Przyspieszenie do 200 km/h zajmuje wówczas 10,5 s. Prędkość maksymalna to 325 km/h. Takie parametry osiąga prezentowany tu egzemplarz. Dzięki tytanowemu wydechowi, auto jest nie tylko głośniejsze, ale także lżejsze o 10,5 kg od seryjnego odpowiednika.
Wpływ na zmniejszenie masy, ale przede wszystkim na efekt wizualny mają kute obręcze kół Hurricane RR o średnicy 21 cali. Tuner proponuje ogumienie o rozmiarze 255/30 ZR21 dla przedniej osi oraz 295/25 ZR21 dla tylnej.
Wpływ na zmniejszenie masy, ale przede wszystkim na efekt wizualny mają kute obręcze kół Hurricane RR o średnicy 21 cali. Tuner proponuje ogumienie o rozmiarze 255/30 ZR21 dla przedniej osi oraz 295/25 ZR21 dla tylnej.
Komputer V2 zwiększający moc do 650 KM kosztuje 3720 euro, a 4343 euro zapłacicie chcąc uzyskać 700 KM. Kolejny etap 740 KM kosztuje 4462 euro, ale pamiętajcie, że trzeba jeszcze dokupić tytanowy układ wydechowy za 6500 euro.
Komputer V2 zwiększający moc do 650 KM kosztuje 3720 euro, a 4343 euro zapłacicie chcąc uzyskać 700 KM. Kolejny etap 740 KM kosztuje 4462 euro, ale pamiętajcie, że trzeba jeszcze dokupić tytanowy układ wydechowy za 6500 euro.
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)