Kawasaki Z1000 w jubileuszowym wydaniu

W tym roku marka Kawasaki obchodzi 30-lecie produkcji motocykli Ninja. Z tej okazji, oprócz przygotowania specjalnego logo, producent postanowił wydać kilka specjalnych edycji poszczególnych modeli. Ostatnio prezentowaliśmy metamorfozę modelu ZX-14R. Teraz pora na Kawasaki Z1000.

Jak twierdzi Kawasaki, model Z1000 to motocykl, który budzi respekt nawet, kiedy silnik nie pracuje. Producent postanowił jednak jeszcze bardziej podrasować jeden ze swoich flagowych modeli i nadać mu jeszcze bardziej agresywnego designu.

Nową wersję motocykla dostaniemy w trzech malowaniach: czarnym, czarno-zielonym, czarno-pomarańczowym. Dodatkowo, producent w standardzie zapewnia oświetlenie LED, lusterka boczne o wyrazistych liniach, w pełni regulowany przedni widelec Showa, a także wskaźnik, informujący kierowcę, kiedy jedzie ekonomicznie. Systemu ABS nie dostaniemy niestety w standardzie.

Jednostka napędowa jest taka sama, jak w modelu bazowym. Mamy oczywiście do czynienia z chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 1043 ccm. Generuje on 142 KM przy 10 000 obr./min oraz moment obrotowy 111 Nm przy 7300 obr./min.

Wersję bez systemu ABS nabędziemy za 12 280 euro, zaś z ABS-em — za 12 785 euro.

Specjalna edycja Kawasaki Z1000 — galeria zdjęć

Zobacz również: Misja Wisła - odcinek 4 - Wielki Finał

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Motocykle:

Nowy w segmencie: Kawasaki AX 125 Athlete Suzuki V-Strom 1000 - test motocykla Motocykle 125 ccm na prawo jazdy kat. B - prezydent podpisał ustawę Specjalna Ninja ZX-14R na 30. urodziny linii modelowej BMW R NineT - custom po sztokholmsku Honda NC750S - test motocykla BMW K1300S 2015 do szosowej turystyki Tak może wyglądać turystyczne BMW S1000F Valentino Rossi przedłużył kontrakt z Yamahą LED-owe znaki dla bezpieczeństwa motocyklistów Pierwsze w Polsce parkingi dla motocyklistów 125 ccm z manualem: oświadczenie firmy Junak Pierwsze testy elektrycznego Harleya-Davidsona 125 ccm z manualną skrzynią biegów na kat. B - Sejm przyjął poprawki Senatu Ariel wraca do gry: model Ace debiutuje Honda NC750S - pierwsze wrażenia z jazdy Pierwszy motocykl o pojemności 500 ccm Elektryczny Harley-Davidson LiveWire debiutuje! Na miejską przygodę: Yamaha Xenter 150/125 Duch lat 90. wraca: Honda Urban Tiger Fireblade Elektryczny Harley-Davidson? Wyścigowa historia marki na dwóch kołach: Hesketh 24 600 ccm na kursie: dobrze czy źle? Rozmowa z instruktorem motocyklowym Ducati 1199S Panigale - test motocykla używanego