Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

VW Golf GTI kontra Hyundai i30 N: pojedynek legendy z debiutantem na Silesia Ringu Peugeot 5008 1,6 HDi Style - test Hyundai i30 Turbo 1.6T vs Mazda 3 2.0 Skyactiv-G - silnik doładowany czy wolnossący? Prototypowa Mazda MX-30: oni nawet elektryki robią po swojemu Nowy Volkswagen Sharan (2015) 2.0 TDI DSG - test, opinia, spalanie, cena Ford Kuga 2,0 TDCi Trend - odsłona druga [pierwsza jazda autokult.pl] Jaguar I-Pace: na tyle dobry, by zapomnieć, że jest elektrykiem Škoda Rapid 1,2 TSI Elegance - podejście do Octavii [test autokult.pl] BMW 428i xDrive Sport - test Opel Astra GTC 1,4 Turbo 140 KM Enjoy - więcej mocy! [test autokult.pl] Fiat Doblò 2.0 MultiJet Lounge - test, opinia, spalanie, cena Test: Toyota Camry jest sensacyjnie oszczędna. Poza tym poprawna

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście