Test Mazdy MX-5 2.0 Sky-G - maksimum frajdy przy minimum komfortu

Ten artykuł ma 2 strony:

Mazda MX-5 2.0 Sky-G SkyFreedom — dane techniczne

Mazda MX-5 2.0 Sky-G SkyFreedom

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużnie  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1998 cm³  
Moc maksymalna: 160 KM przy 6000 rpm  
Moment maksymalny: 200 Nm przy 4600 rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna  
Typ napędu: Tylny (RWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe wentylowane   
Hamulce tylne: Tarczowe   
Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze poprzeczne,   
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe, amortyzatory sportowe Bilstein  
Średnica zawracania: 10,4 m  
Koła, ogumienie przednie: 205/45 R17  
Koła, ogumienie tylne: 205/45 R17  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Roadster  
Liczba drzwi: 2  
Masa własna: 1015 kg  
Ładowność: 245 kg  
Długość: 3915 mm  
Szerokość:

1735 bez lusterek

1918 mm z lusterkami 

 
Wysokość: 1230 mm  
Rozstaw osi: 2310 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1495/1505 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 45 l  
Pojemność bagażnika: 130 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 7,3 s  
Prędkość maksymalna: 214 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 9,3 l/100 km  
Zużycie paliwa (trasa): 5,5 l/100 km 5,5 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 6,7 l/100 km 7–8 l/100 km
Emisja CO2: 161 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie testowano  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: 113 900 zł  
Wersja silnikowa od: 96 900 zł  
Model od: 89 900 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe wersji SkyFreedom:
Elementy nadwozia: Osłony pałąków przeciwkapotażowych w kolorze Piano Black, dach materiałowy w kolorze czarnym, rozkładany i składany ręcznie
Elementy wnętrza: Tapicerka skórzana w kolorze czarnym z czerwonymi szwami, 
Koła i opony: Koła 205/45R17 na felgach aluminiowych 17 cali w kolorze Bright Dark,
Komfort: Klimatyzacja automatyczna, elektrycznie sterowane szyby i lusterka z podgrzewaniem, tempomat, podgrzewane fotele, system dostępu bezkluczykowego, czujniki parkowania z tyłu
Bezpieczeństwo: Przednie i boczne poduszki powietrzne, system DSC+TCS, system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu (LDW), system monitorowania martwego pola (BSM), czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, system automatycznego przełączania świateł drogowych na mijania
Multimedia: Multimedialny system rozrywki i łączności MZD Connect z nawigacją, przestrzenny system nagłośnieniowy Bose® z głośnikami w zagłówkach, nawigacja, gniazdo AUX oraz dwa porty USB
Mechanika: Zawieszenie sportowe Bilstein, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, rozpórka kielichów przedniego zawieszenia, system i-STOP, sytem i-ELOOP
Wybrane wyposażenie opcjonalne:
Elementy nadwozia: -
Elementy wnętrza: -
Koła i opony: -
Komfort: -
Bezpieczeństwo: -
Multimedia: -
Mechanika: -

Zobacz również: SsangYong XLC 1.6 Diesel AWD AT - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

DS 3 Cafe Racer: próbuje ukrywać wiek, ale w ogóle nie musi tego robić MINI Paceman Cooper S ALL4 [test autokult.pl] Isuzu D-Max 2,5 TD LSX AT - do roboty [test autokult.pl] Garmin nüLink! 2390 [test autokult.pl] Ford Transit SportVan 2,2 TDCi - po prostu inny [test autokult.pl] Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Mercedes-Maybach S600 - test, opinia, spalanie, cena Dacia Sandero 1,2 LPG Lauréate Black Line2 - auto na kryzys [test autokult.pl] BMW 120d (F20) Sport Line - kompakt inny niż wszystkie [test autokult.pl] Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski Jaguar F-Type P300 to wszystko, czego możesz chcieć od sportowego samochodu, jeśli nie zgrywasz herosa

Popularne w tym tygodniu:

Audi RS 7: głośny zwiastun nowej ery aut z Neckarsulm Porsche Taycan Turbo S zmienił moje postrzeganie elektryków, aut sportowych i przyszłości motoryzacji Test BMW M5 Competition w warunkach drogowych. Auto imponuje wszechstronnością Test BMW M135i xDrive. Seria 1 straciła napęd na tył, ale to nie jest największym problemem BMW i3s jest drogie, ale życie z nim jest wyjątkowo tanie Test Range Rovera Sport HST. Z nowym silnikiem wysuwa się na prowadzenie Volkswagen California 6.1: sprawdzam, co można robić z kamperem po sezonie Najmocniejsze Mini w historii. Clubman i Countryman JCW na torze, drodze i poza nią Nowe Renault Zoe to miejski elektryk, którym możesz wyjechać daleko za miasto Pasażerowie o elektrycznym BMW i3s. Ten samochód jest po prostu fajny Lexus UX kontra Mini Countryman i Range Rover Evoque: który hybrydowy crossover najlepszy do miasta? Volkswagen Golf GTI TCR: dawka szaleństwa na pożegnanie modelu