Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Znaki uzupełniające (typ F) z opisem Budowa i zasada działania układu chłodzenia cieczą Czy opłaca się montować LPG do hybrydy? Możesz zaoszczędzić kilka tys. zł rocznie Jak przebiega regeneracja rozrusznika? Obowiązkowa wymiana praw jazdy, ale kiedy? Wyjaśniamy, co z adresem zamieszkania Kalkulatory opłacalności LPG nie mówią całej prawdy. Zobacz jak powinieneś ich używać Działanie systemu RVM w Maździe Jakie wyposażenie rzeczywiście poprawi komfort w twoim aucie? Tuning hamulców – przewody i płyny [cz. 4] Nie daj się nabrać na tanią naprawę turbo. Sprawdź, jak powinno być to zrobione Nietypowe przepisy za granicą. Jedziesz na urlop? Lepiej o nich pamiętać Lepkość a gęstość oleju. Sami sprawdzamy, jaka jest zależność

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują?