Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowa Škoda Octavia Scout 2.0 TDI - test Jeździłem w Polsce wodorowym Hyundaiem Nexo, którego nie da się tu tankować Citroën Berlingo M 1.5 BlueHDI: francuski kombivan na nowo. Teraz jeszcze bardziej osobowy Volkswagen Sharan 2,0 TDI Bluemotion DSG - (nie)typowy Volkswagen? [test autokult.pl] Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie Seat Ibiza ST 1,2 TSI + LPG Style – samochód rodzinny [test autokult.pl] Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost - 50 lat czekania Range Rover Sport 3.0 SDV6: trudno o bardziej wszechstronne auto Mercedes-Benz CLA 220 Coupe: klasa średnia zamknięta w kompakcie Ford B-MAX 1,0 EcoBoost & 1,6 TDCi Titanium X [pierwsza jazda autokult.pl] Gran turismo ery science-fiction: test Audi A7 na polskich drogach Škoda Rapid 1,2 TSI Elegance - podejście do Octavii [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Audi RS 5 Sportback – czego bało się Audi? Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej