Partner:

Byliśmy ze Škodą na Tour de France 2016

Tego lata już po raz 13. Škoda wspiera Tour de France - najważniejszy wyścig kolarski w kalendarzu. Czeski producent dostarcza organizatorom flotę ponad 200 samochodów, które w niełatwych warunkach pokonują tysiące kilometrów u boku najlepszych kolarzy świata. By zobaczyć jak to niesamowite wydarzenie sportowe wygląda od zaplecza oraz sprawdzić jakie wyzwania czekają na Škody podczas Tour de France, wybraliśmy się na piekielnie wymagający etap górski tegorocznej edycji francuskiego giganta.

Podziel się:

Tour de France 2016 ze Škodą — fotorelacja z etapu ósmego

Wraz ze Škodą wybrałem się na ósmy etap Tour de France 2016, wiodący z Pau do Bagnères-de-Luchon. Był to jeden z najbardziej malowniczych odcinków tegorocznego, wielkiego wyścigu.

Walka o zwycięstwo od zaplecza, jak wygląda organizacja dużego przedsięwzięcia sportowego?

Tour de France to jedno z największych wydarzeń sportowych, odbywających się cyklicznie. Co roku przy trasie wyścigu stają miliony kibiców, a jeszcze więcej ogląda tę imprezę przed telewizorami. Organizacja takiego wydarzenia z założenia nie jest prosta. Na 8. odcinku tegorocznego Tour de France mogłem przyjrzeć się temu wyścigowi od zaplecza.

Na czym polega wsparcie Tour de France przez Škodę?

Korzenie Škody sięgają właśnie do rowerów. Laurin i Klement stworzyli podwaliny marki motoryzacyjnej, która teraz dzięki nim jest mocno związana nie tylko z samochodami, ale również właśnie z jednośladami. Czy dla takiej firmy jest więc lepsze wydarzenie sportowe do wspierania, niż najważniejszy wyścig kolarski świata?

Škoda i rowery – wczesna historia i współczesność marki

Škoda należy do najstarszych producentów samochodów na świecie z ciągłą historią. Jak to często bywało w przypadku tych największych – wszystko zaczęło się od rowerów.

Jak ewoluowała flota Škody przez ostatnich 13 lat wspierania Tour de France

Škoda już od 13 lat staje na wysokości zadania przy współtworzeniu wielkiego wydarzenia sportowego, jakim jest Tour de France. Jak w tym czasie zmieniała się flota samochodów, która służyła organizatorom?

Tour de France 2016 – ponad wiek giganta, ponad dekada wsparcia Škody

Tour de France to najważniejszy rowerowy wyścig świata. W najbliższą sobotę rozpocznie się jego 103. edycja. Jednocześnie będzie to już 13. raz, kiedy Škoda będzie pełnią sił wspierać to niesamowite wydarzenie sportowe.

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Treści cykliczne:

Mercedes 190 W201 - jazda youngtimerem [cz. 19] Budowa nadwozi samochodowych - typy, historia i stosowane materiały Tour de France 2016 – ponad wiek giganta, ponad dekada wsparcia Škody Flota egzotycznych samochodów policji w Dubaju Reliant Robin i inne niezwykłe trzykołowce Skradzione samochody odzyskane po latach Nowe Audi A5 i S5 kontra stare - jak się zmieniło niemieckie coupé? 10 najtańszych SUV-ów i crossoverów na polskim rynku 10 najmniejszych nowych samochodów na polskim rynku Zwykłe auta dawcami dla supersamochodów [cz.3] Wyjątkowe samochody inspirowane lotnictwem [cz.2] Test porównawczy 5 alkomatów W jakich samochodach odbywają się egzaminy na prawo jazdy kategorii B w Polsce? Fiat 124 Spider vs Mazda MX-5 - porównanie: który roadster wygląda lepiej? Opel Insignia – biznesowy partner i asystent w jednym Wybraliście najlepszy samochód segmentu E! Przedstawiamy zwycięzców [cz.6] Audi A7 Sportback vs Sportback Concept - wersja produkcyjna kontra koncept Finał wielkiego starcia w segmencie E: BMW vs Lexus vs Maserati vs Volvo [cz.5] Rolls-Royce'y dla najbardziej wymagających - wyjątkowe egzemplarze na specjalne zamówienie [cz.3] Wielkie starcie w segmencie E: Audi A6 vs Lexus GS [cz.4] Wielkie starcie w segmencie E: BMW Serii 5 vs Infiniti Q70 [cz.3] Wielkie starcie w segmencie E: Maserati Ghibli vs Jaguar XF [cz.2] Najwspanialsze współczesne samochody budowane przez firmy nadwoziowe: Carrozzeria Touring Superleggera Wielkie starcie w segmencie E: Mercedes Klasy E vs Volvo S90 [cz.1]