Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Audi 100 z 1991 r. w sentymentalnej podróży do Słomczyna Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6 Ford Ranger Raptor: praktyczna zabawka z Australii Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej Toyota Corolla wróciła. Dwie hybrydy zamiast diesla Nawigacja Navigon 8410 [test autokult.pl] Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Test Mazdy 3 Hikari Skyactiv-G: niegrzeczna w granicach przyzwoitości Lamborghini Huracan Evo: test najnowszego superauta z Sant'Agata Opel Astra GTC 1,4 Turbo 140 KM Enjoy - więcej mocy! [test autokult.pl] Suzuki Grand Vitara 2,4 VVT - tylko makijaż [test autokult.pl] Ford Mondeo 2,0 EcoBoost Ghia - wzorowy popcar [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Test: Hyundai i30 N po liftingu - czy z automatem jest tak samo dobry, jak z ręczną skrzynią? Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: nowy Lexus NX - klienci już rzucili się do salonów Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd